Minun täytyy matkustaa Pariisiin loppuvuodesta tiettynä ajankohtana pe-ma. Lähden jokatapauksessa käsimatkatavaroin, joten halpislentokin ok. EasyJetin lennot eivät ole vielä saatavilla (vain syyskuulle saakka), Finnairin suorat 270e, Air Baltic via Riika 153 e (ihan järkevät ajat vaihdot). Te, jotka asiaa tunnette: Onko tuo Air Baltic niin halpa, että kantsii ehdottomasti heti varata? Finskin tarjouksiahan ei tiedä. Suorat tietty olisivat aina suorat eli helpommat. EasyJet kiinnostaisi, mutta eikös heilläkin pe-meno ole aina se kallein, joten mahtaneeko kokonaishinta edes alittaa Air Balticia? Ja koska Easy Jet on niin myöhään perillä, joutuisin kyllä lähtemään jo torstaina, jolloin tulee yksi ylimääräinen hotelliyö.
Vastaukset 3
- grtrt
varaa vain airbalticilla. Hyvä yhtiö.
- 26&
Muistanko wäärin, vai sanottiinko jossain uutisissa, että Ryanair aloittelisi nyt maaliskuussa Hki-Paris ?
- en
Ihan varmasti muistat vaarin, kylla se on Easyjet joka tuon reitin aloittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493