Jännitysniska ja oireet kasvoissa ?

huolestunut...

Tässä yhtenä iltana alkoi aivan yhtäkkiä tuntua kasvoissa ihan oudolta. Ihankuin jonkinlainen kiristyksen/puristuksen tunne otsalla ja poskissa. Ihankuin iho ja/tai lihakset olisivat jännittyneet. (Eivätkä tunnu rentoutuvan sitten millään). Minulla on aikaisemmin ollut jossain koshtaa kasvoja (esim leuassa) samanlaista jännitystä, mutta ei koskaan näin, että koko kasvot tuntuisivat tällaisilta.

Lisäksi saan joskus outoja tuntemuksia suuhunu ja nieluuni. Välillä kieli tuntuu oudolta ja välillä taas tuntuu siltä kuin jokin painaisi/kiristäisi kitalakea.

Tietääkö kukaan, voiko jännitysniska aiheuttaa tällaisia oireita, vai onko kyse jostain muusta. Minulla on todella usein niskan ja kaulan lihakset jännittyneet, (inhottava puristukssen ja kuristuksen tunne kaulalla tulee usein.)

Pelottaa todella, että saan jonkun krampin joko kaulan ja kasvojen lihaksiin, että en pysty hengittämään,

6

3143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lumihiutale

Kyllä mä menisin kertomaan vaivoista lääkärille,jos olisin sinä!Kuullostaa pelottavantuntuiselta krampilta.Ei mikään ruoka/juoma aiheuta sulle mitään oireita? Tuleeko sulle iho-oireita "kohtauksen" aikana? Mee lääkäriin,niin saat varmuuden ja ainakin lähetteen fysikaaliseen jos se niskoista sitten johtuukin!

• nouhgugv

oletko saanut vaivoihisi helpotusta tai tietoa mistä johtuu? itsellä nimittäin aivan samanlaista vaivaa.

• kaikenkokenut

Kannattaa pitää sana mielessä ja ehdottaa lääkärille sitäkin. Aikansa vie, ennenkuin saavat selvillwe jos se on.

• että kyse

voisi olla purentalihasten jännityksestä. Purentalihakset menee ohimolle asti. Itse olen käynyt hierotuttamassa niskaa ja purentalihaksia. Minulla on jännitysniska, hampaiden narskuttelua/puremista yöllä, ja kaikki lihakset ihan mielettömän kipeät. Lisäksi päänahassa omituisia tuntemuksia. Voisit kokeilla tätä hierontaa.

http://www.voicemassage.fi/

• 13+3

>Tietääkö kukaan, voiko jännitysniska aiheuttaa tällaisia oireita,

Voi

>vai onko kyse jostain muusta

Voi olla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      172
      5558
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2633
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2222
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1327
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1301
    8. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      24
      1262
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1233
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      108
      988
    Aihe