Toi tapaus Jakke pisti mut taas ihmettelee vammaisten miesten pervoutta. Kaikki ne vammaiset miehet, joihin mä olen tutustunut täällä netissä, on toimineet täysin saman kaavan mukaan: ensin vaikuttavat mukavalta, mutta jo muutaman kuukauden kuluttua alkaa jo tulla viestejä tyyliin "mulla on kauhee seisokki, tuutko tanssii lambaadaa sen päälle?" Ja kun vastaa kieltävästi, ei tarvitse odottaa anteeksipyyntöjä vaan selittelyä tyyliin "himot ne on hiirelläkin, oletko vähän idiootti kun et tajua, että seksi on luonnollista?"
Myös sellaista on ilmennyt, että mies ei suoranaisesti ehdota mitään, mutta kertoo kuitenkin, että kovasti panettaa. Aika törkeää musta sekin.
Olen tutustunut netissä myös "terveisiin" miehiin, eikä niistä yksikään ole käyttäytynyt näin.
Uskoisin, että tämä johtuu osittain siitä, kun nykyisessä vammaisille - ja miksei muillekin - suunnatussa seksivalistuksessa korostetaan sitä, miten ihanaa välttämätöntä ja luonnollista seksi on. Mutta jos seksi todella olisi yhtä välttämätön tarve kuin esimerkiksi syöminen, miksei niille, jotka eivät saa seksiä, anneta lastettain ilotyttöjä- ja poikia niin kuin annetaan ruoka-apuakin?
Ja ennen kuin joku ehtii älähtämään pahasti, sanon, ettei tarkoitukseni ole haukkua kaikkia vammaisia miehiä pervoiksi, joten kenenkään ei tarvitse ottaa itseensä. Uskon, että kunnon vammaisia miehiäkin on, mutta oma kokemukseni on toistaiseksi tämä ja tarkoitukseni oli myös lähinnä kiinnittää huomiota siihen, miten seksiin yleensäkin suhtaudutaan.
Vammaiset miehet ja seksi
57
6869
Vastaukset
- atdt
Kaikki eivät osaa käsitellä aikuismaisesti seksin haluja tai puutetta. Itse olen vammaisuuteni takia jossain määrin seksin puutteessa, eli en ole löytänyt vielä elämänkumppania tai oikeastaan edes yhtään lyhyttäkään intiimiä suhdetta.
En tosin elä niin puutteessa, etten pystyisi tyydyttämään itseäni masturboimalla, enkä tämän takia yritäkään epätoivoisesti etsiä seksikumppania.
Jos/kun tulevan kumppani joskus löydän, aion ehdottomasti suhtautua seksiin kunnioittavasti ja molempien toiveet huomioiden. Vaikka sinulla onkin epämiellyttäviä kokemuksia, ei kannata silti liikaa yleistää. Onhan niin, että asia selviää aika nopeasti suhteen alussa jo.
T: Mies, 25 v. - kempura
...miks aina törmäät semmoisiin miehiin ??
Toinen mielnkiintoinen asia on se että, jotkut eivät PYYDÄ / EHDOTA mitää ???
ootko sinä kysyny heiltä, haluaisivatko he mahdollisesti rakastella kanssasi.
no me tapaamme niin monenmoisia ihmisä täälä ja oikeassa elämässä.
Paras osa kirjoituksessasi oli se ettet YLEISTÄ :))) ja se että epäilet seksin tässä ajassa ylikorostuneen parisuhteen osana.
Minusta sexsi on toimivan suhteen kruunu, boonus ja kiitos. - mirella
Vammaisuus tuskin kenestäkään pervoa tekee. Tiedän lukemattoman määrän vammattomia miehiä, jotka ovat taatusti pervompia kuin monikaan vammainen mies!
Toki voihan olla että oman vammaisuuden hyväksyminen ja itsetunto ovat sen verran vielä alkutekijöissään, että seksuaalisuus ei ole vielä löytänyt tasapainoaan vaan on aika yliampuvaa.
Tuo Jakke nyt on jo tämän palstan maskotti =)- 1eräsvaan
Olen samaa mieltä, ettei vammaisuus kenestäkään pervessiä tee. Itse olen vammainen mies joka vuosia työskenteli seksikaupassa ja kyllä erkoisimmat väline- ja elokuvatoiveet tulivat hyvinpieneltä joukolta asiakkaita, joista yllättävän useat toimivat yhteiskunnassa hyvissä asemissa. Yksikään heistä ei ollut vammainen ainakaan fyysisesti.
Mielikuva omissa mehuissaan kiuhavasta vammaisesta pervessistä vanhastapojasta taitaa olla enemmäkin urbaanilegenda. :D Tietenkin asia riippuu siitä, mikä mielettään pervessiksi ja siihen meillä kaikilla taitaa olla omat rajamme. Ehkä kokemattomuus ja läheisyydenpuute tekee ihmisistä "tunareita" vaikka tarkoitus hyvä olisikin niin vammaisista kun vammattomistakin. :) - Se Ari
1eräsvaan kirjoitti:
Olen samaa mieltä, ettei vammaisuus kenestäkään pervessiä tee. Itse olen vammainen mies joka vuosia työskenteli seksikaupassa ja kyllä erkoisimmat väline- ja elokuvatoiveet tulivat hyvinpieneltä joukolta asiakkaita, joista yllättävän useat toimivat yhteiskunnassa hyvissä asemissa. Yksikään heistä ei ollut vammainen ainakaan fyysisesti.
