Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

bestwoman

pupu

itse menin naimisiin n. kuukausi sitten. minulla oli kaksi kaasoa ja miehelläni oli bestwoman. bestwoman on mieheni paras ystävä,ja minulle hyvin tutuksi tullut, joten hän oli aivan looginen valinta apujoukkoihin. kaasoni olivat kaukana ja bestwoman lähellä, joten hän oli apuna todella paljon jo ennen häitä (hänen kanssaaan suunnittelimme lähes kaiken). voin sanoa että hän oli meille molemmille korvaamaton apu. että nyt myös tälläinen on mahdollista.

3

1236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lumikki

      Todella hienoa, moni nainen ei tuollaiseen suostuisi. Miehesi on oikea onnenpekka, sai upean ymmärtävän vaimon ja saa pitää parhaan ystävänsä.

      • Rouva

        Siis miten niin moni nainen ei suostuisi? Ei kai suomalaiset naiset ole niin mustasukkaisia? Onneksi en itse ole eikä kukaan ystävistäni ole. Onneksi meitä naisia vielä on jotka luottavat miehiinsä ja antavat pitää entiset parhaat ystävänsä, olivat he sitten miehiä tai naisia. Surullista jos jotkut joutuvat naimisiin mennessä tai seurustellessa jättämään ystävänsä kumppanin takia.

        Älkää naiset/miehet olko mustasukkaisia, ei se hyödytä ketään! Okei, ihan pieni mustasukkaisuus on terveellistä =)


    • Nenna

      Omalla miehelläni on myös bestwomen tai bestfrau kuten hän sanoo. Minulle oli aivan itsestään selvyys että mieheni paras ystävä on naispuoleinen henkilö. Olen itsekin tutustunut ko henkilöön ja minusta ja bestfrausta on tullut hyvät ystävät. Onnea kaikille tämän kesän morsiammille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe