ihme temppuilija

miljoona

Tää palsta muuttunut kummalliseksi, kun kaikkiin aloituksiin en voi vastata lainkaan, en nimimerkillä eikä ilman. Mutta kuitenkin saman aloituksen alla oleviin keskusteluihin voin vastata silti nimmarilla ja ilman. Olenkohan jossain osittaisessa bannassa. Minulla olisi ollut asiaa aloitukseen "Idiootit töissä".

Kokeilin omaa aloitusta ja se sentään onnistui.

9

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Suolessa on meneillään suuri "keskustelujen uudistus". Mikä lie uudistus, mutta mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, keskustelut toimivat miten sattuu ainakin pari seuraavaa kuukautta. Uudistus tulee myös meileihin. Ja siinä on sitten odotettavissa, että joskus meilejä voi lukea, joskus lähettää, eikä ikinä ole varmuutta, minne mikäkin meili päätyy. Osoitekirja ja viestiarkistot oikein luvattiin, että säilyvät. Parempi siis rientää siirtämään niitä tiedostoja ja tietoja jonnekin muuhun meiliin.

      Niin, tämä on siis mun skenaario, mitä tulee tapahtumaan. Mitäkö uudistukset sitten on, kuka sen tietää. Ehkä tulee jotain valmishymiötä käyttöön ja graafinen ulkoasuineen vieläkin sotkuisemmaksi.

      Have a nice day.

      =DW=

      • Kyllä voi ottaa aivoon, kun justsa olisin ollut samaa mieltä kirjoittajan kanssa ja ei pysty vastaamaan. Mur mur, täytyy varmaan avata kohta siideri tölkki, et kiukuttaisi vähemmän...


    • Meriläinen

      Temppuilee, temppuilee.
      Siksi nykyään ne vähäiset viestit jotka tänne heitän kopioin ensin kun muutamat häipyivät kuin tuhka tuuleen.
      Heittää "oudoille oville ja vieraille poluille".
      Ei ollenkaan hyvä enää nämä suomen sivustot.

    • GreenBean

      ollut mitään ongelmia, kaikki toimii ihan hyvin.
      Joskus takkuaa muuten, ei sivut aukene tai on ruuhkaa etten pääse galleriaan.

      • Meriläinen

        Sulla on joku outo kone :((
        Tai sitte mua vaan häädetään pois täältä.
        Viikon verran on heitellyt ja hyppinyt ja vain suomen sivuilla, muilla toimii kun enkuli.
        Ihan outoja sivuja tullut eteen, en tykkää.


      • dididyy
        Meriläinen kirjoitti:

        Sulla on joku outo kone :((
        Tai sitte mua vaan häädetään pois täältä.
        Viikon verran on heitellyt ja hyppinyt ja vain suomen sivuilla, muilla toimii kun enkuli.
        Ihan outoja sivuja tullut eteen, en tykkää.

        ja sama tullut mieleen: "Tai sitte mua vaan häädetään pois täältä." :))


      • Meriläinen
        dididyy kirjoitti:

        ja sama tullut mieleen: "Tai sitte mua vaan häädetään pois täältä." :))

        No kohta taas väheneekin mun koneilla olo eli pääsenevät tahdossaan perille.


      • -viivatiina

        ainut on mikä takkuaa niin galleria.


    • ...

      oma koneko juonittelee, mutta minulla pätkii koko ajan, ei päässä, vaan kone jumii, täällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe