Oke eli mun koneessa on kaikki kunnossa.. no ainaki melkee. mäpä kerron
olin surffailemassa kun yht äkkiä tuli ilmoitus että koneessa on viruksia joka paikassa eli c: asemalla ja omissa tiedostoissa. painoin että poistaa ne. mut se oliki huijaustaja kun painoin se oikea viirus putkahti koneelle )= ja sitä ei saa pois eikä mikään viruksentorjunta ohjelma hälytä
kone on kannettava.
viruksen tuntomerkit
------------------
1. kun koneen käynnistää se takkuilee
2. joskus se ei käynnisty ollenkaan
3. sit ku se on käynnissä ja sisään kirjautuneena menee näyttö noin 5 minuutin päästä sekaisin eli
se menee värimössöksi ja kone tiltaa eikä reagoi mihinkään näppäin yhdistelmään, ja kone täytyy sammuttaa.. aattelin viedä sen korjaukseen mutta ne ruojat perii niin kauhiasti siitä lystistä. joten kertokaa nyt..
--HALOO NÖRTIT---
APUA!!!!!
1
256
Vastaukset
- revoc
http://sammynsivut.com/2009/10/malwarebytes-anti-malware-opas/
Jos ei sulla ole mitään säilytettävää koneellas, voit asentaa (recovery) sen takas kaupasta ostettuna-kuntoon. Mitään omaa ei sitten jää jäljelle, kone on kuin just ostettu.
Käyttöohjekirja neuvoo tuon tekemisessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481