Arvatkaa merkkini

Minttu5

Olen edennyt työelämässä hyvin. Opiskelin korkeakoulu ammattitutkinnon 40-kymppisenä. Minulle on tärkeää tehdä sellaista työtä mitä arvostan, minkä koen tärkeäksi, kokea voivani vaikuttaa asioihin, kokea voivani toteuttaa työssäni itseäni. Olen nyt toisessa avioliitossani, minulla on 3 poikaa, joista 1 yhteinen nykyisen mieheni kanssa. Mieheni on hurmaava vaaka, mutta ei tarpeeksi seksuaalinen minulle.Olen erittäin tavoitteellinen ja tehokas ihminen. Tiedän mitä haluan ja saavutan aina asettamani päämäärät. Olen yhtä aikaa hyvin älyllinen ja toisaalta tunnevaltainen, herkkä emotionaalinen.

Minulla on nyt oma salainen elämäni, josta muut eivät tiedä. Minulle on useita rakastajia ja etsin sitä yhtä oikeaa rakastajaa ja sellaista suhdetta jossa kohtaamme monella eri tasolla. Seksuaalisuus, erotiikka ja jännitys on minulle erittäin tärkeää. Olen sopinut kaikkein jännittävimmät treffit ensi viikolle ja nautin siitä kihelmöivästä odotuksesta. Olen rakentanut suhteessa mieheeni valheiden verkon, koska en voi luopua tästä rakastajan etsimisestä. Minulla on hyvin paljon kriteerejä hakemalleni miehelle, haen vain täydellistä miestä minulle. Tiedän kyllä heti jos hänet kohtaan.

Olen erittäi onnellinen elämässäni ja käyn usein ylikierroksilla ja erittäin energinen. Pidän hyvää huolta itsestäni ja olen nuorekas.

11

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otanosaa

      Siis mutta kyll sä vielä voit muuttaa elämääsi...oinas (?) Koskaan ei ole liian myöhäistä. Ota nyt vähän iisimmin jatkossa.

    • Minttu5

      Ei ole oinas. Ja ei tilanne ole paha. Olen erittäin onnellinen, kuten sanoin. Kaikki eivät valitse elämää yleisesti hyväksyttyjen normien mukaisesti.

    • Koko elämä/kartta.

      Ehdotan jotain erityisen hyvää asemaa Merkuriukselle, en ole astrologi en osaa ehdottaa huonetta voisiko se olla huone 1? Ehdotan Kaksosta johonkin paikkaan, jos se ei ole aurinko, se voisi olla nousumerkkisi. Kuu-merkkisi voisi olla Kalat, tai Kaksonen. Venus Härässä? Skorpioni voi olla joku merkkisi, Mars? Oinas olisi ehdotuslistalla, mutta missä Kuu? Jousimies tuli mieleeni, aurinko Jousimies? Huone 7 aurinko siellä ja Kuu. MC Leijjonassa? Aurinko Leijona? Tuli-merkkejä runsain mitoin? Jotain vesimerkkiä. Sinusta huokuu hyvä ihminen, empatia, joka on niin hellää Leijonassa ja Jousimiehessä. Vesimies ja Kauris eivät ole noin helliä.

      Ihminen on koko karttansa, lapsuudenkehityksensä, turvallinen kotinsa lapsuudessa, vanhempien onnellinen hyvä aviolliitto, perusturvallisuus, ei murtumisa elämässä, joita Jousimiehellä ei ole, geneettinen perimänsä, kaikki.

      Toivon sinulle onnellista ensiviikkoa, ystävällisin terveisin Laila Puustinen.

      • Minttu5

        Olen neitsyt, nouseva merkki rapu ja kuu kaloissa. Astrologien mukaan karttani on todella vahva. Olet oikeassa, pyrin aina hyvään, vaikka kaikki eivät sitä näin tulkitse. Ja tämä vaihe on nyt vain pakko kokea ja käydä läpi, tarvitsen sitä ja tämä on pitkän harkinnan tulos, ei ensimmäinen vaihtoehto. Kartassani on paljon vesielementtiä, ei niinkään tulta.


    • kjnhjoj

      on veikkaus..

    • fgjhgf

      Neitsyt

      • Minttu5

        Olen aurinkomerkiltäni neitsyt


    • Jooko

      Kauris

    • ..............

      >>Olen edennyt työelämässä hyvin. Opiskelin korkeakoulu ammattitutkinnon 40-kymppisenä.


      Joo, niin varmaan. Et kuitenkaan ole oppinut yhdyssanoja kirjoittamaan siellä "korkeakoulussasi".

      Horoskooppimerkkiäsi on ihan turha arvuutella, mutta tarinasi perusteella olet harvinaisen itsekeskeinen omaan napaasi tuijottelija.

      • Amygdala **

        kärkevästi. Aloittajalla on suuri tarve rakastaa, löytää ja saada rakkautta vastakaikuna mieheltään, toteuttaa itseään naisena miehensä kanssa aivan samoin, kuin on minulla. Mikään naiselle ei ole niin hyväätekevää, kuin saada rakkaudessa rakkautta osakseen. Elämä voi kovettaa, Marja-Liisa Kirvesniemi kirjoitti lehdessä : "Minusta tuli jätkä." Kun elämä koettelee ja murtaa naisen, nainen muuttuu.

        Toivon aloittajalle edelleen kaikkea hyvää ja rakkaudelleen rakkautta. Laila Puustinen.


    • hjllöö

      kalat? jousimies?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1808
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      180
      1324
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1168
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      35
      1067
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      82
      986
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      935
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      880
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      64
      816
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      779
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      751
    Aihe