Raiskattu 156

Alfa-fani

9

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 33

      Mistähän lienee idea lähteneen moiseen hankkeeseen?? Ihan pienellä työllä ei tuollaista tuhoa saa aikaan.

      • tyrm istynyt

        Kakkoskuvassa auto kesävarustettu, lumikola otettu pois keulalta. Vara-aura on jäänyt takaluukun päälle.
        Järkyttävä maalaus.


      • tuning-mies
        tyrm istynyt kirjoitti:

        Kakkoskuvassa auto kesävarustettu, lumikola otettu pois keulalta. Vara-aura on jäänyt takaluukun päälle.
        Järkyttävä maalaus.

        Parasta tuossa on just se, että se on KOKONAISUUDESSAAN mauton. On helppoa laittaa autoon rumat vanteet tai muuten yksittäisellä asialla (kuten takasiipi) pilata tyylikäs auto.

        Tässä on onnistuttu tekemään se ihan joka aisiassa. Tuo on omasta mielestäni yksi mauttomimpia autoja, jonka olen koskaan nähnyt!

        Ja itse olen kuitenkin tuning-autojen ystävä eli kovastikin arvostan tyylikkääksi tuunattuja autoja. Tämä yksilö valitettavasti näyttä, miltä tuunaajan painajainen näyttää!

        Ei mitään henkilökohtaista auton omistajaa/myyjää vatsaan. Auto vaan on yksinkertaisesti ruma!


      • ALFAmyyjä
        tyrm istynyt kirjoitti:

        Kakkoskuvassa auto kesävarustettu, lumikola otettu pois keulalta. Vara-aura on jäänyt takaluukun päälle.
        Järkyttävä maalaus.

        hyvä analyysi!

        "Kakkoskuvassa auto kesävarustettu, lumikola otettu pois keulalta. Vara-aura on jäänyt takaluukun päälle.
        Järkyttävä maalaus."

        Uskomaton auto! Mahtaa olla helppoa myydä...


      • Tiximunck

        Sikamakee!


    • ,,,,,,,

      Mielestäni vakiona paljon hienompi. Ehkä joku tykkää tuosta.

      • alfistina v 92

        tunne sääliä,kun näitä autoja on valmistettu suuria määriä.ihan sama,jos joku vähän personalisoi autoaan.ihme ruikutusta yksilön takia.


      • romuks
        alfistina v 92 kirjoitti:

        tunne sääliä,kun näitä autoja on valmistettu suuria määriä.ihan sama,jos joku vähän personalisoi autoaan.ihme ruikutusta yksilön takia.

        Alfan on raiskannu italialaiset,tekemällä moisen vika pesän.


      • synonymi
        romuks kirjoitti:

        Alfan on raiskannu italialaiset,tekemällä moisen vika pesän.

        ...kirjotamanjalukeman ja my se vanhatei nikorollas poijes.....

        (ps: vikapesä kirjoitetaan muuten yhteen....)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe