Etsin uutta Kanariaa piristämään elämää. Vain yksi, mutta sillä ei ole väliä onko se uros vai naaras. Seuraa sillä on kotona kun lähes aina joku on paikalla. Tarjoan hyvän kodin ja paljon hemmottelua. Jos jostain Tampereen seudulta löytyisi niin parempi. Omaa autoa kun ei ole niin en voi hakea kauempaa. Häkki ja tavarat on omasta takaa joten niitä ei tarvita.
Etsitään Kanarialintua
Sini78
3
435
Vastaukset
- Sini78
Niin juu, jos omistat auton ja olet valmis tuomaan Kanariasi meille niin olen valmis korvaamaan 10-20e bensakuluja.
Toivoisin kovasti että pian löytyisi uusi lintu. On hyvin masentavaa katsella tyhjää häkkiä ja surra edesmennyttä Hihkua. - Lintunene
Heips.
Jokos olet löytänyt linnun?
Mulla olis kohta 4v tyttönen uutta kotia vailla.
Häkkeineen ruokineen ym sälää 50e
Ja myyn vain pakettina.
0449516480- Sini78
On löytynyt, juuri saatiin poika perille. Toivottavasti joku toinen sitten voi antaa kodin linnullesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954