"Ilman desinfiointi"

Woodruf

Hei kaikki!
Kuulun niihin onnellisiin kosteusvaurioaltistuneisiin, (sarkasmia) joiden keuhkot tulehtuvat syksyisin ja nykyään näköjään talvisinkin. Tulehdus siis aiheutunee hengittämällä ilmassa olevia ainesosasia (näistä ollut palstalla faktaa). Nämä hiukkaset kulkeutunevat myös kodin sisätiloihin missä oleskellaan pitkiä aikoja.

Olen siis siinä tilanteessa että ulkona on näemmä alettava käyttämään hengityssuojainta (Silner).
Olenkin nyt harkitsemassa Bäro-merkkisen ilmanhiukkasten eliminointiin tarkoitetun laitteen hankintaa. Laitteita käytetään ainakin elintarvikepuolella. Laitteen toiminta perustuu UV-C-valoon.

Olisinkin kiinnostunut onko kukaan harkinnut laitteen hankintaa?
Kommentteja kiitos.

3

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BäroSacs

Minä harkitsisin puhtaaseen asuntoon muuttoa...

Kuinka kauan olet ollut kyseisen laitteen myyntiedustaja?

• "Kuinka kauan olet ollut kyseisen laitteen myyntiedustaja?"

- Kuinka kauan olet itse ollut kaiken tietävä puoskari?

• Homeherkkä#

No siitä vaan kokeilemaan.

Kirjoitit keuhkojesi tulehtuvan syksyisin ja nykyään näköjään talvisinkin????
      Kertoisitko minkä nimisiä keuhkotulehduksia keuhkolääkärisi on sinulla todennut ja toimiiko keuhkotulehdustesi laukaisevana tekijänä ns.kosteusvaurioRAKENNUMIKROBIsisäilma vai luonto?

Minä olen ollut jo liki kymmenisen vuotta todella herkkä ns. kosteusvauriomikrobiallergikko, allergiatyypiltäni immunokompleksivälitteinen, eli tyypiltäni III:nen, josta lähtien olen käyttänyt Silner-puolinaamareita mikrobisuodattimin.
      Pärjään todella hyvin Silnereillä, kun muistan vaihtaa MIKROBIsuodattimet 40 tunnin käytön jälkeen.
      Kun pakkasilmassa ei mikrobialtistusta ole, niin talviulkoilutoiminta sujuu ilman Silner-puolinaamareita.
      Kun puiden homepölyä ja kellarin multapölyä en siedä, niin talvisin käytän Silnereitä vain pinotessani puita puunkantotelineeseen puupinosta ja latoessani niitä uuneihin, kun myös perunakellarissa perunoita ja juureksia hakiessani.

Mainitsemasi UV-C-valo ei tuhoa ns. kosteusvauriomikrobien allergisoivia proteiineja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      85
      4032
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3101
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      100
      2275
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2078
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      76
      1830
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      27
      1811
    7. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1800
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1557
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1527
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1501
    Aihe