turhaa sieniä etsiä. Lunta on noin 60cm joten että sattuisi kaivamaan juuri kanttareli esiintymään on aika mahdoton yhtälö. Paras odotella jotta lumi sulaa, niinku puli,puli.
nyt on melko
6
793
Vastaukset
- itiö
Mutta, kun nyt ei ole hirvikärpäsiä.
Ei se saalis ole pääasia, vaan sienestämisen jännitys. - sippo metsä
olin eilen sienimetsässä sain vasullisen
paistoin voissa osan ja söin
osan kuivatin uunissa ja jauhoin
polttelen piipulla iltasella - huips
voin kaupata sulle kanttarelleja ....!!!
- Kehnis
Mitäs mömmöjä te oootte odotellessa pössytelleet?
- Valmuska 22
Kehnis kirjoitti:
Mitäs mömmöjä te oootte odotellessa pössytelleet?
kohta voi jo kaivella jos muistaa missä syksyllä oli niitä kanttarellu paikkoja, sieltä voi vielä löytyä vähän niinko pakkasesta, niitä sieniä.
Hyviä sieniretkiä muillekin - mulvaska 32
Valmuska 22 kirjoitti:
kohta voi jo kaivella jos muistaa missä syksyllä oli niitä kanttarellu paikkoja, sieltä voi vielä löytyä vähän niinko pakkasesta, niitä sieniä.
Hyviä sieniretkiä muillekinkaukaa viisaana panin hyvät kantturellupaikat navigaattorin muistiin, tietää just mistä kaivelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949