Hei löysin tämmöisen sivuston niin onko toi luotettava? Esim eheim 2217 classic maksaa vain 76.90 http://www.zooplus.fi/shop/akvaario/suodattimet/ulkosuodattimet/eheim/143385
Nettisivusto jossa halvalla akvaario tarvikkeita
8
1064
Vastaukset
- fish KING
Noi Eheimin 221sarjalaiset on niiden kompastuskivi, imuletkun liitin kiristettäessä liikaa halkaiseen koko ämpärin ja liian löysälle jätettäessä se alkaa vuotamaan. Moottori on alitehoinen ja ei jaksa kierrättää vettä riittävällä tehokkuudella pienellä virtauksella kuristettaessa hanalla.
Ei muuten niin halpa netti kauppa, verratkaa vaikka petshopin antia .. http://www.petshop.fi/aquarium_accessories/
PRO II suodatinta saa halvimmillaan netistä suomesta alle kahdella sadalla eurolla- aazryazery
No on halpa tuol sun antamassa kaupas maksaa 2217 classic 130e ja tuol mun antamas 77e! Ja tuol mun antamas maksaa fluval 405 140e ja sun antamas se maksaa 220e! Ja moni muukin maksaa tuol vähemmän, että sillee!
- fish KING
aazryazery kirjoitti:
No on halpa tuol sun antamassa kaupas maksaa 2217 classic 130e ja tuol mun antamas 77e! Ja tuol mun antamas maksaa fluval 405 140e ja sun antamas se maksaa 220e! Ja moni muukin maksaa tuol vähemmän, että sillee!
Varasto poistoja tietämättömille, en suosittele hankkimaan, mainituin puuttein :)
Fluvalin tuo mallisto taas on muovirakenteeltaan niin kovaa että kahvat, liittimet, hanat rikoutuvat erittäin helposti. - vapaakilpailu
fish KING kirjoitti:
Varasto poistoja tietämättömille, en suosittele hankkimaan, mainituin puuttein :)
Fluvalin tuo mallisto taas on muovirakenteeltaan niin kovaa että kahvat, liittimet, hanat rikoutuvat erittäin helposti.Jos ei kestä erehdystään, on turha keksiä verukkeita fluvalin virheistä, joka oli vain yksi esimerkki.
Kaikki ei halua ostaa mersuaan vehosta.
Jos ei kestä hintakilpailua, voi siirtyä monobolituotteisiin. - fish KING
vapaakilpailu kirjoitti:
Jos ei kestä erehdystään, on turha keksiä verukkeita fluvalin virheistä, joka oli vain yksi esimerkki.
Kaikki ei halua ostaa mersuaan vehosta.
Jos ei kestä hintakilpailua, voi siirtyä monobolituotteisiin.jos koitan rehdisti jakaa mielipiteitäni omista kokemuksistani ko. tuotteiden osalta, ei se ole huono asia toista harrastajaa ajatellen, ettei pistäisi rahojansa tollaseen roskaan josta ei ole edes kukka ruukuksi ;/
- a<gsd
fish KING kirjoitti:
jos koitan rehdisti jakaa mielipiteitäni omista kokemuksistani ko. tuotteiden osalta, ei se ole huono asia toista harrastajaa ajatellen, ettei pistäisi rahojansa tollaseen roskaan josta ei ole edes kukka ruukuksi ;/
Tilasin tuolta ilmapumpun, ruokaa ja pillisuodattimen, katotaan tuleeko! Jotenkin epäilen, että tulee...
- Kilpailua
Zooplus ei ole suomalainen verkkokauppa,joten siksi kilpailukykyiset hinnat suomeen verrattuna.Tarjoaa palvelua myös suomeksi ja on luotettava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei122323Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221237- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511003Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli240998Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63914Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253796- 84786
- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?46709