Onko olemassa jotain ohjelmaa joka kirjautuisi automaattisesti kerranpäivässä haluamalleni nettisivulle?
automaattinen
7
328
Vastaukset
- auto-login
noista löytyis. Kokeilet sitten omalla vastuulla, kokemusta noista ei ole. Enkä tiedä soveltuukokaan kyseiseen tarkoitukseen. Ehkä joudut värkkäämään Ajoitetuilla tehtävillä tms. saadaksesi selaimen menemään sivulle ja siinä vaiheessa kirjautumisohjelma tekisi tehtävänsä?
http://www.passwordmanagement.net/auto-login-software.html - 13
Selain. Tee autom. tehtävä ja käytä autom. kirjautumista.
- että,
Olisi auto-login ja logout että pystyisi samalla nettisivulla kirjautumaan automaattisesti useille käyttäjille (ja ulos).. Tietysti voin tämän tehdä niin että lataan useamman eri selaimen ja aloitussivuksi kunkin käyttäjän "login sivun" ja täyttämällä "muista minut" kohdan ja laitattamalla windowsin ajoitettuihin tehtäviin: avaa sovellus (jokin selaimista)
Tämä vain on siitä harmillinen että joutuu noita eri selaimia ottamaan aikas paljon :((
Haluaisin näet kirjautua viidellä eri käyttäjällä haluamalleni sivulle.. Äläkää kysykö miksi ;) - 13
että, kirjoitti:
Olisi auto-login ja logout että pystyisi samalla nettisivulla kirjautumaan automaattisesti useille käyttäjille (ja ulos).. Tietysti voin tämän tehdä niin että lataan useamman eri selaimen ja aloitussivuksi kunkin käyttäjän "login sivun" ja täyttämällä "muista minut" kohdan ja laitattamalla windowsin ajoitettuihin tehtäviin: avaa sovellus (jokin selaimista)
Tämä vain on siitä harmillinen että joutuu noita eri selaimia ottamaan aikas paljon :((
Haluaisin näet kirjautua viidellä eri käyttäjällä haluamalleni sivulle.. Äläkää kysykö miksi ;)Tee erilaisia makroja ja niille ajoitetut tehtävät.
- asdsafdd
13 kirjoitti:
Tee erilaisia makroja ja niille ajoitetut tehtävät.
Mikä on makro?
- 13
että, kirjoitti:
Olisi auto-login ja logout että pystyisi samalla nettisivulla kirjautumaan automaattisesti useille käyttäjille (ja ulos).. Tietysti voin tämän tehdä niin että lataan useamman eri selaimen ja aloitussivuksi kunkin käyttäjän "login sivun" ja täyttämällä "muista minut" kohdan ja laitattamalla windowsin ajoitettuihin tehtäviin: avaa sovellus (jokin selaimista)
Tämä vain on siitä harmillinen että joutuu noita eri selaimia ottamaan aikas paljon :((
Haluaisin näet kirjautua viidellä eri käyttäjällä haluamalleni sivulle.. Äläkää kysykö miksi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664