Hei löysin tämmöisen sivuston niin onko toi luotettava? Esim eheim 2217 classic maksaa vain 76.90 http://www.zooplus.fi/shop/akvaario/suodattimet/ulkosuodattimet/eheim/143385
Nettisivusto jossa halvalla akvaario tarvikkeita
8
1041
Vastaukset
- fish KING
Noi Eheimin 221sarjalaiset on niiden kompastuskivi, imuletkun liitin kiristettäessä liikaa halkaiseen koko ämpärin ja liian löysälle jätettäessä se alkaa vuotamaan. Moottori on alitehoinen ja ei jaksa kierrättää vettä riittävällä tehokkuudella pienellä virtauksella kuristettaessa hanalla.
Ei muuten niin halpa netti kauppa, verratkaa vaikka petshopin antia .. http://www.petshop.fi/aquarium_accessories/
PRO II suodatinta saa halvimmillaan netistä suomesta alle kahdella sadalla eurolla- aazryazery
No on halpa tuol sun antamassa kaupas maksaa 2217 classic 130e ja tuol mun antamas 77e! Ja tuol mun antamas maksaa fluval 405 140e ja sun antamas se maksaa 220e! Ja moni muukin maksaa tuol vähemmän, että sillee!
- fish KING
aazryazery kirjoitti:
No on halpa tuol sun antamassa kaupas maksaa 2217 classic 130e ja tuol mun antamas 77e! Ja tuol mun antamas maksaa fluval 405 140e ja sun antamas se maksaa 220e! Ja moni muukin maksaa tuol vähemmän, että sillee!
Varasto poistoja tietämättömille, en suosittele hankkimaan, mainituin puuttein :)
Fluvalin tuo mallisto taas on muovirakenteeltaan niin kovaa että kahvat, liittimet, hanat rikoutuvat erittäin helposti. - vapaakilpailu
fish KING kirjoitti:
Varasto poistoja tietämättömille, en suosittele hankkimaan, mainituin puuttein :)
Fluvalin tuo mallisto taas on muovirakenteeltaan niin kovaa että kahvat, liittimet, hanat rikoutuvat erittäin helposti.Jos ei kestä erehdystään, on turha keksiä verukkeita fluvalin virheistä, joka oli vain yksi esimerkki.
Kaikki ei halua ostaa mersuaan vehosta.
Jos ei kestä hintakilpailua, voi siirtyä monobolituotteisiin. - fish KING
vapaakilpailu kirjoitti:
Jos ei kestä erehdystään, on turha keksiä verukkeita fluvalin virheistä, joka oli vain yksi esimerkki.
Kaikki ei halua ostaa mersuaan vehosta.
Jos ei kestä hintakilpailua, voi siirtyä monobolituotteisiin.jos koitan rehdisti jakaa mielipiteitäni omista kokemuksistani ko. tuotteiden osalta, ei se ole huono asia toista harrastajaa ajatellen, ettei pistäisi rahojansa tollaseen roskaan josta ei ole edes kukka ruukuksi ;/
- a<gsd
fish KING kirjoitti:
jos koitan rehdisti jakaa mielipiteitäni omista kokemuksistani ko. tuotteiden osalta, ei se ole huono asia toista harrastajaa ajatellen, ettei pistäisi rahojansa tollaseen roskaan josta ei ole edes kukka ruukuksi ;/
Tilasin tuolta ilmapumpun, ruokaa ja pillisuodattimen, katotaan tuleeko! Jotenkin epäilen, että tulee...
- Kilpailua
Zooplus ei ole suomalainen verkkokauppa,joten siksi kilpailukykyiset hinnat suomeen verrattuna.Tarjoaa palvelua myös suomeksi ja on luotettava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1212355- 1341885
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631236Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1051206En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771091Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24996Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56942