Bmw uusi 500 - sarja vs MB uusi E-sarja

kumpim

16

537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka-

Kumpikin kelpaa.
      Eiköhän se valinta (taas) tehdä koeajon perusteella.

Saattaa MB voittaa tällä kertaa. Tai sitten ei.

• toinen pekka

Bemu kauniinmpi ja todennäköisesti parempi ajaa, ainakin aiemmat sekä e39 ja e60 ovat olleet mursua parempia, myös testeissä.

• 16
        toinen pekka kirjoitti:

Bemu kauniinmpi ja todennäköisesti parempi ajaa, ainakin aiemmat sekä e39 ja e60 ovat olleet mursua parempia, myös testeissä.

Mursu epäonnistui pahasti tuossa uudessa mallissa, ero entiseen valtava.

• Pekka-
        toinen pekka kirjoitti:

Edellisillä kerroilla BMW on tullut valituksi, katsotaan ensi syksynä kumpi on minun makuuni parempi.

Molemmat ovat varmasti hyviä.

• MB man

Mersun tietenkin! Bemaria en huolisi.

• Pekka-

Sitten kun sinulla on varaa jompaan kumpaan noista niin voi olla että mielipiteesi on toinen.

Minä ainakin koejan molemmat ja päätän sen jälkeen kumpi on minulle parempi. Testeissä sanovat että tämä uusi E on joka suhteessa parempi kuin edeltäjänsä. Kova suoritus ja asettaa riman tosi korkealle.

syksyllä nähdään sitten kumpi on mielestäni parempi.

• tollo vaan

Kyllä noiden kuvien perusteella BMW:n ulkonäkö miellyttää enemmän silmää, mersunkin ulkonäkö kohentunut kyllä siitä mitä se on ollut. Mutta silti mersussa vielä jokin tökkii silmään, ehkä jotenkin kantikas?

Toisaalta kojelauta näkymä on kyllä mersussa parempi, se näyttää sopvian simppeliltä. BMW:ssä kojelaudasta jää jotenkin levoton vaikutelma, vähän niinku katsoisi jotakin starship enterprisen komentosiltaa tms.

Samassa ketjussa oli alempana kuvaa vielä kaavaillusta uudesta A6:sta ja ulkonäöllisesti se kyllä pesi sekä mersun että bmwn.

Varmaan hyviä autoja kaikki kolme, mutta noiden kaikkien hinnat on kyllä allekirjoittaneen ulottumattomissa ainakin seuraavat 10 vuotta.

• uiouiouio

kävin tänään katsomassa. Oli pienoinen pettymys ulkonäöllisesti. Arvioitu hinta ei paljoa nouse nykyisestä.....mutta mutta nyt on jonkun toisen merkin vuoro.

• Varma olotila.

onhan toi bmw nyt paljon hienompi. Omaan silmään ei osu sitten tippaakaan toi mese... Ikää on 28v ja voin varmaankin aikuisen mielipiteen antaa että toi mersu on aiva liian pappa. Tylsä kertakaikkiaan.

• 22

Mersu tarkoitettu vanhemmalle väelle. Itse 36-vuotiaana myyntiedustajana ostan Bemarin.
        Harvoin olen mersujen ulkonäköä kammoksunut mutta nyt on pakkko, uusi E- sarja ei nappaa.

Tosin joillekin se kelpaa!

• heteromies2000

no tietenkin mersun ottaisin,onhan se sentään auto.
      bmw näyttää jotenkin homolta,no eikö se bmw maine ookkin sitä;)

• uus bemari

Mersu on vanhahtava , bemari tätä päivää!

Uusin autobild ylisti uutta bemaria!

• weas
        uus bemari kirjoitti:

Mersu on vanhahtava , bemari tätä päivää!

Uusin autobild ylisti uutta bemaria!

kui vanha toi mb man oikee on?luulis ettei 60v papat tääl kovi kirjottele?ihme mies,sanon minä.

• SANON M I N Ä
        weas kirjoitti:

kui vanha toi mb man oikee on?luulis ettei 60v papat tääl kovi kirjottele?ihme mies,sanon minä.

kirjhärönen pikunilk. vaa miks et osaa skriivaa oikeen.

• --------
        SANON M I N Ä kirjoitti:

kirjhärönen pikunilk. vaa miks et osaa skriivaa oikeen.

kylä mä osan kirjotaa okein! Muta sä et tiedä etä BMW on parenpi kuin muut. Silä se on hyvin.

• pemali lulettaa
        -------- kirjoitti:

kylä mä osan kirjotaa okein! Muta sä et tiedä etä BMW on parenpi kuin muut. Silä se on hyvin.

pemali on kuninkas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      90
      1466
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1023
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      382
      857
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      155
      843
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      719
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      631
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76