en ole mikään nörtti hankin uuden läppärin jotenkin olen varmaan itse aiheuttanut sen
että valokuva toiminto muuttunut elokuva toiminnaksi olisin kiitollinen jo joku antaisi
kansantajuisen ohjeen jotta voisin palauttaa elokuva tominnan takaisin,Kiitos!
pulassa pah
4
136
Vastaukset
- 13
Viliseekö silmissä? Viiraako muuten?
Lue itse pyyntösi. Ymmärrätkö mitään?- Photos
kerros nyt mitä olet tekemässä ja millä ohjelmalla? Ohjelman nimi yleensä näkyy ylinnä olevassa sinisessä palkissa. Näyttääkö valokuvat elokuvina, miten se onnistuu?
- xx xxx xx
Photos kirjoitti:
kerros nyt mitä olet tekemässä ja millä ohjelmalla? Ohjelman nimi yleensä näkyy ylinnä olevassa sinisessä palkissa. Näyttääkö valokuvat elokuvina, miten se onnistuu?
hiiren oikeaa nappia, avaa sovelluksessa ja laita vielä ruksi niin tiedostot avautuu aina haluamassasi.
Ps. saahan tuosta kysymyksestä kirjoitusvirheistä huolimatta selvää kun tietää mistä puhuu. xx xxx xx kirjoitti:
hiiren oikeaa nappia, avaa sovelluksessa ja laita vielä ruksi niin tiedostot avautuu aina haluamassasi.
Ps. saahan tuosta kysymyksestä kirjoitusvirheistä huolimatta selvää kun tietää mistä puhuu.Ruudun yläreunasta keskeltä näkyvää kuvaketta klikkaamalla lötyy Filminauha, Esikatselukuvat ym. vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****735091- 1323527
- 982295
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e201945Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put2291728Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk851527Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.251387A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem261367- 371345
- 151265