Porilaiset asianajajat

Oikeutta?

Löytyykö Porista asianajajaa, joka ei kuulu vapaamuurareihin eikä kaveeraa vapaamuurareiden kanssa?

34

5690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulomania

ei ne kuulu .mutta niitä vitutaa ko ne ei voi mitään syytäjälle.tekee vaan sopimuksen et saa seuraavan homman.et saa oikeutta porissa.kokemusta on.ota joku muu .hki tku .mika aalto.husse.varma jos haluut oikeutta porissa niin ota joku muu kuin po´rilanen aasinaja.

• hyvävelikerho,

parhaat on jo eläkkeellä. Ennen oli miehet rautaa ja lakikirja puuta. Ennen oli myös miehet ja kahleet rautaa, nyt on rautaiset verhot ja miehet puuta.

• ent. mestari

Löytyykö Porusta pankkiiria, joka ei kuulu vapaamuurareihin?

Niin, ei löydy.

Kaikki nämä ovat kieroutuneita sisäpiiriläisiä ja häärivät keskenään looseissaan.

• kookookos

Mitä vapaamuurarina oleminen tarkoittaa nykyään? Eikö se ollut ennen joku kirkonvastainen tieteeseen uskova joukko? ..et taida tarkoittaa samaa

• tuleva kaitsija

Olen itse vapari. SIis vapaamuurari.

Kyse on uskonnollisesta lahkosta, joka harrastaa salaisia rituaalejaan suljettujen ovien takana. Mukana meidän loosissa on lääkäreitä, opettajia, yrittäjiä, yksityispankkiiri jne. Ei ole mitään ihmeellistä olla vapari! Ite oon suorittanut jo ekan asteen! Toinen aste: here I come!

Nää astetyöt siis säätelee sitä valtaa, jota organisaatiossa pääsee käyttämään suljettujen ovien takaan! pirun hienoa hommaa olla vapari.

• ihmettelijäPORI
        tuleva kaitsija kirjoitti:

Kyse on uskonnollisesta lahkosta, joka harrastaa salaisia rituaalejaan suljettujen ovien takana. Mukana meidän loosissa on lääkäreitä, opettajia, yrittäjiä, yksityispankkiiri jne. Ei ole mitään ihmeellistä olla vapari! Ite oon suorittanut jo ekan asteen! Toinen aste: here I come!

Nää astetyöt siis säätelee sitä valtaa, jota organisaatiossa pääsee käyttämään suljettujen ovien takaan! pirun hienoa hommaa olla vapari.

Vastasitko itse iotsellesi kookoskos? MIksi krjoittelet täällä?

• kookoskos
        ihmettelijäPORI kirjoitti:

Vastasitko itse iotsellesi kookoskos? MIksi krjoittelet täällä?

Ei, en vastannut edellä itselleni.

Se oli joku muu!

• kookoskos nro1 ;)

Hassua ajatella, että tuollaisia salaseuroja toimii enää nykyään. Olen aina ajatellut että kyseinen seura on mennyt ajan mukana jo unohduksiin pikkuhiljaa. Mitenkäs sitä "valtaa" sitten käytetään nykyään? Taitaa olla ennemminkin lukittujen ovien takana joukko joka ryystää hienoa viskiä, polttelee sikaria ja kuvittelee olevansa muka jotain, vaikkei kukaan oikeasti "tee mitään". Ennen salaseurat oli salaseuroja, nykyään vanhaksi kasvaneet vellihousut leikkii isoa poikaa

• surffaaja09

käytä googlea!

• tyhmä9
        surffaaja09 kirjoitti:

käytä googlea!

l

• INRI

Jeesus rakastaa sua ja on kuollu sun puolesta Golgatan keskimmäisellä ristillä. Jumala sua siunatkoon..:)

• Medusanverkko

Jukka Virtanen! Huonompaa ei ainakaan Porista löydy! On niin tyhmä, että ei mikään rappariloosi ainakaan ole voinut rappariksi häntä hyväksyä!

• on kyllä hivenen

jotenkin perverssi ilmapiiri, jotain hämärää siinä on?

• Virtsanen
        on kyllä hivenen kirjoitti:

jotenkin perverssi ilmapiiri, jotain hämärää siinä on?

on muutakin kuin ilmapiiri?

• ex-Ässätähti

Onhan meillä ex-jääkiekkoilijoita vapaamuurareina!

Miksi ei juristi muka sopisi?