Mielikuva omissa mehuissaan kiuhavasta vammaisesta pervessistä vanhastapojasta taitaa olla enemmäkin urbaanilegenda. :D Tietenkin asia riippuu siitä, mikä mielettään pervessiksi ja siihen meillä kaikilla taitaa olla omat rajamme. Ehkä kokemattomuus ja läheisyydenpuute tekee ihmisistä "tunareita" vaikka tarkoitus hyvä olisikin niin vammaisista kun vammattomistakin. :)Tässä maassa on runsaslukuinen määrä henlöitä joiden mielestä vammaisten seksi vammaisten kesken tai vammattoman kanssa on AINA pervoa.
Kaikkien tietämä Tanja Karpela säädätti ministerinä ollessaan lait joiden mukaan seksi vammaisen kanssa on pääsääntöisest hyväksikäyttöä.
Lakeja on edelleen kiristetty niin että vammainen voidaan katsoa puolustuskyvyttömäksi jonka kanssa seksi on laitonta.
Näillä pykälillä perustellaan lukuisten lukuisten palvelutalojen ja asumisyhteisöjen täydellistä kaikkia koskevaa seksikieltoa.
Vammaisilta itseltään ei kysytä mielipidettä oikeudestaan omaan asiaansa. - 1eräsvaan
Se Ari kirjoitti:
Tässä maassa on runsaslukuinen määrä henlöitä joiden mielestä vammaisten seksi vammaisten kesken tai vammattoman kanssa on AINA pervoa.
Kaikkien tietämä Tanja Karpela säädätti ministerinä ollessaan lait joiden mukaan seksi vammaisen kanssa on pääsääntöisest hyväksikäyttöä.
Lakeja on edelleen kiristetty niin että vammainen voidaan katsoa puolustuskyvyttömäksi jonka kanssa seksi on laitonta.
Näillä pykälillä perustellaan lukuisten lukuisten palvelutalojen ja asumisyhteisöjen täydellistä kaikkia koskevaa seksikieltoa.
Vammaisilta itseltään ei kysytä mielipidettä oikeudestaan omaan asiaansa.Niinpä, niin.. Tässä maassa on myös runsaslukuinen määrä ihan selväpäisiä vammaisia ja vammattomia jotka nauttivat seksistä. Hyväksikäyttöhän on aina kielettyä ja niin pitää ollakin. Olen minäkin huomannut, että varsinkin kehitysvammaisten naisten ympärillä tuntuu liikkuvan kaiken maailman hiipparia ja se on palvelutalojen yms. velvollisuus antaa potkut perseelle tämmöisille vonkaajille. Jos ihminen on henkisesti pienen lapsen tasolla niin vähän ihmetyttää näiden todellakin perverssien miesten käytös.
Mutta pidetään me muut peittoheilumassa. :D
- nyt ihme
jos nimenomaan liikuntarajoitteisuus tekee ihmisestä hieman yliaktiivisemman "jollakin" tietyllä alueella kun korvien väli kuitenkin pelaa kuin "terveellä" mutta kun ei kelpaa kenellekään niin ei.Kaikilla kun ei kuitenkaan sattuneesta syystä ole mahdollisuutta kuulua tuohon niin paljon naisten keskuudessa haettuun "yli 190 cm pituisten",sixpack-vatsaisten ja tietysti vieläpä kaupan päälle sillä 20 cm:n "parrulla" varustettujen mallimiesten "klubiin" joka vain tuntuisi kelpaavan.
- kulkukauppias
Seksiä on niin vammaisten kuin muidenkin mielessä ja varmasti on halut ja himot olemassa kaikilla enkä itse ketään sormella osoittaisi, en näitä nykyisiä "tiukkapipoisia" leidin alkujakaan jotka jo melkein syytteen nostaisi seksuaalisesta häirinnästä kun kelloa heiltä kysyis. Itselläni ei koskaan, ei nyt vammaisena, eikä "entisessä elämässäni" ole tarvinut puutetta kärsiä, oiskohan tällä ulospäin suuntautuvalla avoimella luonteellani siihen jotain osallisuutta?
