TYttö poikien kanssa yökylään

ei sinisilmä

Onko kummallista jos n14v tyttö tulee meille yökylään poikamme luokse ja myös yksi poika tulee meille yöksi. Pojan tunnen, tyttöä en. On kuulemma sellainen "poikatyttö"
Asetelma olisi siis, että poikamme huoneessa nukkuisi kaikki 3. Ehdotin että tyttö voi valvomisen jälkeen mennä vierashuoneeseen nukkumaan, mutta tämä ei kuulosta heistä kivalta.
Minä aion pysyä kannassani tai sitten tyttö ei pääse meille yökylään. Vain se poika. Kaikki ovat samanikäisiä. Meidän pojan kavereita on tosi paljon yökylässä, joka vkl 1-3kpl. Minusta on parempi niin, kuin että olisivat kaupungilla yötä myöten. Kotiintuloaika on viim klo 22-22:30. Asumme kuitenkin ihan keskustassa isossa kaupungissa eli turvallisempaa olla kotona jo noin aikaisin. Ja kiltisti aina tulevat kyllä.

11

3174

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfesgsgse

Noh eikö se nyt ole ihan sama missä se tyttö nukkuu. Anna niitten pitää hauskaa

• Pumpulipallo

Teet niin että tyttö saa kyllä tulla "ennakkosopimuksella" yöksi, näätpä sitten tytön, että onko tosiaan tälläinen "poikatyttö".

Kysy tytöltä itseltään jos et sitä vielä siis ole tehnyt, että onko se ok hänelle että nukkuu poikien kanssa ja tarjoa vierashuone mahdollisuutta suoraan tytölle äläkä poikasi kautta.

Ja omasta kokemuksesta voin sanoa että jos pojat molemmat pitävät tyttöä enemmän poikamaisena kaverina ja se väite myös näyttää ja tuntuu olevan tosi omasta mielestäsi niin voit antaa täysin rauhallisin mielin nukkua yhdessä.

Jos taas päädyt siihen tulokseen että tyttö vaikuttaa erilaiselta kuin kerrottu jne niin voit tietty suoraa määrätä ehdotusten ja kysymisen jälkeen jos eivät meinaa uskoa että teillä alaikäiset tytöt ja pojat nukkuvat eri huoneissa ja jos se ei käy niin sitten tytön täytyy mennä kotiin nukkumaan.

• ......

14 vuotiaina ei todellakaan leikitä mitään "poikatyttö" leikkejä vaan on ihan muut asiat kyseessä. Ihan vain varmuuden vuoksi laittaisin tytön nukkumaan joko eri huoneeseen tai sitten kieltäisin sen tulevan yökylään KOKONAAN.

1v1 on hyvä mutta ei 1v2

• Hohhoijjjaa
        ...... kirjoitti:

14 vuotiaina ei todellakaan leikitä mitään "poikatyttö" leikkejä vaan on ihan muut asiat kyseessä. Ihan vain varmuuden vuoksi laittaisin tytön nukkumaan joko eri huoneeseen tai sitten kieltäisin sen tulevan yökylään KOKONAAN.

1v1 on hyvä mutta ei 1v2

Ihan hyvin voi olla poikatyttö. Minäkin viihdyn poikien kanssa välillä enemmän kun tyttöjen. Ei kaikki teinit mitään itseensä jakelevia huoria oo.

• Minunmielipiteeni:]

Itse 15v tyttö ja tykkään olla enemmän poikien kanssa. Puhun siis ihan puhtaista kaverisuhteista. Tytöt vaan tuntuvat välillä jotenkin kaksinaamaisilta ja pojat sanovat suoraan jos joku asia on vinossa, tytöt puhuvat pahaa selän takana ja saat kuulla kaveriasi häirinneen jutun aikaisintaan kolmen viikon kuluttua kun joku vahingossa lipsauttaa sen. Pojat ovat "aidompia". Meilläkin on ollut leffailtoja jolloin kotonani oli 4 poikaa ja lisäkseni yksi tyttö. Äitini ei ollut edes kotona, tietenkin olin sopinut tämän kanssa etukäteen asiasta.

Mielestäni on myös outoa että et päästäisi tyttöä teille koska on myös mahdollista että poika olisi homo ja olisit aina lähes pakottanut hänet kaveripoikiensa luokse. Todennäköisempää tosin on että nuori on hetero mutta usein suljetaan homous/lesbous kokonaan kartalta. Hei tasa-arvoa kiitos, jos päästät pojat, päästä myös tytöt. :)

• Tottakai seurassa

Ei ne pojat opi tyttöihin jos pitää olla kavereita vaan saunan takana ettei vaan kukaan näkisi. On meilläkin ollut kaverityttöjä kun siskoja ei ole.

• .

"olisit aina lähes pakottanut hänet kaveripoikiensa luokse."
        Tätä en ymmärtänyt alkuunkaan?

• 2p + 1t = ?

Tapahtui(si)ko vierailu viikonloppuna? Silloin on tyypillisesti saunapäivä, missä kokoonpanossa sauno(i)vat?

• Mitäss pahaa siinä?

Siis minulla, ikää 16, on ollu tyttö montakin kertaa yökylässä, ihan kaveripohjalta, nukkunut huoneeni sohvalla minun nukkuessani sängyllä, eikä mitään ihmeellistä ole tapahtunu. Mm. viime vklp eräs poikakin jäi melkein luokseni yöksi samalla kun tämä tyttökin oli yötä, ja ei muutakun patja vaan lattialle jos näin olisi käynyt, ei kuitenkaan halunnut jäädä.

Siis en näe mitään syytä miksei tämä ONNISTUISI!?

• ihmeellistä

mullaki kerran oli 5 poikaa yökylässä ja ei tapahtunut mitään seksuaalista suuntautumista toisiimme

• Valvottava

Muistutan vain, että vanhemmat ovat vastuussa alaikäisten elämästä. En suosittele millään,. että 14 vuotiaat pojat ja tyttö nukkuvat samassa huoneessa. JOS KUITENKIN SATTUU JOTAIN.............

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      80
      2847
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1666
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      73
      1461
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1395
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      129
      1345
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      146
      1246
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      158
      1220
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      92
      1122
    9. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      77
      1118
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      74
      1107
    Aihe