OMRON askelmittari

3333333

ja malli walking style II - siis onko tämä nyt ihan sekaisin tämä laite kun se antaa askelmäärässä kilometrimäärän (siis just sen lukeman mitä nettikartassa on mittaa etäisyys -toiminnolla saatu reitin pituudeksi), ja tietysti sitten kilometrit se ilmoittaa tästä suurin piirtein puolet. Eli Omronin mukaan olen kävellyt kahdessa tunnissa 7 km noin 14000:lla askeleella, kun taas kartan mukaan kilometri määrä on juuri se noin 14000.

Jaaha, takuu tällä näyttää olevan, palauttaa ei enää voi, kun kerran pitäisi olla käyttämätön palautettaessa.

Onkohan tämä joku tyyppivika vai tuliko mulle nyt sitten vain arpapeliä rikkinäinen mittari, ja kalorikulutuksesta nyt sitten voi tietysti uskoa siitäkään mitään mitä tämä mittari näyttää.....

1

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saken klar

ystävällistä palautetta kun tonona kirjoitin 14000 km - no, kiitos sille korjaajalle, tietenkin metriä. Ja kuulemma oli väärässä asennossa se mun mittari taskussa - muistaakseni ohjeissa sanottiin, että taskussakin voi olla. Mutta tulipa nyt sitten ihan ystävällisessä ja asiallisessa sävyssä oikein kurinpalautusta tännepäin.

Just noin, ettei vaan olisi joku asiakaspalveluammatissa luuhaava kun mua oikaisi :=))))))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe