raskaana vai ei?

raskaustesti+/-

auttakaa jola ollut kokemusta. menkkojen piti alkaa 31.1.2010. ei alannut teiin seuraava päivänä 1.2 raskaustesti näytti 5minuuttin kuluttua haalea plussa. kävin aamulla labrassa kokeessa hcg arvo oli 30 mitä en ymmärrä tarkkoitta? käskivät tulla seuraavana aamuna virtsanäytteseen ja vastaus oli negaa. teei heti kotona samana päivänä apteekkin raskaustestillä tuli haalea plussa soittiin terveysasemalle sanoivat varmaan varhaiskeskenmeno itkiin en halunnut kokea uudelleen oli 3kk sitten keskenmeno 11viikkolla joten pelkään uudelleen. teein eilenkin uudelleen raskaustestin ja näytti haalea plussa . kaiki oireeet hävinnet ei vuottoa eikä kipua. vähän valkoista vuottoa ja menkkamaista jomotusta välillä.onko kenellekään ollut ja siltti ollut raskaana? tai jotain muuta?

3

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmmmmmmmmm

tuskin olet, oli niin alhainen tuo arvosi

• aloittelija1

teein one steep raskaustestillä haalea viiva.b-sure raskaustesti haalea viiva,first signal raskaustestii haalea viiva. minulla oli kekenmeno 3kk sitten ja varmaan siitä johtuu tuo alhainen hcg arvo kun vastaa viime kuussa on ruvennut nousta tuo arvo.

• Iloinen ylläri

Itselläni on ollut "menkat" vaikka olen ollut jo raskaana, mikä todella hämäsi ja yllätyinkin sitten, että hups perheenlisaystä onkin tulossa. No, mulla on ollut kiusallinen taipumus keskenmenoihin, joita en havainnut(olivat niin huomaamattomia, ilman kummempia oireita, kivuista puhumattakaan), koska en osannut arvaakaan, että olin raskaana. Sattumoisin (pariin kertaan )menkkoja hoidettiin liiallisen vuodon vuoksi ja kuinkas ollakaan se on turvannut jo alkaneen raskauden jatkuvuuden. No maailmassa on kaksi reipasta jo keski-ikäista naista ja kaksi lapsenlasta. Ei aina käy niin kuin oppikirjoissa lukee. Jos on tarkoitettu, että jälkeläisiä tulee, ne vain tulee ja sillä sipuli. Eivätkä ne aina tule kuin itse on suunnitellut. Iloisiin yllätyksiin on siis erinomaiset mahdollisuudet. Joskus tuntuu siltä, kun ei yhtään yritä, niin silloin vasta "natsaakin".
      Turha stressi pois niin kyllä se siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      143
      4811
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      252
      4438
    3. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      31
      4251
    4. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      9
      4165
    5. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      189
      3483
    6. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      84
      3178
    7. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      81
      3109
    8. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      237
      2798
    9. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2762
    10. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2441
    Aihe