menetin jo aikaa toivon
en enää odota
sinun kertovan
miltä taivas näyttää päiväntasaajan tuolla puolen
miten pilvet kertyvät vuorten ylle
ja valuttavat sadettaan
ovatko tähdet siellä jossain
kirkkaampia
ja kuu keltaisempi?
Jos tahdon tietää
minun on itse kuljettava
etsittävä vuori-ilma pulloon
uudenlaiset hiekat varpaiden väliin
mutta toivon sinulle rakkaani
lämmintä paistetta, lempeitä tuulia
helliköön kuun valo sinua puolestani
kerää näkinkenkä rannalta
ja kuuntele
se kuiskaa helliä sanoja korvaasi
minunkin puolestani.
mandoliinimiehelleni
3
123
Vastaukset
- mies-v57
Kuinka voisin unohtaa kukkivat
kirsikkapuut ja niiden tuoksun.
Miten unohtaa sen, kun niiden
alla herätit minussa henkiin
Runoilijan ja Rakkauden..
Olit niin vaalea, niin nuori ja
tuoksuit kirsikan kukalle.
Suudelmasi herättivät minut
unesta ja suusi maku villiinnytti
kynäni. Sai sydämeni nauruun..
Ei, ei siitä mitään ole unohtunut
ja aina uudelleen palaan siihen
samaan. Ja tuoksut, niin kuin aina
olet minulle tuoksunut. Ja vaaleana
lepäät vierelläni. Sama aurinkomme..
Mitään ei ole poissa. Ei suusi maku,
en minä... Sinä jossain Rakkaasi luona..
http://www.youtube.com/watch?v=4CXi4bCcpWw&feature=related
Kiitos Runostasi.
Rakastaminen on varmaan
vaikeinta yksin, kun toisen
Rakkaus on nukahtanut pois..
helliä yksin muistoja ja käydä lävitse,
mikä ennen yhteistä..
Koota itseään uuteen, toivoa
Hänelle hyvää Rakkautta.
Vaatii pienessä tilassa,
niin suurta.
Uusi,raikas ja tunteiden
Rakkausruno..
Pidin tekstistäsi. Jotain sympaattista
ja omanlaistasi, rohkeaa ilmaisua
ja älykästä..
Säkeissäsi viihtyi, nautti ja koki,
lukijalle se on tärkeää, viihtyy ja tuntee aidosti.
Tämä oli eheä ja hyvä kokonaisuus,
tyylikäs, hieno, Runosi.
Iloa ja nautintoa koko talviseen
päivääsi Sinulle. uskomattoman upeaa. Tuonhan pystyy melkein kuvittelemaan,
kuvasit niin elävästi. :)ei voi kuin ihastellen lukea ja nauttia.
Omaat hyvän ja rikkaan sanavaraston, niillä
on eväillä ei voi syntyä muuta kuin tällaista
tekstiä.
Tuhat kiitosta lukuhetkestä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519