Arvelen löytäneeni syyn sille, miksi mulla ei kehitys lähe lliikkeelle kunnolla. 14 vuotiaana en ole mitään karvojakaan vielä! Ärsyttää mennä edes uimahalliin. Mun mielestä on nöyryyttävää mennä uimahalliin ja kaikki vaan alkaa nimittelemään posliiniksi välkällä. Mitäs tässä pitäs tehdä muuta kun laihduttaa pikkusen. 10 kiloo ylimäärästä.
Turha sanoa että turpiin vetää, ei minusta siihen ole.
http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2010020511061660_lh.shtml
Miksi ei munat kasva
Huolestunu
4
531
Vastaukset
- kojåä
Toi mikään uunituore tutkimus on, mutta voi tosiaan vaikuttaa kuten myös sinkin puute.
- ,,,,,,,,,, ,,, ,
ei kannattaisi olla läski ,,,
- 21
ei kaikila kasva viel tuossa iässä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest766371Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4444466Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön613628Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1132269Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1352265Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m221016En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su69960Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta44865- 83757
- 59715