Myydään kevarikortti tarpeettomana.
Lisätietoja kysyttäessä.
Myydään tarjousten mukaan
MYYDÄÄN!
6
1596
Vastaukset
- JawaMan
Siis kyseessä on A1-kortti. Kuvia voin lähettää jos annatte sähköpostiosoitteenne
- Hablo
Siis väität että A1 kortti on kevarikortti :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- A1 kortti
=P mut sitä ei voi myydä, se on kyttien rekisterissä
- kemmukortinostaja
Moi, vieläkö myynnissä? Olisin halukas ostamaan, tarjoan 35€. Mistäpäin voisi hakea vai postitatko?
- myykääe
40€!!!
- haluunajaakemmu
Jee! Mun iskija äiti ei anna mun suorittaa korttia :(. Mut mähä voin ostaa sen täält : ). Paljonko maksaa? Riittääkö jos tarjoon 100e vastaa pian :D haluun ajeleen tänäkesänä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614198KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1152752Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452252Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291913- 241843
- 281566
- 171420
- 731360
- 1461307
- 311178