tämä on. ei tää etenen mihinkään tää homma ja ei tuu eteneen, sul on varmaan menny pupu pöksyyn tai sit se on aina siellä ollut. en mä voi oottaa ikuisesti sua tai sit olin väärässä ehkä et ollutkaan ihastunut minuun, en vain voi uskoa että olin niin huonosti tulkinnut... kaikki merkit ja sillee. joku päätös pitää tehdä en jaksa miettiä sinua enää, viimeiset puoli vuotta olen jo sitä tehnyt. teet mut hulluksi, kirjaimellisesti.
kidutusta
14
706
Vastaukset
- jutellaan kasvotuste
Puhut asiaa jos olet pupunen.Teitenkin olen ihastunut eräseen jänöjussiin.
aloite, kun en uskalla itse, joo on pupu hieman pöksyissä välillä, ei ole sellaisia vahvoja tunteita, en tiedä olenko asian suhteen välinpitämätön kun minusta tuntuu, että on sama haluatko minut vai et, ei ole väliä. Kumpa saisi tiedon, kyllä vai ei. Jos on ei, niin sitten ei mitään, ehkä lievä pettymys. Jos on kyllä, niin on minulla kiinnostusta sinuun, aluksi kaveripohjalta tutustuen ja katsoen käytännössä, kun eihän me tunneta oikeastaan. Mutta vihreää valoa näytän silti. Olen niin päättämätön, että sinä joudut ratkaiseen haluatko alkaa tutustuun, minä olisin siitä ihan iloinen. J
- waiting for
pitää kai vetää rohkasu ryyppy no ei ny sentään, en vain tiedä miten tutustuu, meen vain niin lukkoon sun lähellä. en vain osaa olla luonnollisesti sun lähellä, ehkei pitäs ottaa niin suuria paineita.
waiting for kirjoitti:
pitää kai vetää rohkasu ryyppy no ei ny sentään, en vain tiedä miten tutustuu, meen vain niin lukkoon sun lähellä. en vain osaa olla luonnollisesti sun lähellä, ehkei pitäs ottaa niin suuria paineita.
minulle mailia, eihän siinä mitään rohkaisua tarvita. Jo se, että kirjoitat vaikka ilmoista juttua, niin on merkki, että haluat kirjoitella, siitä se lähtee kirjoittamalla vaikka tutustuminen/puhuminen. Sitten käytännössä voit olla vapaasti lukossa. Kirjoittamalla saa rennommin sanottua kaikkea kuin käytännössä, ainakin alussa. J
- Plääh!
Ihan sama tilanne täällä! Katselua puolin ja toisin, ihastumisen merkkejä ilmassa. Toinen osapuoli ei saa minkäänlaista aloitetta aikaiseksi, jäätyilee niin ettei pysty edes tervehtimään. Jäätyily tarttuu sitten minuunkin. Aloitteenteko siis luultavasti minun, naisen varassa.
En vain tiedä olenko tarpeeksi kiinnostunut hänestä sen tehdäkseni. Kiinnostusta kyllä löytyy ja ihastunut olen. Jos hän ottaisi toisen, kyllä se pahalta tuntuisi ja olisin pettynyt, sattuisi. Jos hän tekisi aloitteen olisin onnessani ja todellakin kiinnostunut häneen tutustumaan. Mutta kun en tunne häntä, en tiedä haluanko hänet todella ja se estää aloitteenteon, koska joudun näkemään häntä jatkuvasti ja pakkien saaminen olisi todella kiusallista ja hänen näkemisensä tämän jälkeen niin noloa. Sekavaa!
Siispä odotan ja yritän selkiinnyttää tunteitani. Jos olen täysin varma, että hänet minä haluan, teen aloitteen mennen vaikka läpi harmaan kiven! Mutta tuleeko sitä varmuutta koskaan? Miksi kaiken pitää olla niin vaikeaa! - Plääh!
Plääh! kirjoitti:
Ihan sama tilanne täällä! Katselua puolin ja toisin, ihastumisen merkkejä ilmassa. Toinen osapuoli ei saa minkäänlaista aloitetta aikaiseksi, jäätyilee niin ettei pysty edes tervehtimään. Jäätyily tarttuu sitten minuunkin. Aloitteenteko siis luultavasti minun, naisen varassa.
En vain tiedä olenko tarpeeksi kiinnostunut hänestä sen tehdäkseni. Kiinnostusta kyllä löytyy ja ihastunut olen. Jos hän ottaisi toisen, kyllä se pahalta tuntuisi ja olisin pettynyt, sattuisi. Jos hän tekisi aloitteen olisin onnessani ja todellakin kiinnostunut häneen tutustumaan. Mutta kun en tunne häntä, en tiedä haluanko hänet todella ja se estää aloitteenteon, koska joudun näkemään häntä jatkuvasti ja pakkien saaminen olisi todella kiusallista ja hänen näkemisensä tämän jälkeen niin noloa. Sekavaa!
Siispä odotan ja yritän selkiinnyttää tunteitani. Jos olen täysin varma, että hänet minä haluan, teen aloitteen mennen vaikka läpi harmaan kiven! Mutta tuleeko sitä varmuutta koskaan? Miksi kaiken pitää olla niin vaikeaa!Jotenkin on aivan sama tuleeko välillemme kehittymään mitään vaikka ei olekaan... Tunteita kyllä on, niin että Hänestä haaveilee ja toivoo, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi voimakkaita (ainakaan vielä) että pistäisi kaiken peliin ja alkaisi tekemään aloitetta. Mielelläni hänet ottaisin jos hän vain tulisi tekemään aloitteen.
- j.........
Kenelle J:lle tämä viesti menee ja keneltä? Anna edes nimesi alkukirjain tai joitakin tuntomerkkejä?
- j......
itselläni on siis sama tilanne, mutta "toiselta puolelta".
- jemina pupu
Semmoista se elämä on.. varmasti monella muullakin. Puolivuotta on vielä kovin lyhyt aika. Oletteko nähneet ja milloin viimeksi?
- blaahblööh
Hemmetti, torstainan yritin tulla höpisemään jotain sinulle mutta se pupu meni sinne pöksyihin blaah :(
- :P
blaahblööh kirjoitti:
Hemmetti, torstainan yritin tulla höpisemään jotain sinulle mutta se pupu meni sinne pöksyihin blaah :(
;D
- J****
blaahblööh kirjoitti:
Anna jotain lisätietoja paikasta/nimestä.
- nannananna
J**** kirjoitti:
Anna jotain lisätietoja paikasta/nimestä.
no en tohon anna
- J.........
Epätoivoisesti ajattelen sinun olevan yksi tietty henkilö. Voitko antaa edes joitakin tuntomerkkejä? Nimesi eka kirjain, paikkakuntasi tai ihan sama, jotain tollasta? J
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k863831On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382401Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi722373Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732272Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.362025Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma761613- 761507
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581071Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?691044Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r6994