Onneton

"MIes24"

Opiskelut sujuvat ihan mukavasti, minulla on mukava kämppä ja voin sanoa, että elämäni on melkein täydellistä. Harrastan paljon urheilua ja voin sanoa olevani elämäni kunnossa. Minulla on asiat hyvin ja tiedän, että tässäkin maassa on paljon ihmisiä joilla asiat eivät ole läheskään niin hyvin kuin minulla. Koin syksyllä ja vieläkin ajoittain yksinäisyyttä. Minulla on vain muutama oikea kaveri, joidenka kanssa olen enemmän tekemisissä. Syksyllä tuntui, että heillä on aina jotain muuta, eikä aikaa minulle. Nyt asiat heidän kanssaan ovat ainakin vähän paremmin. Aloitin joulun tienoilla uuden mukavan harrastuksen ja siellä on muutamia ihan mukavia tyyppejä. Vielä en ole tutustunut heihin niin hyvin, että olisin ystävystynyt joidenkin kanssa.
Silti sydäntäni kalvaa lievä yksinäisyys ja kaipuu. En ole koskaan seurustellut ja haluaisin kokea läheisyyttä, rakkautta ja hellyyttä. Nämä asiat puuttuvat elämästäni. Olen ollut muutaman kerran ihastunut, mutta ihastumiset ovat olleet joko yksipuolisia tai ihastuksen kohde on osoittautunut varatuiksi. Opiskeluporukoissa on tuli sellainen vaikutelma, että alkoholi ja ylimielinen machoilu ovat ainoat asiat, jotka jotain merkitsevät. Meininki oli noissa porukoissa todella pinnallista.
Minä olen rauhallinen, sosiaalinen, mukava ja fiksu tyyppi. En tykkää liiemmälti alkoholilla läträämisestä ja machoilemisesta. Minulla ei ole tarvetta korostaa itseäni. Onko tämä suomalainen yhteiskunta todellakin näin pinnallinen? En myöskään ole mikään mallipoju ulkonäöltäni. Ovatko nämä edellä mainitsemani asiat eli alkoholi, machoilu ja ulkonäkö niin isossa roolissa sosiaalisten suhteiden luomisessa kuin kuvittelen eli ilman näitä ei ole mahdollisuuksia esim. löytää tyttöystävää?
Haluaisin uskoa siihen, että löytäisin vielä joku kaunispäivä mukavan tytön joka rakastaisi minua ulkonäöllisistä puutteistani huolimatta. Onko mahdollista löytää? Haluaisin vain olla onnellinen. Pelkään jääväni yksin ja tämä kalvaa mieltäni. En vain jaksa odottaa ja uskoa, että löytäisin jonkun.

1

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H.S-

Mulle se oikea löyty vasta 32-vuotiaana ja kyllä kannatti odottaa. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe