Jeep

jllllk

Patriot kiinnostais diisselinä. Ainoa huolen aihe on kuinka siinä tarkenee pakkasella.

8

1220

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bensakoneella

niin ei tarvitse palella.

• jllllk

on mulle järkeväpi vaihtoehto. Kävin bensamallia koe ajamassa ja siinä tarkeni aivan mukavasti vaikka pakkasta oli -27 C. Diisselin omistajat antakaa kommentteja auton lämmityslaitteesta.

• KJ
        jllllk kirjoitti:

on mulle järkeväpi vaihtoehto. Kävin bensamallia koe ajamassa ja siinä tarkeni aivan mukavasti vaikka pakkasta oli -27 C. Diisselin omistajat antakaa kommentteja auton lämmityslaitteesta.

Minulla Jeep KJ 2.8 crd ja ei ole vilu tullut. Mielestäni lämpenee nopeammin ja lämpimämmäksi kuin edellinen autoni VW Touran tdi. Myös penkin lämmitin on äkäinen (siinä tosin puutteena ainoastaan on/off asennot). Minulla myös Webasto, jota ei ole tarvinnut käyttää ajon aikana. Kannattaa vilkaista sivustoa:
        http://www.fjdc.org/bbs/ sieltä löytyy hyvin juttua Jeepeistä ja myös Patriot mallista.

• patrikojootti

Itsellä patriot vm 07 ja hyvin tarkenee... Ei ole webastoa eikä muutakaan ja on tosi lämmin auto.
      Uskallan suositella!

• Jeepman

Hyvin olen pärjännyt 08-diesel Patriotilla tänäkin talvena vaikka pakkasia on pidellyt. Lämpö riittää hyvin
      parinkymmenen pakkasasteen pahemmallakin puolella kunhan kone ensin lämpiää. Ensikilometrit ilman webastoa on hiukan viileät mutta niinhän se tuppaa olemaan vähän joka pirssillä. Mutta kunhan koneen saa lämpimäksi niin kyllä tarkenee. Erityisen plussan annan siitä kuinka hyvin lasit autossa pysyy puhtaina. Lisäksi vaihteet, kytkin ym. eivät paljon pakkasesta välitä, toimivat yllättävän kevyesti ilman tahmeutta aina ensimetreistä alkaen.

Meno on vakaata ja mukavaa..suosittelen kokeilemaan. Jaa niin...36 tuhatta takana ilman ainuttakaan ongelmaa. Jeepin laatu ollut ainakin tähän asti todella hienoa...pelaa kuin junan vessa ;)

• jllllk

vastauksista. Kävin eilen kuolaamassa paikallisessa liikkeessä uutta patriottia. Auto tulee koeajoon tässä lähi päivinä ja on diselkoneella varustettu, joten pääsee koeajolle testaamaan.
        Ainoa juttu tässä vaan on se, että olen vannoutun Saabisti, joten on vaikea luopua nykyisestä autosta....=)) Jeep on kuitenkin perinteinen merkki ja niitä ei tule joka kadunkulmassa vastaan, joten siinä on jotain samaa kuin saabissa. Patriotin muotoilu on kanssa onnistunut. Jaappanilaiset ei innosta ollenkaan....Eli kyllä se jeep on jos päädyn vaihtamaan.

• jakua
        jllllk kirjoitti:

vastauksista. Kävin eilen kuolaamassa paikallisessa liikkeessä uutta patriottia. Auto tulee koeajoon tässä lähi päivinä ja on diselkoneella varustettu, joten pääsee koeajolle testaamaan.
        Ainoa juttu tässä vaan on se, että olen vannoutun Saabisti, joten on vaikea luopua nykyisestä autosta....=)) Jeep on kuitenkin perinteinen merkki ja niitä ei tule joka kadunkulmassa vastaan, joten siinä on jotain samaa kuin saabissa. Patriotin muotoilu on kanssa onnistunut. Jaappanilaiset ei innosta ollenkaan....Eli kyllä se jeep on jos päädyn vaihtamaan.

ostettiin uusi patriotti ollaan tyytyvåisiä.jos lämppäristä kiinni kauppa eipätossa kaupassa korvaava vepasto paljon paina.jos eisitten tarvitse lohkolämmitintä ostaa.

• Toyoda-Jeep Man

" Erityisen plussan annan siitä kuinka hyvin lasit autossa pysyy puhtaina. "
        Mielenkiintoista! Itsellä nimittäin juuri tuo on ongelmana Patriotin kanssa (bensa). Muuten auto on pirun lämmin ja tosiaan ne penkinlämmittimetkin ovat todella tehokkaat (HI-asennosta voi nopeasti vaihtaa LO:lle), mutta sivuikkunat tuntuvat huurtuvan vähän väliä. Raitisilmasuodatin on vaihdettu, joten sen tukkoisuus ei voi olla syy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      226
      1933
    2. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      1134
    3. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      20
      985
    4. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      124
      675
    5. Martina ja Muhis

Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      648
    6. Oot sä aika nuorekas...

Vaikka oot niin vanha!
      Ikävä
      37
      646
    7. Rasismi ahdistaa.

Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa
      Sinkut
      201
      587
    8. Oot pelkkä naurun aihe

🤣🤣🤣🤣🤣 m-n
      Ikävä
      38
      418
    9. Näin sut.

olitpas vanhentuneen näköinen. 😆 mieheltä naiselle
      Ikävä
      50
      408
    10. Olenkohan tunteideni kanssa yksin?

Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell
      Ikävä
      42
      402
    Aihe