kalat-miehistä

kummanmuljistelija

kauheeta kuinka kalat-miehiä haukutaan... olen itse kalat-nainen ja pidän itseäni hyvin herkkänä ja romanttisena. haluan rakastua, enkä ikinä voisi loukata ketään tarkotuksella. onko kalat-miehet niin erinlaisia?? kun täällä vain puhutaan heidän epärehellisyydestään, petturiluonteesta ja aivan kammottavan kuvan olen heistä saanut lukemalla tätä palstaa... ei kai se nyt voi olla niin iso ero nais-merkkisissä ja mies-merkkisissä. vai onko horoskoopit ihan huuhaata...

13

2680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kala-ukko

      Meitä ihmisiä on niin monenlaisia ja jokianen kokee asiat omallatavallaan. Ja voi se kertoa siitäkin, että Kalat on hyvä ihmistuntija ja jos Kalaa loukataan, niin osaa silloin myös Kalakin loukata! Kala välttää riitoja herkkä kun on. Silloin teot jäävät Kalalle tehokkaimmaksi keinoksi kostaa. Sillä voi selittyä pettäminen. Kala mies on tunteellinen ja herkkä. . . samoin, kuin Kala nainenkin.

      • turhaaaaaaaaaaaan

        kyllä on todettu ja sen on vaan uskottava ja hyväksytävä että kalat miehet ovat pettureittä ja nössöjä ei ne osaa puhua tunteistaan eikä osaa olla rehellinen kumppanille.. saamatonta mikä saamaton kalaukko:(
        ihan turhaa täällä puolestella, kokemkusesta monen kalamiehen kaa kaikki ovat yhtä paskoja ei eroja o löytäny kyllä:-))) hankikaa elämääääääääääää kalat M....


      • Kala-ukko
        turhaaaaaaaaaaaan kirjoitti:

        kyllä on todettu ja sen on vaan uskottava ja hyväksytävä että kalat miehet ovat pettureittä ja nössöjä ei ne osaa puhua tunteistaan eikä osaa olla rehellinen kumppanille.. saamatonta mikä saamaton kalaukko:(
        ihan turhaa täällä puolestella, kokemkusesta monen kalamiehen kaa kaikki ovat yhtä paskoja ei eroja o löytäny kyllä:-))) hankikaa elämääääääääääää kalat M....

        Se saamattomuus onkin juuri yksi Kalojen erityispiirre, mut ei se meitä Kaloja haittaa, eikä hidasta! . . .Sulla on ollut toiveet liian korkealla. Kala ei halua olla esillä, vaan yrittää olla mahdollisimman huomaamaton, siitä seikasta kumpuaa toi "hankkikaa elämä" sanonta. Kala ei halua olla keskipisteenä, vaan työntää kumppaninsa siihen asemaan.


    • hyi katalaa

      on paska.Samein silmin (johtuu alkoholismista)kala latelee totuuksia ken uskoo hänen valheitaan.
      Vanhempi kalamies on sukupuolisesti sairas. tämkin josta kirjoitan kaksi vaimoa yhtäaikaa.
      Ei pysty eroamaan kun rakastaa molempia.yleensäkkin kaikkia naisia. seksih..u

      • Kala-ukko

        Ei kaikki Kalat-miehet ole samanlaisia . . . ja poikkeus vahvistaa säännön.


      • hipsuttaja...
        Kala-ukko kirjoitti:

        Ei kaikki Kalat-miehet ole samanlaisia . . . ja poikkeus vahvistaa säännön.

        Vaikka en ole kalat merkki ollenkaan niin voin sano olevan samaa mieltä kala-ukon kanssa...ei saa meinaan yleistää että kaikki kalat-miehet olisivat samanlaisia...Tunnen niitä kalat mies-helmiä ja tiedän että ovat todella herkkiä..eikä kaikista ole pettäjiksi...ja kaikki eivät ole niin s-nälkäisiä :) ovat todella ujojakin :) että eivät uskalla edes aloitetta välttämättä tehdä...


      • KalaPoika85
        hipsuttaja... kirjoitti:

        Vaikka en ole kalat merkki ollenkaan niin voin sano olevan samaa mieltä kala-ukon kanssa...ei saa meinaan yleistää että kaikki kalat-miehet olisivat samanlaisia...Tunnen niitä kalat mies-helmiä ja tiedän että ovat todella herkkiä..eikä kaikista ole pettäjiksi...ja kaikki eivät ole niin s-nälkäisiä :) ovat todella ujojakin :) että eivät uskalla edes aloitetta välttämättä tehdä...

        Kala-ukko puhuu asiaa.... Itse olen just tuollainen "piileskelijä" joka tuo rakkaansa valoon ja suorastaan JUMALOI tätä kaunotarta...

        Monille miehille tämä on liikaa ja sen kyllä kaikki kalamiehet tietävät... Itsellä on tai oikeastaan paremminkin OLI lähes 90%kavereista naisia(jotka tajuavat millainen KULTAKIMPALE kalamies on), kunnes Exäni OINASnainen joka oli todella mustasukkainen ja minä rauhaa rakastavana ja rakastuneena kalamiehenä alistuin tähän.... Eron jälkeen kaikki nais kaverit olivat hävinneet ja vain muutama kaveri yleensäkään oli jäänyt rinnalleni.

        Onneksi nyt olen löytänyt itselleni sielunkumppanin Skorppiooninaisen ;D...
        Elämä hymyilee, kunhan en liialla innostuksella ajaisi häntä pois.

        Mutta sanoisin niin että KALAMIESTEN asenne naisiin, Jumalattarina, on syynä tähän varsinkin muun merkkisten miesten asenne kalamiehiin...

        Naiset hoi TAJUTKAA, että kalamies on todellakin erilainen(ainakin minä), nainen johon silmäni isken on kuin "kukka" kämmenellä. Jos joku uhkaa sitä(siis "kukkaa") tai aikoo viedä hänet, Kalamiehestä kuoriutuu PETOKALA, joka vaipuu taistelutranssiin joka kestää siihen asti että uhka on poissa tai kalamies "kuollut". Muistakaa se että KOLIKOLLAKIN on kääntöpuolensa...


      • kalapojalle
        KalaPoika85 kirjoitti:

        Kala-ukko puhuu asiaa.... Itse olen just tuollainen "piileskelijä" joka tuo rakkaansa valoon ja suorastaan JUMALOI tätä kaunotarta...

        Monille miehille tämä on liikaa ja sen kyllä kaikki kalamiehet tietävät... Itsellä on tai oikeastaan paremminkin OLI lähes 90%kavereista naisia(jotka tajuavat millainen KULTAKIMPALE kalamies on), kunnes Exäni OINASnainen joka oli todella mustasukkainen ja minä rauhaa rakastavana ja rakastuneena kalamiehenä alistuin tähän.... Eron jälkeen kaikki nais kaverit olivat hävinneet ja vain muutama kaveri yleensäkään oli jäänyt rinnalleni.

        Onneksi nyt olen löytänyt itselleni sielunkumppanin Skorppiooninaisen ;D...
        Elämä hymyilee, kunhan en liialla innostuksella ajaisi häntä pois.

        Mutta sanoisin niin että KALAMIESTEN asenne naisiin, Jumalattarina, on syynä tähän varsinkin muun merkkisten miesten asenne kalamiehiin...

        Naiset hoi TAJUTKAA, että kalamies on todellakin erilainen(ainakin minä), nainen johon silmäni isken on kuin "kukka" kämmenellä. Jos joku uhkaa sitä(siis "kukkaa") tai aikoo viedä hänet, Kalamiehestä kuoriutuu PETOKALA, joka vaipuu taistelutranssiin joka kestää siihen asti että uhka on poissa tai kalamies "kuollut". Muistakaa se että KOLIKOLLAKIN on kääntöpuolensa...

        että kun kalat mies havaitsee että hänen naisella on muitakin ihalijoita ja uhkavat viedä hänetlät sitä naista että kalat mies vetäytyy pelistä ja odottaa kunnes uhka on poissa sit menee takaisin naiselle??
        kun mulla kävi outo juttu mun kala mieheni kanssa, olimme juuri alkuvaiheilla tutustua ja tulimme hyvin toimeen, minä jopa ihastuin syvästi häneen, mut kun huomasi että pelissä on muuta kilpailjoita tai jotkut miehet olivat hänelle uhkaa kun yrittivät iskeä mua samaan aikaan, mut kun mä tein hänelle selväksi että haluun ja tykkään ainoastaan hänestä enkä muista oikeesti välitä. mutta kaveri ei vaan uskonu ja vetäytyi koko hommasta, enkä saanu vieläkään käännettyä hänen päätään....
        miten saan hänet tajuumaan että hän on ainoa mies sydämessäni vieläkin? toivottavasti tulee joskus takaisin kun tietää että ei kukaan saa viedä minut häneltä.


