Miksei Jamatik sivu toim

pitäsi päästä

Kysyy salasanaa????

21

1656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cullin

      Joo ittekki yritin tos viikko sit mennä ostaa vähä kuulii ja pari laturii ja speedloaderin, mut kysy salasanaa.. aika jännää.

      • hhjfhbkihbl

        minäkää en oo päässy kysyy jotain käyttäjätunnusta ja salista eikä ne käy millä on kirjautunu sisää ja ostanu kamaa


      • 27
        hhjfhbkihbl kirjoitti:

        minäkää en oo päässy kysyy jotain käyttäjätunnusta ja salista eikä ne käy millä on kirjautunu sisää ja ostanu kamaa

        Ei sinne voisi soittaa??


      • jamatiki
        27 kirjoitti:

        Ei sinne voisi soittaa??

        ei sattuis olee numeroo


    • joumanne

      Varmaan lopettanu toimintansa toi Jamatik.

      • sceroy7

        mistä tälläistä tietoo olisi tullut


      • varmajuttu
        sceroy7 kirjoitti:

        mistä tälläistä tietoo olisi tullut

        AInakin viime kesänä jo tuli jotain tietoa, valikoimakin oli vähentynyt reilusti.


      • xopi44

        joo hei on yks toinen airsoft aseit myyvä sivusto nimeltä Finncoin mut se on Turus=(


    • airs4ft

      Se sanoo tällee Forbidden

      You don't have permission to access /jamatik-m-23.html on this server.

      Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
      Apache/2.2.14 (Unix) mod_ssl/2.2.14 OpenSSL/0.9.8e-fips-rhel5 DAV/2 mod_bwlimited/1.4 mod_jk/1.2.28 Server at www.jamatik.fi Port 80 en tajuu olisin tehny ilmotuksen rikkinäisestä aseesta.

      • AXGER69

        ostin sielt aseen ja heti paskan... Et iha kiva ku lopetti.


    • flhoiuhgsiufgfghfd

      Testasin itte äsken ja ei toiminu. Mikäköhän siellä mahtaa olla vikana? :F

      • sdfsefadfed

        pitäisi ostaa suéltä laturi,akkuja ja lipas
        saisi nyt toimia
        mistä muualta saisi halvalla Hyviä tarvikkeita
        ak74


      • Anskuddaa
        sdfsefadfed kirjoitti:

        pitäisi ostaa suéltä laturi,akkuja ja lipas
        saisi nyt toimia
        mistä muualta saisi halvalla Hyviä tarvikkeita
        ak74

        Ei noi sivut ole toiminut enää kuukausiin. Kesän jälkeen loppu tosta paikasta valikoima ja viimeiseksi ilmoiteltiin että myydään varasto tyhjäksi. Onnea vain niille jotka osti tavaraa ja varsinkin aseita loppuvaiheissa... Lukekaahan lapset Lekan sivuilta taustoja firmalle ja miettikäähän sitten miksi ei enää kauppa ole auki. Firmaan ei muuten koskaan ole saanut yhteyttä millään muulla keinoin kuin sivujen kautta viestillä ja jos vastasivat sen jälkeen mailitse. Puhelinnumeroa ne ei ole koskaan antaneet.


      • Anskuddaa kirjoitti:

        Ei noi sivut ole toiminut enää kuukausiin. Kesän jälkeen loppu tosta paikasta valikoima ja viimeiseksi ilmoiteltiin että myydään varasto tyhjäksi. Onnea vain niille jotka osti tavaraa ja varsinkin aseita loppuvaiheissa... Lukekaahan lapset Lekan sivuilta taustoja firmalle ja miettikäähän sitten miksi ei enää kauppa ole auki. Firmaan ei muuten koskaan ole saanut yhteyttä millään muulla keinoin kuin sivujen kautta viestillä ja jos vastasivat sen jälkeen mailitse. Puhelinnumeroa ne ei ole koskaan antaneet.

        Firman toiminta on myös ollut poliisitutkinnassa, josta voi hiukan päätellä, miksi liikettä ei enää ole.


    • teukko

      ei mul mee ees jamatikin sivui ???????????????????

      • jookamiehenäiti

        ei mullakaa mee


      • JiZZy X23
        jookamiehenäiti kirjoitti:

        ei mullakaa mee

        KeLLä MeniS??? Ettekö ymmärrä se on lopetettu!


    • tottoroo

      ETKÖ YMMÄRRÄ ETTÄ KYSELYT ON KAHDEN VUODEN TAKAA!

    • häimä

      vitun idiootit ^^

      • {turuk}

        The legendary Jamatik



    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe