Mitkä on teijän mielestä kauneimmat Japanilaiset nimet, siis poikien ja tyttöjen?
Kauneimmat nimet.
52
14601
Vastaukset
- Chii
hmm... niitä on niin monia, koska japani on niin kaunis kieli.
Sakura ja Minoru
tietysti voisin lisätä satoja nimiä lisää... mutta noi kaksi tuli ekaksi mieleen...- Regulus
Ekaks tuli mieleen Rei, sit toi edel mainittu Sakura ja HIKARU! Hikaru on ehkä söpöin nimi... C",)*punastuu*
- Den
Regulus kirjoitti:
Ekaks tuli mieleen Rei, sit toi edel mainittu Sakura ja HIKARU! Hikaru on ehkä söpöin nimi... C",)*punastuu*
Hikaru lienee myös pojan nimi, sillä ainakin Hikaru no Go sarjan samanniminen henkilö on poika. Tai sitten vain todella erikoistapaus.... Hyvä nimi jokatapauksessa. Tarkoittaa muutes jotakin kimallusta, loistaa, tai sinneppäin. Oma suosikkini kauniista nimistä on kuitenkin Midori.
- Patricia Martin
Kagami.
- susanna97
Den kirjoitti:
Hikaru lienee myös pojan nimi, sillä ainakin Hikaru no Go sarjan samanniminen henkilö on poika. Tai sitten vain todella erikoistapaus.... Hyvä nimi jokatapauksessa. Tarkoittaa muutes jotakin kimallusta, loistaa, tai sinneppäin. Oma suosikkini kauniista nimistä on kuitenkin Midori.
Den, Hikaru on myös tytön nimi. Special A:n päähenkilö on tyttö, nimeltään Hikaru.
Midori, Kikyo, Kagome, Yuuki, Sakura, Ichigo..
Tyttöjen nimiä vaa:D tai voihan noita käyttää poikienkin nimenä, ainaki Ichigoo.. ja Yuukii ehkä - susanna97
susanna97 kirjoitti:
Den, Hikaru on myös tytön nimi. Special A:n päähenkilö on tyttö, nimeltään Hikaru.
Tyttöjen nimiä vaa:D tai voihan noita käyttää poikienkin nimenä, ainaki Ichigoo.. ja Yuukii ehkäniin ja Ayame
- roosa_v
susanna97 kirjoitti:
Tyttöjen nimiä vaa:D tai voihan noita käyttää poikienkin nimenä, ainaki Ichigoo.. ja Yuukii ehkäSen nimi on Hikari Special A:ssa
- Kyoshiro
Yllättäen täälläkin Sakura...lisäksi ainakin Haruka ja Ryoko.
- Sesshu--kun
Ainakin Setsuko, Miyahiro, Ryouyu, Shirou, Kasumi, Yiro ja henkilökohtainen suosikkini, Yoshitaka Amano.
*virnvirn*- #18
Hikaru on ihana ja sit tietty Shirou ;D!!
- ansku
#18 kirjoitti:
mun mielestä kaunein nimi on .......ekaksi tulee mieleen Cihiro ja Sen .....sit tulee Hayao
- alo1ttelija
ansku kirjoitti:
mun mielestä kaunein nimi on .......ekaksi tulee mieleen Cihiro ja Sen .....sit tulee Hayao
Mun mielestä Ichigo on ihana nimi ^^
Ku se meinaa Mansikkaa :DD - ..
ansku kirjoitti:
XD Joo, tien et on vanha tää juttu, (peräti 4 vuotta..) mutta tuleeks ansku noi nimet: chihiro ja Sen Jostain elokuvasta?. Oon nänhny yhen elokuvan joskus ja siin oli noi nimet tai no ihan sama.. xDD
- Hanajima
.. kirjoitti:
XD Joo, tien et on vanha tää juttu, (peräti 4 vuotta..) mutta tuleeks ansku noi nimet: chihiro ja Sen Jostain elokuvasta?. Oon nänhny yhen elokuvan joskus ja siin oli noi nimet tai no ihan sama.. xDD
Henkien kätkemä?
- Anonyymi
#18 kirjoitti:
Deku 😊💕 deku nimi on niiiin söpö ja muutenkin sayonara kaikkiii toidottavasti oote anime fanei koska mä oon ja tyttöjen nimii muge haru taro sayonara
- Jasminnnn
Minusta kaunein Japanilainen tyttönimi on Mitsuki. Mutta Miuyki on kans kiva. Sitte kaunein pojan nimi on Masaya. :33
- Anonyymi
Mistä lie oot kuullu mä kuulin kaikki tokyo mew mewstä jonka kirjoittaja kuollut :(
- Karcci-chan~~
Mun mielestä ehkä kivoin tytön nimi on Yumi. Ja pojan Daichi
- Momiji
Kaikista hienoin pjan nimi on Kyllä Ryo
Tyttöjä:
Sakura
Minto
Ichigo
Yuuki
Hikaru
Akira
Megomi
Aya
Ruka
Ja enemmänkin voisin lisätä- PullipIhminen
Akira on pojan nimi
- kimaweee
tytöt : Halca, Ai, Yuki
- wer-weteikirjautunu
Hmm Poikia: Yukito, Sakon (en tiiä onko oikea nimi mutta se on hauska :3), Reita, ja Yuki
Tyttöjä: Sakura, Misuzu, Miaka, - ammma
mun mielestä on Himeko, Sakura, Kasumi ja Mitsuki :)
- numnum
Sanotaanpa sekaisin tyttöjen ja poikien nimet: Misaki, Mikado, Fumi, Ayane, Mikuru, Yukina, Fuyumi, Shiori, Saika ja Reina. :>
- dtgujfd
tsing tsang
- Miss Adena
tytöille: pojille:
Natsumi Keiichi
Miyuki Ikuto
Hanako Masahiro
Yumi Kazuki
Sakura Jin
Hotaru Minoru
Hikari Haru
Lina/Rina Aki (actually fits for both genders)
Mizore Kano
Kyoko Mamoru
Nanami Takeru
Mitsuki Kaoru
Himeko Tsukune
Akina Otonashi
Reiko Kanata
Kanon Ryo
Yoko Yukio
Risa Tamaki
Zakuro Kane
Yoshi Daichi
Yui Rin- Miss Adena
arrgh.....kova työ meni hukkaan T-T ...no uusi yritys(edellisen saa poistaa vaivoista ken pystyy)
tytöille:
Natsumi, Miyuki, Hanako, Yumi, Sakura, Hotaru, Hikari, RIna/Lina, Aki, Mizore, Kyoko, Mitsuki, Nanami, HImeko, Akina, Reiko, Kanon, Yoko, Yume, Sora, RIsa, Rue, Ruki, Zakuro, Yoshino Yui, Megumi, Lia
pojille:
Keiichi, Ikuto, Masahiro, Kazuki, Jin, Minoru, Haru, Aki, Kano, Mamoru, Takeru, Kaoru. Tsukune, Otonashi, Yosuke, Ryou, Kanata, Yukio, Tamaki, Kane, Daichi, Rin
- fack
manga on iha kauheet mun empi manga nimi on wittuun manga
- sussuuuuuumoii
Ikuto, Ichigo, Daichi, Ishida
Nami, Sakura, Yume, Yuki - Animeintoilija
Joku laittoi tänne Yuugi. Se kirjoitetaan Yugi -,-
- rikzu56
Oon aina pitäny nimistä Toshio ja Lin.
- feferf
Musta tytölle sopis Izumi
- Dimbo
Musta Rin (tytön ja pojan nimi) Sakura (tytön nimi) ja Susumu (pojan nimi) on nättejä nimiä :3
- StalkkarinKohde
Pojista ehkä Harima
Yuki (tytön & pojan) - yukkichann <3
Yukki
- ...
Ehkä tytölle Rin tai Kagome, sango tai Sakura
- Necrolai
Yuno, Yamachi, Kuro, Hokuro
- Tuitui :3
Asuna :3
- Youki
Ayme ♥ ja Yoshi on söpöi..
- Suzuki ja
Suzuki ja Toyota.
- asuna-san
Asuna ja Aoi on kivoja nimiä
- Andre
Ushio :3
- Naruto sarja
Sakura,Ino,Kin,Hinata,Tenten ja Temari.Kaikki naruto sarjasta
- joku vaa täällä
Gingka (pojan nimi)
Kuulin tän nimen yhdestä anime sarjasta,jota pikkuveli kattoo.
Ei oo sitten mun mielestä mikää paras nimi, mut aattelin laittaa tänne jos joku tykkää.
- yui-senpai
Yui
Fumi, Haruna, Noriko,Chie, Yukiko, Ai :3
japanilaiset on ihania..- Sanae Rarikine
Pidän Akari nimestä. Ja pojalle Yuuji.
- Manga-Fani
Tytöt:
Sakura
Akiko
Ichigo
Miki
Misaki
ynms..
Pojat:
Sora
Daichi
Ebisu
Hinata
ynms..
//Tosiaan en keksinyt kuin muutaman tähän hätään :P - MiraiNikki
Mirai Nikistä: Poika: Amano (Tyttö: Rei)
- Anonyymi
Your namesta: Taki (pojalle) ja Mitsuha ( tytölle).
- Anonyymi
Shokora
- Anonyymi
Arina,Yuuta,Ren,Matsui ja Kageru
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768