Ihan samanlailla suhtautuisivat nämä uusavutomat kaikien miespuolisten ehdotuksiin jos he heille törkeästi ehdottelisivat, käytös tapoja molemmille osapuolille peräänkuuluttaisin, niin kaikki onnistuisi paljon paremmin, uskokaapa minua paljon nähnyttä ja kokenutta. - Alysha
näkee, että kevät on suapunut :)
- Tytteli
ei taaskaan ymmärtänyt mun pointtia...en mä sanonut että vammaiset miehet on kaikki pervoja, kerroin vain omista kokemuksista ja pohdin niihin syytä. Omalla käyttäytymiselläni en ole kohteluani aiheuttanut, se on ihan varma. En ottanut seksiä puheeksi. Mutta ollaanko täällä yleisesti sitä mieltä, että on ihan ok ehdotella naiselle juuri tuohon edellä kuvaamaani tyyliin ja puolustella sitten itseään naisen mielipiteitä vähätellen, kun naista ei kiinnostakaan??
- kempura
hiukan ilkeä mutta, mitä pahaa siinää on jos joku vammanen mies ei juuri sinua halua vaikka olisikin puutteessa.
ja voiskohan terveiden miesten hienovaraisuus johtua siitä että he vaivihkaa vain haluaa siirtyä takavasemmalle.
Täälä tuskin ollaan yleisesti mitään mieltä, jokainen esittää omia milipiteitään (ainakin toivon niin)
Miän olen siitä mieltä mitä aikasemminkin seksin suhteen kirjoitin. SE on hyvän suhteen kruunu yms.
Avauksessa esitetty seksuaalinen ehdottelun poikkeavuus ja jakke nickin käyttö esimerkkinä ei oikeen mahdollista asiata keskustelua tasapuolisesti.
Olen myös sitä mieltä että jos Tytteli on vain tavannut pervoja vammaisia miehiä (joihin hän näyttää lukevan myös ne jotka eivät häntä halua)
niin hänen täytynee hiukan tarkentaa / selventää niitä kriteerejä joilla valitsee tapaamansa miehet.
- m-79
Kokemukset ovat aina subjektiivisia, ja siksi niitä on vaikea lähteä ulkopuolelta arvioimaan: niissä ei ole oikeaa tai väärää. Saman asian eri ihmiset käsittävät eri tavalla, kuin myös perustelevat itselleen sen, miksi toimivat niin kuin toimivat.
Sensijaan kirjoituksesi luettuani tuli mieleeni eräs toinen asia, joka sekin tavallaan tähän liittyy.
Jos ajatellaan, että "pervous" johtuu seksin puutteesta, niin kyse on kai pohjimmiltaan siitä, mistä se johtuu?
No, syitä on varmasti monia alkaen niistä
"fyysisistä vaikeuksista", joita ihmisellä saattaa olla ts. vaikeavammaisuus tms.
Toisaalta, kuten tälläkin palstalla on useaan kertaan todettu -Jakkea nyt lukuunottamatta, hän lienee aivan oma lukunsa-, vamman fyysisestä asteesta riippumatta törmätään usein ennakkoluuloihin: siihen, että "ne vammaiset on kaikki sellaisia ---".
Jos heti aluksi on tarpeen käyttää energiaa sen kertomiseen, mikä on totta ja mikä ei, perusta toimivan ja tasapainoisen suhteen -jonka osa seksi parhaimmillaan on- rakennuspalikat ovat aika vähissä.
Minun mielipiteeni on, että pervoja on sekä vammaisissa että vammattomissa, mutta se, että niitä on vammaisissakin, ei ainakaan paranna muidenkaan asemaa ns. terveiden silmissä.
Koeta siinä sitten erottua joukosta :)- mirella
kohdella ketään huonosti. Ei minusta ole vammaisella eikä terveellä miehellä oikeutta ehdotella ja käyttäytyä törkeästi, jos nainen on kantansa jo ilmoittanut. Eikä vammainen eikä terve nainen saa kohdella miestä loukkaavasti.
Kyse on lähinnä sosiaalisista taidoista, ja niitä voi tänä päivänä kehittää monin eri tavoin -
vammasta riippumatta.
- tästä
Aikamoista yleistämistä tämä tälläinen. Mä olen myös tutustunut moniin "terveisiin" miehiin ja voi huh huh heidän kielenkäyttöään, sieltä on tullut tosi tökeröitä ehdotuksia ym. Ettei se ole yhtään sen kummempi onko "terve" vai vammainen, "sama pää kesät talvet". toiset sanoo halunsa ja asiansa paljon suorasukaisemmin kuin toiset ja ovat epäkohteliaita kun kertovat puutteensa... monilla on myös ollut sellainen suhde, kenen kanssa voinut puhua sillä tavalla.
Palstalla ilmoitusten jättäjä jakke taitaa enemmänkin pilailla tai sitten ei ole kaikki matot suorassa... Siitä ny ei tartte piitata yhtää mitää.- mirella
Ihana toi "Kaikki matoto suorassa"
:DDDDDD
Saanko lanseerata omaan käyttööni tuon sanonnan? - tästä
mirella kirjoitti:
Ihana toi "Kaikki matoto suorassa"
:DDDDDD
Saanko lanseerata omaan käyttööni tuon sanonnan?kyllä voit lainata sanontaa "kaikki matot suorassa" :)) Mä olen kuullut sen yhdeltä kaverilta joskus kauan sitten.
