Kysyn teiltä viisailta seuraavaa.
-olen n50v mies. Ja käyttäny puoli vuotta viagraa. Sillain että syksyllä oli pakko kun meni reisille.
-lokakuussa ei tarvinnu joka kerta ollenkaan ottaa sitä 100mg murusta. Sillon tällön vaan.
-nyt huomaan hintojen laskun takia että otan neljäsosan varmuuden vuoksi.
- Tuleeko noihin tole jos näin vähän käyttää.
-lääkäriltä kysyn kyllä mutta kokemuksia tähän olisi hyvä täältä saada.
-tänään esim 2 hienoa panoa neljäsosalla 100mg. En ollenkaan osaa sanoa olisinko pystyny siihen
sessioon ilman näitä. n 1.5 h aikana. olin kyllä ylpeä. mutta vastatkaa jos tiedätte.
-eihän tämä rinnakkaislääkkeillä kalliiksi tule. mutta yritän kuitenkin maanantaina ilman ja kerron
täällä miten meni. jos jotakuta kiinnostaa. jotenkin jo tämän kirjoittaminen pelottaa. ilman mitään.
onneksi noita on. olis vittumaista jos ei homma pelaisi. mitä köyhälle iloja jäisi ellei nussia voisi
teenkö väärin???
3
1105
Vastaukset
- Kysyjä.
tole?
- 321321321
Tole eli toleranssi meinaa että saman vaikutuksen saamiseksi joutuu vähitellen kasvattamaan annosta.
Yleensä toleranssi kehittyy lääkkeisiin joita otetaan joka päivä mutta voisi olettaa että harvemmin otettaviin ei kehittyisi tolea. - cialis
321321321 kirjoitti:
Tole eli toleranssi meinaa että saman vaikutuksen saamiseksi joutuu vähitellen kasvattamaan annosta.
Yleensä toleranssi kehittyy lääkkeisiin joita otetaan joka päivä mutta voisi olettaa että harvemmin otettaviin ei kehittyisi tolea.itellä ainakin saman kokoinen murunen tehoaa samalla tavalla,kuin vuosi sitten.On muuten onni,että on syntynyt tälle vuosisadalle, ei haittaa vaikka ikää tulee seksi vaan sujuu,kun on nämä pillerit.Toista se on ollut ennen jos ei oo pelittänyt niin apua ei oo ollunna.Jotta olkaamme onnellisia ja nauttikaamme,kun voimme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402