Nettisivusto jossa halvalla akvaario tarvikkeita

sdgset

8

1002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

      Noi Eheimin 221sarjalaiset on niiden kompastuskivi, imuletkun liitin kiristettäessä liikaa halkaiseen koko ämpärin ja liian löysälle jätettäessä se alkaa vuotamaan. Moottori on alitehoinen ja ei jaksa kierrättää vettä riittävällä tehokkuudella pienellä virtauksella kuristettaessa hanalla.

      Ei muuten niin halpa netti kauppa, verratkaa vaikka petshopin antia .. http://www.petshop.fi/aquarium_accessories/

      PRO II suodatinta saa halvimmillaan netistä suomesta alle kahdella sadalla eurolla

      • aazryazery

        No on halpa tuol sun antamassa kaupas maksaa 2217 classic 130e ja tuol mun antamas 77e! Ja tuol mun antamas maksaa fluval 405 140e ja sun antamas se maksaa 220e! Ja moni muukin maksaa tuol vähemmän, että sillee!


      • fish KING
        aazryazery kirjoitti:

        No on halpa tuol sun antamassa kaupas maksaa 2217 classic 130e ja tuol mun antamas 77e! Ja tuol mun antamas maksaa fluval 405 140e ja sun antamas se maksaa 220e! Ja moni muukin maksaa tuol vähemmän, että sillee!

        Varasto poistoja tietämättömille, en suosittele hankkimaan, mainituin puuttein :)
        Fluvalin tuo mallisto taas on muovirakenteeltaan niin kovaa että kahvat, liittimet, hanat rikoutuvat erittäin helposti.


      • vapaakilpailu
        fish KING kirjoitti:

        Varasto poistoja tietämättömille, en suosittele hankkimaan, mainituin puuttein :)
        Fluvalin tuo mallisto taas on muovirakenteeltaan niin kovaa että kahvat, liittimet, hanat rikoutuvat erittäin helposti.

        Jos ei kestä erehdystään, on turha keksiä verukkeita fluvalin virheistä, joka oli vain yksi esimerkki.
        Kaikki ei halua ostaa mersuaan vehosta.

        Jos ei kestä hintakilpailua, voi siirtyä monobolituotteisiin.


      • fish KING
        vapaakilpailu kirjoitti:

        Jos ei kestä erehdystään, on turha keksiä verukkeita fluvalin virheistä, joka oli vain yksi esimerkki.
        Kaikki ei halua ostaa mersuaan vehosta.

        Jos ei kestä hintakilpailua, voi siirtyä monobolituotteisiin.

        jos koitan rehdisti jakaa mielipiteitäni omista kokemuksistani ko. tuotteiden osalta, ei se ole huono asia toista harrastajaa ajatellen, ettei pistäisi rahojansa tollaseen roskaan josta ei ole edes kukka ruukuksi ;/


      • a<gsd
        fish KING kirjoitti:

        jos koitan rehdisti jakaa mielipiteitäni omista kokemuksistani ko. tuotteiden osalta, ei se ole huono asia toista harrastajaa ajatellen, ettei pistäisi rahojansa tollaseen roskaan josta ei ole edes kukka ruukuksi ;/

        Tilasin tuolta ilmapumpun, ruokaa ja pillisuodattimen, katotaan tuleeko! Jotenkin epäilen, että tulee...


    • Kilpailua

      Zooplus ei ole suomalainen verkkokauppa,joten siksi kilpailukykyiset hinnat suomeen verrattuna.Tarjoaa palvelua myös suomeksi ja on luotettava

      • Yanzu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1704
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1025
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe