jos hakee rapakontakaa CoupeDevillen vm 59-60 niin miten VEROKARHU moiseen suhtautuu, vinkkejä liikkeistä missä näitä olisi, kiitos etukännyyn!
Deville
5
788
Vastaukset
- ennen oli ennen
ei montaa sataa halua mutta tollasia caddyjä ei niin vaan enää jenkeistä" haetakkaan".muutkin haluavat niitä kuin suomalaiset=)omat tuontiyksilöt tuhottu pitkälti ruosteen,välinpitämättömyyden ja tyhmyyden alttarilla parkkipaikkojen lumikasoiksi/navetan taa mehut puristettuina tai myyty ulkomaille n.35-45 tmk aikoinaan 90-luvulla...kortilla ovat jo ameriikassakin ja ihan tarvii tuuria löytää kohtuuhintaan edes projektia joka olisi vielä kunnostuskelpoinen edes isolla rahalla.4dht versioita helpoiten kohtuuhintaan. hienot ajokuntoiset 2dht/avot sitten maksaa maltaita sielläkin ja rahti päälle ynnä kunnostuskulut haluamaasi kuntoluokkaan.ruotsi varteenotettavampi paikka löytää!!
- mkil,.löpp
osta vaan se tavallinen Devil. De Villet menevät sellaisille jotka osaavat kirjoittaa edes mallinimen oikein.
- vildev..
kirjotan mitä kirjotan mutta deville se on..
- pera445
en tiedä mut on se kyllä hieno auto
- 59...
maailman kaunein auto 59 Devill 2 hd..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788