- 4Wheeler
Ollut hyvin vapauttava viestiketju nyt minäkin tiedän mihin ryhmään kuulun :-)). Eihän naisen tuollaista käytöstä tarvitse hyväksyä sanokoon sen kuka tahansa. Vaikea vaan uskoa että vammaiset miehet pääasiassa tuollaisia heittoja heittää. Onko Tyttelillä suurikin tilastollinen otanta kun uskaltaa tällaisen lausuman esittää ? ;-). Itseni lisäksi en montaa vammaista miestä tunne niin voihan se Tytteli toisaalta oikeassa ollakin...
Kovasti viestissä yritetään lopussa kieltää yleistäminen mutta sisällön rakenne kertoo toista.
Kehitin tämän viestiketjun perusteella kaikille vammaisille miehille sopivan iskurepliikin jonka uskoisin toimivan kohderyhmästä riippumatta:
"Lähtisitkö tanssimaan vaikka olen vammainen mies ja pervo vaiko juuri sen takia" ja silmänisku perään niin kyllä jonkinlainen reaktio irtoaa :-)))) - Eräs opiskelija
En tiedä, miksi ihmeessä ikinä eksynkään tälle sivulle, kun aina nousee verenpaine ja pulssi kattoon, kun tänne sattuu vilkaisemaan.
Itse tunnen useita vammaisia miehiä eikä yhdelläkään niistä tulisi mieleenkään ruveta puhumaan "seisokista" tai muusta vastaavaasta kun yritetään toiseen tutustua. Sen sijaan olen kyllä kuullut, että ylipäätään netin kautta naisilla on suuri todennäköisyys saada paljon asiattomia viestejä, esim. deittipalstojen kautta. Tosin itselläni on siitäkin vain hyviä kokemuksia. Varmaankin aika paljon riippuu minkätyyppisiltä sivuilla olet tutustunut ja kelle olet valinnut vastata ylipäätään.
Jos tarkoituksesi ei ollut yleistää, täytyy todeta että jonkin verran epäonnistuit siinä. On totta, että seksi on ylikorostunutta nyky-yhteiskunnassa ja että vammaisille tämä saattaa aiheuttaa erilaisia pohdintoja kuin vammattomille, koska on kohdattava monenlaisia, keskenään ristiriitaisiakin ennakkoluuloja tässäkin asiassa. On niitä, jotka ajattelevat, että vamma estää seksuaalisuuden ja seksin, toisille taas tuntuu olevan sitäkin jännittävämpi ajatus, että toinen on jotenkin kiehtovan 'erilainen'. Kumpikin ovat omalla tavallaan vääristyneitä näkökulmia.
Silti mikään vamma ei aiheuta eikä myöskään ole oikeutus röyhkeälle tai mauttomalle käytökselle, joten sellaista käytöstä on aivan turha laittaa sinänsä vamman piikkiin. Hyvää kevättä.- mirella
ajattelen itsekin.
Sitäpaitsi kaupungissa, jossa asun, ei ole tapahtunut miesmuistiin sitä, että jossakin raflassa olisi vammaisia miehiä (ei kyllä naisiakaan), saati sitten sellaisia vammaisia miehiä, jotka pervoilevat.
Itse ajattelen niin, että seksissä on täysin ylikorostunutta fyysiset suoritukset, asennot sun muut. Moni terve mies hallitsee miljoona eri akrobaattista asentoa sängyssä, mutta tosimies on mielestäni vasta sellainen, joka itsensä hyväksyy sekä kumppaninsa. Jolla on tunteet ja vastuu mukana, ja luottamus siihen, että yhdessä voi niitä hienouksia ja loppusilauksia sitten harjoitella, jos kokee niitä tarvitsevansa.
Tässä lienee opettelemista niin vammaisille kuin vammattomillekin, naisille kuin miehillekin.
- ei fyysisesti vammaiset
Hei!
Kyllähän normaalit, ei fyysisesti vammaiset (lue mahdollisesti asennevammaiset) miehet ovat paljon pervompia kuin ns. fyysisesti vammaiset miehet. Vammaisilla miehillä on lisäksi paljon parempi huumorin- ja suhteellisuudentaju.- ...
Eräs fyysisesti vammainen, ei-pervo mies kiittää :)
- 4Wheeler
Tätä mieltähän minä itse olen aina ollut :-)))
- ei fyysisesti vammaiset
4Wheeler kirjoitti:
Tätä mieltähän minä itse olen aina ollut :-)))
Ja varsinainen kiitos sille, että jollakulla on positiivinen käsitys, taitaa kuulua juuri teidänlaisille... eli mukaville yksilöille :)
- mirella
nimittäin olin tässä eräänä iltana tekemässä tutkimusta siitä, pervoilevatko vammaiset miehet.
Eivät.
Ainakaan ne kaksi, joiden seurassa olin.
Ja itse asiassa, varsinkin siitä toisesta voisin tehdä tutkimusta enemmänkin ;-))))- kampura
Tere!
Minä olen lievästi kampura 24v. mies. Kävelen ja juoksen enkä muutenkaan mitään välineitä tarvitse. lievästi klenkkaan ja vasemmassa kädessä on hieno motorista puutetta.
