Tuli hommattua mökkikäyttöön pikkutraktori ja nyt olen katselemassa sopivaa linkoa. Jos näitä tehdasmerkkejä katselis niin mikä merkki ja malli (kokoluokka) olisi paras. Traktorissa hevosvoimia n.40
Linko pikkutraktoiin?
9
6867
Vastaukset
- ukki 60v
Minulla on MF 135 traktorissa Leppä 175.
Vaikea kuvitella että joku vois olla parempi.
Ei oo semmosta keliä ollut ettei lumet ole lähtenneet.
Ukki- Leppäkö??
Olen kuullut itsekin Leppä merkistä pelkkää hyvää. On vissiin vankkaa tekoa ja jos kerran Sinä "Ukki60v" olet tyytyväinen, niin miksen minäkin. Paljonkohan tuollaiset maksaisi käytettynä, jos jostain löytäis??
- Työleveys
http://www.k-maatalous.fi/tuotteet/Lisakuvat_koneet/abbd1e62_0.jpg
Millainenhan tuossa on vetovarsien kiinnitys linkoon (tapin vahvuus)?- Maono
Varmaan tuossa kokoluokassa ja isommissakii Leppä on hyvä. Vaan sitten isommissa tämä Huki on kyllä semmonen vehe että eipä paljoo oo huolettomampaa linkoo tehty. Ei tarte jännittää kiviä eikä kantoja jos niitä sattuu olemaan lumenseassa. On tullu torvesta monenlaista möhkälettä iliman sen kummempia seuraamuksia ja oon kyllä sitä mieltä että lingossa oltava kaks torvee. Jos jotain miinusta nii siinä on melekone iäni kun pyssäyttää se kalakattaa isosti sillon.
- Dexta 1958
Leppä lingossa on 22mm tapit nostovarsille.
- linko kun linko
Dexta 1958 kirjoitti:
Leppä lingossa on 22mm tapit nostovarsille.
Minulla on tuommonen vajaa 2,5 m Leppä 53 hv traktorin perässä. Kun lumilinko ei vaadi suuria tehoja traktorilta, on se melkein sama mikä siellä on, kunhan se on suora ja ehyt. http://www.k-maatalous.fi/tuotteet/koneet/tyokoneet/tienhoitokoneetjamurskaimet/lumilingot/Sivut/abbd1e62.aspx
Traktorini on painoltaan alle 2000 kg, joten traktorin edessä kannattaa olla jotain painona. On helpompi ajella silloin linko ylhäällä liikenteessä. - leppä!
linko kun linko kirjoitti:
Minulla on tuommonen vajaa 2,5 m Leppä 53 hv traktorin perässä. Kun lumilinko ei vaadi suuria tehoja traktorilta, on se melkein sama mikä siellä on, kunhan se on suora ja ehyt. http://www.k-maatalous.fi/tuotteet/koneet/tyokoneet/tienhoitokoneetjamurskaimet/lumilingot/Sivut/abbd1e62.aspx
Traktorini on painoltaan alle 2000 kg, joten traktorin edessä kannattaa olla jotain painona. On helpompi ajella silloin linko ylhäällä liikenteessä.Lumilinko kyllä vaatii traktorilta voimaa, 53 hv ja linko 2,50 traktori rupeaa kyllä hyytymään, kun lunta on toistakymmentä senttiä.
- Esko Linko
leppä! kirjoitti:
Lumilinko kyllä vaatii traktorilta voimaa, 53 hv ja linko 2,50 traktori rupeaa kyllä hyytymään, kun lunta on toistakymmentä senttiä.
Mulla 502 Valmetissa ja lumi ja sohjokin lentää.Ostin eskon yheltä papalta oli melkein käyttämätön ja uusi.Hinta 170e siitä pyysi ja minä ostin heti.
- 5+4
Esko Linko kirjoitti:
Mulla 502 Valmetissa ja lumi ja sohjokin lentää.Ostin eskon yheltä papalta oli melkein käyttämätön ja uusi.Hinta 170e siitä pyysi ja minä ostin heti.
Eskoa surkeampaa esitystä ei suomen maasta löydy, ihme että semmosta paskaa joku vielä saa myydä.
Varsinkin ne viron tekeleet, lähes kaikki korjattava. Painoa on urban boosterissakin hirveästi, mutta kun ei kestä niin ei. Vetolaite rasahtaa.
Pikkutraktoriin nasakka linko on Runni. Nuoska ei mene läpi, mutta ovat edullisia ja vahvoja. Runneja on paljonkin liikenteessä vaikka tuoreimpien ikä jo 20 vuotta. Samaan ei eskot kykene se on vaan tosi asia. Jos uudempaa haluaa niin tuo Leppä tai TR.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745