Pala palalta linnasi rakentuu
komean konkreettiset tornit
viileat vallihaudat
Olet kaiketi valmis
kaikkeen siihen mitä olet odottanut
kunnioittanut
Mutta tunteeni ovat
niin laittoman abstrakteja
ne läpinäkevät
asusi ja askeleesi
katkovat kultaisen leikkauksesi
pahan päivän sattuessa
Et koskaan löydä minua
täältä sumutorvien seasta
majakkojen mailta
joiden rakkaudella vaalitut valot
ovat korvaasi
karkoitusta täynnä
Varjosokeus
5
191
Vastaukset
siinä se taas somasti nököttää, runosi.
Tätä tunnelmaa suorastaan kahmi, niin
puoleensavetävää se on. Ja sanojen taitava
käyttö, erilaisuutesi - siinä on valttikorttisi.
Jonkainlainen haikeus siitä on kyllä luettavissa,
tai ainakin minä koen niin.
Mahtavaa luomistyötä, ihailen.
Kiitoksia.Kiitoksia vaan kehuista.Tulee kohta suorituspaineita ... :)
Valitettavasti sitä aina haikeammilla hetkillä tulee näitä kirjoiteltua, en ole vielä oppinut jakamaan niitä ilonhetkiä samalla lailla.
- Hä N
tuloksettomina
Kuka lienee Hä n ? En oikein usko, että kukaan kelle minä täällä epäsuorasti kirjoitan olisi näitä täällä lukemassa, saati sitten vastailemassa, joten en kehoita sinua luovuttamaan minun kirjoituksieni takia.
- Hänhä N
Valkonoita kirjoitti:
Kuka lienee Hä n ? En oikein usko, että kukaan kelle minä täällä epäsuorasti kirjoitan olisi näitä täällä lukemassa, saati sitten vastailemassa, joten en kehoita sinua luovuttamaan minun kirjoituksieni takia.
ei ole kukaan. Ja kaikki on Hä N. Tai jotain sinne päin. Joka tapauksessa tuon runon jälkeen tuli todella onneton olo, siksi etsinnät loppuu... Parempi tyytyä siihen mitä jo on saanut, eikä kurottaa kuuta taivaalta, uudenkuunaikaan... Jatka sinä vain runoiluasi, kyllä niitä aina joku lukee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519