Olen elämäni aikana tavannut todella paljon aivan ihania nais ihmisiä, jotka ovat olleet kiinnostuneet minusta,MUTTA koska miehet ovat aina paheksuneet mahdollisuuksiani, olen jossain vaiheessa juossut karkuun, vaikka uskallan kyllä mennä puhumaan ja flirttailemaan ihan kelle tahansa.
SEKSIÄ en ole uskaltanut koskaan ehdottaa kellekään, koska olen ajatellut että sitä heille ehdotetaan ihan kylliksi, enkä halua olla samallainen limainen urpo kuin muut. Pelkoni tulla myös torjutuksi kun ehdotan/(ja menettä se ihminen kokonaana) on ollut niin suuri että vaikka nainen sanonutkin haluavansa seksiä, en välttämättä ole uskaltanut siltikään tehdä fyysistä aloitetta.
Ja olen myös tuntenut että olen riittämätön enkä ole uskonut että pystyisin tajoamaan toiselle niin paljon ja niin hyvää kuin haluaisin, varsinkin jos on ollut kyseessä sen ihmisen ensimmäinen kerta, koska haluaisin että se olisi hänelle unohtumattoman ihana ja kaunis hetki, eikä niinkuin minulla epämiellyttävä pettymys - saatanaaaa
AAAAAA
- Typy
kampura kirjoitti:
Tere!
Minä olen lievästi kampura 24v. mies. Kävelen ja juoksen enkä muutenkaan mitään välineitä tarvitse. lievästi klenkkaan ja vasemmassa kädessä on hieno motorista puutetta.
Olen elämäni aikana tavannut todella paljon aivan ihania nais ihmisiä, jotka ovat olleet kiinnostuneet minusta,MUTTA koska miehet ovat aina paheksuneet mahdollisuuksiani, olen jossain vaiheessa juossut karkuun, vaikka uskallan kyllä mennä puhumaan ja flirttailemaan ihan kelle tahansa.
SEKSIÄ en ole uskaltanut koskaan ehdottaa kellekään, koska olen ajatellut että sitä heille ehdotetaan ihan kylliksi, enkä halua olla samallainen limainen urpo kuin muut. Pelkoni tulla myös torjutuksi kun ehdotan/(ja menettä se ihminen kokonaana) on ollut niin suuri että vaikka nainen sanonutkin haluavansa seksiä, en välttämättä ole uskaltanut siltikään tehdä fyysistä aloitetta.
Ja olen myös tuntenut että olen riittämätön enkä ole uskonut että pystyisin tajoamaan toiselle niin paljon ja niin hyvää kuin haluaisin, varsinkin jos on ollut kyseessä sen ihmisen ensimmäinen kerta, koska haluaisin että se olisi hänelle unohtumattoman ihana ja kaunis hetki, eikä niinkuin minulla epämiellyttävä pettymysMistä päin olet?
- Kulkuri kulkevainen
Olen ollut tekemisissä muutamien fyysiseti vammaisten naisten kanssa, joista vain yksi on ollut seksuaalisesti normaali.
Ne puolikymmentä muuta ovat olleet tavalla tai toisella "seksuaalivammaisia".
Osa heistä ei ymmärrä omasta -tai vastapuolen- seksuaalisuudesta edes alkeita, osa heistä on lääkitty joko hormooneilla tai sri-lääkityksellä täysin seksittömiksi.
Juuri nämä -lievien kehareiden lisäksi- haukkuvat miehiä pervoiksi.
Useimmat vammaiset miehet ovat oppineet nämä tosiasiat kantapään kautta.
Tästä syystä monet vammaiset miehet haluavat saada selvyyden naisen suhtautumisesta seksiin koska seksittömään pervoksi nimittelijään on aivan turhaa tutustua.- Hoitsuhutsu
Hyvin monen vain fyysisesti vammaisen ihmisen seksuaaliterveys on tuhottu usein peruuttamattomasti.
Vammainen nainen ei kerro miehelle ettei seksuaalisuutta enää ole lääkityksen vuoksi tai asumisolosuhteet eivät sitä salli, vaan ryhtyy herjaamaan miestä pervoksi.
Sitten on se toinen ryhmä jolle eivät kohtalotoverit kelpaa, etsitään sitä vammatonta rikasta prinssiä jota mahdollisesti ei koskaaan löydy.
Kummallisin ryhmä ovat he jotka kelaavat eivätkä voi sietää käveleviä liikuntavammaisia.
- MJ-girl
Ihan tolkutonta paskaa...
- Tuttu juttu
Miten niin tolkutonta? On tuollainen seksittömäksi sri-lääkityksellä saatettu tuttavuus sattunut minunkin kohdalleni.
Sillä erotuksella vain että vaisun yhteisen yön jälkeen nainen kertoi itse syyn tapahtuneeseen.
Kertoi vielä tuntevansa cp-vammaisia naisia joilla ei parikymppisinä ole edes mensuja...
