itse menin naimisiin n. kuukausi sitten. minulla oli kaksi kaasoa ja miehelläni oli bestwoman. bestwoman on mieheni paras ystävä,ja minulle hyvin tutuksi tullut, joten hän oli aivan looginen valinta apujoukkoihin. kaasoni olivat kaukana ja bestwoman lähellä, joten hän oli apuna todella paljon jo ennen häitä (hänen kanssaaan suunnittelimme lähes kaiken). voin sanoa että hän oli meille molemmille korvaamaton apu. että nyt myös tälläinen on mahdollista.
bestwoman
3
1290
Vastaukset
- Lumikki
Todella hienoa, moni nainen ei tuollaiseen suostuisi. Miehesi on oikea onnenpekka, sai upean ymmärtävän vaimon ja saa pitää parhaan ystävänsä.
- Rouva
Siis miten niin moni nainen ei suostuisi? Ei kai suomalaiset naiset ole niin mustasukkaisia? Onneksi en itse ole eikä kukaan ystävistäni ole. Onneksi meitä naisia vielä on jotka luottavat miehiinsä ja antavat pitää entiset parhaat ystävänsä, olivat he sitten miehiä tai naisia. Surullista jos jotkut joutuvat naimisiin mennessä tai seurustellessa jättämään ystävänsä kumppanin takia.
Älkää naiset/miehet olko mustasukkaisia, ei se hyödytä ketään! Okei, ihan pieni mustasukkaisuus on terveellistä =)
- Nenna
Omalla miehelläni on myös bestwomen tai bestfrau kuten hän sanoo. Minulle oli aivan itsestään selvyys että mieheni paras ystävä on naispuoleinen henkilö. Olen itsekin tutustunut ko henkilöön ja minusta ja bestfrausta on tullut hyvät ystävät. Onnea kaikille tämän kesän morsiammille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1866266Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa654753Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu914566Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa734323Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa842756En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622225Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1321691odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391624- 541568
- 371378