• yirttäjäXXXX

muta on han opettajiakin vapaamuurareina!

Kyllä sinne muutkin pääsevät kuin lääkärit, juristit ja yrittäjät!

• Puros
        yirttäjäXXXX kirjoitti:

muta on han opettajiakin vapaamuurareina!

Kyllä sinne muutkin pääsevät kuin lääkärit, juristit ja yrittäjät!

Nuorkauppakamareista eläköityneet merkonomit ovat Porin rappareissa ylivoimaisesti suurin ryhmä.

• onhan niitä
        Puros kirjoitti:

Nuorkauppakamareista eläköityneet merkonomit ovat Porin rappareissa ylivoimaisesti suurin ryhmä.

Just niin. Tulee mieleen heti yks, lastentarhanohjaaja-turned into-kokoomuslainen-turned into-kunnallisvaltuutettu-turned into-vapaamuurari

Hauskaa!

• Lypsetty
        onhan niitä kirjoitti:

Just niin. Tulee mieleen heti yks, lastentarhanohjaaja-turned into-kokoomuslainen-turned into-kunnallisvaltuutettu-turned into-vapaamuurari

Hauskaa!

mennäkseni. Käyttäkää varatuomari sontavuota. Hän taistelee asanne viimeiseen senttiinne asti. Eikä anna armoa kenellekään. Ei ainakaan maksajalle.

• Etä kyykkyyn!
        Lypsetty kirjoitti:

mennäkseni. Käyttäkää varatuomari sontavuota. Hän taistelee asanne viimeiseen senttiinne asti. Eikä anna armoa kenellekään. Ei ainakaan maksajalle.

Kuka on paras huolto -ja tapaamisasioissa?

• ex-juristi
        Etä kyykkyyn! kirjoitti:

Erkki Viita ja Knuutila ovat hyviä. Santavuo osaa myös hommansa.

• hankala ex
        Etä kyykkyyn! kirjoitti:

omaisuuden osituksessa?? kyseessä avioero.

• mene Turkuun hakemaa

• Jurus

• yks sälli
        Lypsetty kirjoitti:

Juuri näin!

• Jouni L.
        Jurus kirjoitti:

Missä on Jolee Lehtimäki? Mies, jonka käsi ei värähdä ainakaan laskua kirjoittaessa. Juridiikan guru parhaimmillaan!

Oisko mies kokonaan eläkkeelle siirtynyt?

• irtty

Ei porissa ole yhtään hyvää asianajajaa, kannattaa katsella vaikka raumalta.

• VMVMVMVM

Eiköhän koko Suomi oo tätä nykyä tohon kastiin kuuluvia...VM

• asiallinen vastaus

Eräs ammattitaitoisimmista lakimiehistä Porissa on Eeva Lehtonen. Varsinkin lapsen huoltoriidoissa .

• Pirunporilainen

Olen samaa mieltä. Erittäin ammattitaitoinen, mutta julma ja tunteeton, joten jos kuvittelet saavasi myötätuntoa lakimieheltäsi, niin forget it!. Panssaroidu ja jätä kaikki Eeva Lehtosen haltuun - lasku tulee perästä!

• Pirunporilainen

Ei löydy. Oli kyseessä asianajaja, pappi tai gynekologi. Omakohtaista kokemusta. Piiri pieni pyörii. Muutin tarkoituksella pois tästä "piiripienipyörii. - hässäkästä" jo kauan kauan sitten. Näemmä pyörii edelleen.... Esim. asianajien keskuudessa. "Kauppaa" tekee yks ja toinen....

• Anonyymi00032

Kuka on uudella oikeustalolla osaavin asianajaja kiinteistökaupoissa ?

Vuoden 2010 jälkeen on väkeä vaihtunut Porissa.

• Anonyymi00035

Tarvitsen rohkeaa ja peräänantamatonta asianajajaa tekemään kantelun ja rikosilmoituksen virkamiehestä joka ei olexantanut minulle kuuluvaa oikeutta. Riski on, että virkamiehet pienessä veljespiirissä suojelevat toisiaan.

• Anonyymi00036

Ei löydy porista. Siihen tämä liiga perustuu, muurarit vetää yhteiseen hiileen. Ne tekee mitä haluaa ja tuntee kaikki lain konkelot. Ne tekee lakiasiat niin hankaliksi ja kalliiksi että tavallinen ihminen ei pysty oikeustoimiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1174
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      840
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      603
    6. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      537
    7. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      532
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe