Onneton

"MIes24"

Opiskelut sujuvat ihan mukavasti, minulla on mukava kämppä ja voin sanoa, että elämäni on melkein täydellistä. Harrastan paljon urheilua ja voin sanoa olevani elämäni kunnossa. Minulla on asiat hyvin ja tiedän, että tässäkin maassa on paljon ihmisiä joilla asiat eivät ole läheskään niin hyvin kuin minulla. Koin syksyllä ja vieläkin ajoittain yksinäisyyttä. Minulla on vain muutama oikea kaveri, joidenka kanssa olen enemmän tekemisissä. Syksyllä tuntui, että heillä on aina jotain muuta, eikä aikaa minulle. Nyt asiat heidän kanssaan ovat ainakin vähän paremmin. Aloitin joulun tienoilla uuden mukavan harrastuksen ja siellä on muutamia ihan mukavia tyyppejä. Vielä en ole tutustunut heihin niin hyvin, että olisin ystävystynyt joidenkin kanssa.
Silti sydäntäni kalvaa lievä yksinäisyys ja kaipuu. En ole koskaan seurustellut ja haluaisin kokea läheisyyttä, rakkautta ja hellyyttä. Nämä asiat puuttuvat elämästäni. Olen ollut muutaman kerran ihastunut, mutta ihastumiset ovat olleet joko yksipuolisia tai ihastuksen kohde on osoittautunut varatuiksi. Opiskeluporukoissa on tuli sellainen vaikutelma, että alkoholi ja ylimielinen machoilu ovat ainoat asiat, jotka jotain merkitsevät. Meininki oli noissa porukoissa todella pinnallista.
Minä olen rauhallinen, sosiaalinen, mukava ja fiksu tyyppi. En tykkää liiemmälti alkoholilla läträämisestä ja machoilemisesta. Minulla ei ole tarvetta korostaa itseäni. Onko tämä suomalainen yhteiskunta todellakin näin pinnallinen? En myöskään ole mikään mallipoju ulkonäöltäni. Ovatko nämä edellä mainitsemani asiat eli alkoholi, machoilu ja ulkonäkö niin isossa roolissa sosiaalisten suhteiden luomisessa kuin kuvittelen eli ilman näitä ei ole mahdollisuuksia esim. löytää tyttöystävää?
Haluaisin uskoa siihen, että löytäisin vielä joku kaunispäivä mukavan tytön joka rakastaisi minua ulkonäöllisistä puutteistani huolimatta. Onko mahdollista löytää? Haluaisin vain olla onnellinen. Pelkään jääväni yksin ja tämä kalvaa mieltäni. En vain jaksa odottaa ja uskoa, että löytäisin jonkun.

1

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H.S-

      Mulle se oikea löyty vasta 32-vuotiaana ja kyllä kannatti odottaa. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe