Miten V..DUSSA on mahdollista pelata kahtena viikonloppuna noin 20 tuntia PAF:LLA pokeria ja JOKA AINOA KERTA kun on all:innissä kaksinkamppailut niin joko minä tai toinen osapuoli saa JUURI SILLÄ VIIMEISELLÄ KORTILLA tarvitsemansa kortin!!!????
kertokaa nyt oikeasti pokerin puolustajat miten tämä on mahdollista????????????????????????????????????????????????
miksei koskaan vaikkapa sillä toisella kortilla?????
SELITTÄKÄÄ MINULLE TÄMÄ!!!!
1
405
Vastaukset
Ei ole mahdollista.
> Miten V..DUSSA on mahdollista pelata kahtena viikonloppuna noin 20 tuntia PAF:LLA pokeria
Tämä ei ole mahdollista, koska paffilla ei ole pokeria.
Itse olen pelannut paffin kautta sekä onGamen että Bossin verkoissa pokeria, en ole havainnut kummassakaan mitään sen ihmeellisempää. Ohivetoja tapahtuu silloin tällöin - kumpaankin suuntaan. Toisinaan tulee pitkiä kuivia kausia, toisinaan kortti tuntuu käyvän. Ihan normaalia vaihtelua nähdäkseni. Oman pelin taso vaikuttaa siihen, onko tulos positiivinen vai negatiivinen, ei muu.
Pelaan tosin enemmän Bossilla, se kun on siedettävämmän näköinen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse93772SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2063682Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1303382Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713362Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222237Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341555
- 321481
- 921423
- 151343