Eihän tuo naurata... "Jo muutaman kuukauden päästä" alkaa tulla ehdotuksia?!
Miten voit sanoa, että vammaiset miehet pervoja?
Yleensä kun kirjoittelee ihan kaikkien miesten kanssa, alkaa ehdotuksia tulla toisilta heti ja toisilta muutaman kirjoituskerran jälkeen. Sitten on niitä mukavia miehiä, jotka uskovat, että kirjoitellaan vaan, eikä tavata.
Aikuisiahan luullakkseni kaikki olemme, ei kai se kirjoittelu sexistä nyt niin kauheaa ole?
Itse ainakin koitan suhtautua huumorilla.
Tottahan se on, että himot ne on hiirelläkin.Vammaiset miehet saattavat olla pervoja ihan siinä missä muutkin. Olen muutamia tavannut ja minua sellainen "uusi" tapa olla hieman pervo, miellyttää. Vammaisella miehellä on täysi oikeus seksiin..
Ps. Erittäin miellyttäviä kokemuksia..- Tytteli10yearsAfter
Vastaan aikaisempiin viesteihin:
Eiköhän tässä ollu pointtina tämä:
- Ollaan tavattu netissä, eikä siis olla minkäänlaisessa todellisessa suhteessa, saatika seurustella. Netin kautta haetaan usein vain vertaistukeakin
- Seksi tulee miehen puolelta puheeksi yllätyksenä
- Nainen ei pidä äkkiä saamistaan törkyviesteistä, kun ei alunperinkään etsinyt sellaista seuraa
- Nainen huomauttaa asiasta miehelle, jolloin saa miehen haukut niskaansa, koska ei tajua, että vammainenkin mies tarvitsee seksiä, sen sijaan että pyytäisi anteeksi omaa tilannetajuttomuuttaan, tai siirtyisi seuraavaan kohteeseen.
Se, että aloittaja käyttää tästä ilmiöstä termiä "perverssi" on pikkuisen harhaanjohtava ja provosoiva, mutta pohjimmiltaan koko viestissä on kaiketi kyse edelläkuvatun miehen käyttäytymismallin olemassaolon havaitsemisesta ja kyseenalaistamisesta. Siinä mielessä tämä ketju tosiaan on ollut uskomatonta paskaa jossa todellinen pointti on taas hautautunut pätemisentarpeen alle.
Vammaiset eivät ehkä ole sen "pervompia" kuin vammattomat, mutta voi hyvin olla vammaisista ottaa vammaisuuden itseensä ja unohtaa käyttäytyä.- tyhjä akku
Jos mä kommentoisin.
- Ollaan tavattu netissä, eikä siis olla minkäänlaisessa todellisessa suhteessa, saatika seurustella. Netin kautta haetaan usein vain vertaistukeakin
Vastaus. Neitssä vaikka chatissa ihminen voi olla mitä vain. Voi kiistää kaikki vammat tai olla jotain muuta. Niinhän kaikki on. Kaikki etsii vain täydellistä ja kuvittelee toisista aina jotain mitä missään ei oikeast ole. Tehdään itsestä super tai sitten se THE BIGGEST LOSER.
Pitkä paitsio oikeassa elämässä teettää vaikka mitä. Pyydän anteeksi
Pahinta minkä itse chatissa olen huomannut yleisesti on se, että jos takana on suhde joka on kariutunut, niin itse ollaan erinomaisia ja se toinen puolisko omasta elämästä on se kaiken kaatanut. Äänessä oleva on marttyyri ja täysin syytön.
- Seksi tulee miehen puolelta puheeksi yllätyksenä
Oma vastaukseni on se, että kun ollaan kasvottomia, nii on helppo sit jossain vaiheessa alkaa vääntää alapäänjuttuja tuntemattomalle. Se on pahe... Kyllä se pitäs tajuta itsenkin, että tee se virtuaaliseti minkä livessäkin halut. Ja kyllä se seksi tulee aiheeksi myös naisen puolelta. Et ei yleisestä....
- Nainen ei pidä äkkiä saamistaan törkyviesteistä, kun ei alunperinkään etsinyt sellaista seuraa
Oma vastaus. Turha tehdä naistenkaa itsestään marttyyreja
- Nainen huomauttaa asiasta miehelle, jolloin saa miehen haukut niskaansa, koska ei tajua, että vammainenkin mies tarvitsee seksiä, sen sijaan että pyytäisi anteeksi omaa tilannetajuttomuuttaan, tai siirtyisi seuraavaan kohteeseen.
Oma vastaus. Kyllähän se maanpinnalle laskeminen voi tervehdyttää sitä keskustelua.
- Ihmettelijä vaan
Kappas vaan, "sankarimme" puusilmä kirjoittelija on palannut jälleen iloksemme foorumeille.. hoh hoi vaan :/ oot niin säälittävä :D :D
- vamokki
hei olen valtteri "vammane" , minua haukutaan luokallani ja painan valitettavan paljon siksi en saa ikinä seksiä. olen luokion kolmannella ja tykkään opettajastani, tunnnen häneeen kiintymystä ja haluaisin hänen mätäistä ja karvasta venettään, olen nimittäin nähnyt hänet luoion opettajien suihkussa ps kirjoitin huonosti ku en kattonu mitää ja tein tämän nopeasti
- liikari mies
tulipa mieleen.
Itse olen liikuntavammainen mies. Saanut elämässä vähä seksiä.
Joskus tavannut naisia joilla on tapana kuitenkin tulla hyvinkin lähelle.
Kun on ollut yksin, niin oma aloitekyky on kuollut. Ei sitä ole. Ei ole vaihtoehtoa kuin välttää nuo tilanteet livessä.
Mistä minä tiedän, että pystynkö mihinkään, ja jos homma menee puhin, nii siinä vaan munaa itsensä.
Tästä on jo aikaa kun yksi nainen kutsui kylään, ja sanoi suoraan, ettei sitten mitää seksia. Kuitenkin ilta päättyi hänen antmansa halin kautta suudelmaan ja kutsuun takaisin hänen kotiinsa. ja... Mutta silloin kaikki meni perseelleen, vaikka yrityksiä oli sen jälkene useita.
Kyllä se syö ihmistä ja ei halu enää mitää... - risaton+40v
Olen seuraillut palstaa. Itse olen ollut ihastunut mieheen joka käyttäytyi juuri kuten liikkari mies.
Ikävä tuo kommentti "ja ei halu enää mitää... "
Toivottavasti kuitenkin jotain jatkossakin...
Eikös voisi ensin tutustua toisiinsa. Käydä elokuvissa, syömässä tai esim. shoppailemassa yhdessä.
Sitten kun todella ollaan tuttuja voidaa edetä pidemmälle. Aika monella vammattomaltakin "menee perseelleen" ekalla kerralla ja vieraan ihmisen kanssa.
Vasta kun ihmisen tuntee ja olo tuntuu turvalliselta, voi heittäytyä halujensa vietäväksi. - liikkari mies
Joo...
Vataan saamaani mielen ehkä vähän kannustaavaankin kannanottoon.
Ehkä on kuitenkun niin, että jos itse on liikuntavammainen niin en mene enää ehdottamaan mitää terveelle naiselle. Siinä on akalainen jännite, wttäheikomassa asemmassa loppupelissä oleva tulee puhumaan mitään.
Eihän kukaan ns. terve edes ajattele, että meilläkin vois olla elämää. Tiedän kyllä teidän terveiden tavat keskennänne ja sen että joskus joku kokee kaltoinkohtelua elämässä....
Tiedän, että terveidenkin on vaikea joskus puhua keskinään asioita. Mutta sanotaan, että jos mölillä on pumppukaivo jota käytetään harvoin, niin käyttämättömä se kuivaa ja veden saanti voi olla vaikeaa. Niin se on ainakin minun elämässäkin. Kun on ollut pitkää yksin on vieraantunut ajatuksesta, että ketää kiinnostaa. - Ja minäkin haluan rinnalleni ihmisen joka on kuitenkin tietyllä tapa minua tervehdyttävä.
Joskus kauan ennen kuin oli kännyköita tai sähköposteja, niin oli vaikea keskustella mistään. Piti tavata aina livessä ja sit sanoa tai saada asiat päin naamaa, niin se oli silloin vaikeaa....
Mutta nykypäivänä jos joku kokee tämän saman, niin on jo keino milä lähestyä. Voihan se vahvempi vaikka laittaa viestin Faceen, jos tietää toisesta sen oleellisen. Ei sen tarvi olla heti alkuun edes facebook kaveruutta, vaan laittaa sen pikaviestin ja jos saa vastauksen, niin sitten kirjoittaa vaikka, että olis paljon asiaa, ja lisää viestiinsä vaikka sähköpostin.
Itseasissa itse ainakin olen jo sen ikäinen, että jos joku saa tuon vesisuonen elämään auki, niin toivon etten ole mikää pikaruoka ja huulien kostutuksene käytetty vesipisara, vaan mielummin käyttöön otettava vesihana. - Huonoa kuvakietltä, mutta kuitenkin.
Lopuksi, tiedän, että ystävyys on arvokas asia, että mutta ystävyys on tie elämässä johinkin muuhunkin ja se o aika narsistista sanoa, että ollaan pelkkiä ystäviä. Kaikella on merkitys elämässä. Niin myös seksillä. - Prominent
Ehdottele naisille kautta rantain ja kuuntele naisia...
Arkoja ovat, vaikka mieli tekisi... - liikkari mies
Jos minä vielä lisään loppuun nimerkille, Risaton 40, ja sille miehelle onnentoivotuksen etukäteen, että Risattoman toive toteutuisi ja he ystävystyisivät.
Kun kaksi erilaista ihmistä tutustuu, niin vahvemman on vain annettava enemmän heikomalle että luotammus saavutetaan. Vahvemman on myös varauduttava kaikkeen, mutte ei tarvi varmasti pelätä mitään. - risaton+40v
täsmennys liikkarille ; Kirjoitin olen ollut...