      • Kala-ukko
        kalapojalle kirjoitti:

        että kun kalat mies havaitsee että hänen naisella on muitakin ihalijoita ja uhkavat viedä hänetlät sitä naista että kalat mies vetäytyy pelistä ja odottaa kunnes uhka on poissa sit menee takaisin naiselle??
        kun mulla kävi outo juttu mun kala mieheni kanssa, olimme juuri alkuvaiheilla tutustua ja tulimme hyvin toimeen, minä jopa ihastuin syvästi häneen, mut kun huomasi että pelissä on muuta kilpailjoita tai jotkut miehet olivat hänelle uhkaa kun yrittivät iskeä mua samaan aikaan, mut kun mä tein hänelle selväksi että haluun ja tykkään ainoastaan hänestä enkä muista oikeesti välitä. mutta kaveri ei vaan uskonu ja vetäytyi koko hommasta, enkä saanu vieläkään käännettyä hänen päätään....
        miten saan hänet tajuumaan että hän on ainoa mies sydämessäni vieläkin? toivottavasti tulee joskus takaisin kun tietää että ei kukaan saa viedä minut häneltä.

        En tiedä hänestä, mutta ainakin minä olen sellainen että jos naisella on muita kilpailijoita, niin mä luovutan. Koen, etten pärjää heille. . . Tai jos säikähdän jotain muuta, mikä saa tunteeni laantumaan en koskaan palaa takaisin! . . . Tunteiden laantuminen on peruuttamatonta, niitä ei saa takaisin. . . Loppujen lopuksi kyse on ehkä vain luottamuksesta. . . Kala on arka ja varovainen päästämään ketään lähelleen . . . ainakaan sydämeen saakka!. . .


      • nainen 35
        Kala-ukko kirjoitti:

        En tiedä hänestä, mutta ainakin minä olen sellainen että jos naisella on muita kilpailijoita, niin mä luovutan. Koen, etten pärjää heille. . . Tai jos säikähdän jotain muuta, mikä saa tunteeni laantumaan en koskaan palaa takaisin! . . . Tunteiden laantuminen on peruuttamatonta, niitä ei saa takaisin. . . Loppujen lopuksi kyse on ehkä vain luottamuksesta. . . Kala on arka ja varovainen päästämään ketään lähelleen . . . ainakaan sydämeen saakka!. . .

        kalat on arka ja varovainen, sen huomasi jousimiesnainen joka sitten aikansa seurattua sitä saamattomuutta lähti muille maille... harmi, sillä tämä kalatmies oli todella saalis. Ei vain näin levoton nainen kauaa jaksa olla varpaillaan. Tarviin voimakkaamman miehen ;)


      • Kala-ukko
        nainen 35 kirjoitti:

        kalat on arka ja varovainen, sen huomasi jousimiesnainen joka sitten aikansa seurattua sitä saamattomuutta lähti muille maille... harmi, sillä tämä kalatmies oli todella saalis. Ei vain näin levoton nainen kauaa jaksa olla varpaillaan. Tarviin voimakkaamman miehen ;)

        . . . hmmm . . . niin oliko Kala-mies todellinen saalis, vai riesa? ;))) kun saalistaja hylkää saaliinsa.


      • rakastunut kalaan
        Kala-ukko kirjoitti:

        . . . hmmm . . . niin oliko Kala-mies todellinen saalis, vai riesa? ;))) kun saalistaja hylkää saaliinsa.

        minusta kalat mies on aivan ihana ja romantikko tyyppi... kaikien paras merkki ainakin tunteellinen ja aistillinen, hänellä on kanis sydän johon mahtuu rakkautta:=) minä tykkään kaloista vaikka yksi kala mies lähti hiljaan selittämättä mulle mitään, mut silti haluun uudelleen kalan:-) ilove fishut


      • nainen 35
        Kala-ukko kirjoitti:

        . . . hmmm . . . niin oliko Kala-mies todellinen saalis, vai riesa? ;))) kun saalistaja hylkää saaliinsa.

        Niinno, varmaan molempia. Eipä varmaan koskaan lähde pois mielestä, mutta...mutta.... :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1731
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1462
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      975
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      956
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      45
      812
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      718
    7. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      691
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      681
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      666
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      623
    Aihe