Nyt olemme olleet mieheni kanssa yhdessä jo pitkään..
Ystävyydestä en kirjoittanut mitään. Tosin ystävyys voi johtaa rakkauteen.
Tarkoitin etenemistä riitävän rauhallisesti suhteessa.
Minusta asetelma vahvempi-heikompi ei nyt ole "se juttu"
Suhteessa molemmilla on vastuu sen kehittämisestä.
Elämäntilanteemme on erilaiset, ajatuksemme kulkevat hieman eri raiteilla. - liikkari mies
Vastaus nimimerkillr Risaton 40. Sittenhän asiat on sinulla hyvin.
Se on hyvä tietenkin, että miettii menneitäkin, minäkin mietin kauas taakse jääneitä, ja olen joskus kaihoisakin, vaikka ei niitä aikoja monen kymmenenenvuoden takaa saa takaisin, vaikka kuinka olisi nyt viisaampi.
Niinkuin ekassa tekstissä kirjoitin, niin tuskin kykenisinkään enää tekemään asioita sen kummemmin kuin silloin kauan aikaa sitten.
Itseasiassa aamu-tv ssä oli juttua nuorista, ahdistelusta ja flirtistä. Itse ainakin muotoilen sen niin että jos joku tulee lähelle flirtillä, niin se voi ahdistaakin,
Mietin ehkä asioita liikaa.
Muta moikka ja pai pai kaikille. - liikkari mies
Vielä yksi asia, vaikka sanoin sulkevani tämän omalta kohdaltani.
Pitävätkö ns. TERVEET NAISET, ja miksei TERVEET MIEHETKIN, meitä vammaisia ihmisiä MYRKYTTÖMINÄ VAIHTOEHTOINA.
Siihenkö se perustuu, että meille voidaan tulla lähelle ja heittää kaikkee juttua, ja valtaosin tuubaa ettei meillä ole mitää muuta ku kuunnella muiden juttuja?
En kyllä itse hyväksy tuota, että kukaa mies alkaa naiselle pervoillee. Mutta ihan livessä olen kohdannut suoranaista "kettuilua" ja alimittaamista, kun joku ns. ihmissuhdemenestyjä alkaa vinoilemaan siitä miten huonoja vammaiset ovat naismarkkinoilla. Ihan niinkun ei koskaa olis ollut mitää...
SE on yhtä loukkaavaa vammaisia kohtaan kuin se, että naiset saavat vammaisista yleisen kuva, että kaikki on pervoja.
En kiellä etteikö omina yksinäisinä hetkinä käy mielessään jostain tapahtuneita ja ole saanut kiksejä siitä mitä on ollut. Mutta niinhän kaikki tekee...
Mä ainakin lähden ostaa mustan sadanlitran muovisäkin kaupasta, ja teen siihen pari reikää ja vedän sen päänyli ettei kellekkää tule mieleen, että mietin mitään kun häpeän itseäni ja kanssaihmisiä.
Kun saa huonoa palautetta, niin sitä pistää sitten jakoon myös niille joilla joskus on ollut myös asiaa... Mut ei auta... EI koskaa enää mitää..
Eihän vammaisedut anna oikeutta mihnikään mikä on mautonta
Pitäkää täydelliset ihmiset paskanne. Kuollaan sitä vielä meilläkin. - tiinuska678
.. mies
mä haluun sua! Rohkeasti miehet vain juttusille =)
- risa popo
Moi Emma, mites sun jutuille pääsee?
- risa seppo
santala.emma kirjoitti:
Lähettämällä vaikka aluksi viestiä =)
Hyvä, mutta minne?
- JK
VAI NIIN
- fviitpe
hei "tytteli" jos deittäilet netissä etsien mies seuraa.
ja olet antanut miehen ymmärtää että haet mies ystävää
itsellesi. sanoit roikottaneesi miesta muutaman kuukau-
den pikku hirressä. ja ihmeelet että heti rupeavat ehdot-
telemaan. vaikka mitä. huom vammaisten tilaisuudet.
varmaan itsekin ymmärrät. ovat niin vähissä että.
jospa jättäisit suosiolla. vammaiseet rauhaan.
etkä enää kuukausikaupalla heitä kiusaisi.
eli kirjottelun alussa tee heti! selväksi että et
halua seksiä heidän kanssaan niin jää vammaisilta
ne turhat haaveet.kärsimättä.- MMMmmmm
Vittupää. Paras olla aukomatta sitä suuta jos ei tapausta tunne-
MIkäli täällä on rekisteröitynyt, voi lähettää privaatisti viestiä =)
- risa seppo
Joo... antaa sit olla... en ala yhden viestiketjun takii laittaa viestiä. Itsellä on anonyymimpi sähköposti osoite, joka on tätä varten, mutta en ala sitä ylelle jakaan.
=) Ymmärrettävistä syistä en itsekään halua tänne laittaa sähköpostiosoitettani ihan jokaisen näkyville..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006374
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303813törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283190Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46969Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42869