Tuossa abaut kuukausi sitten oli jossain tv:1 (ehkä) lähetyksessä opettaja joka myönsi ja kertoi taudistaan (ms) valtakunnan verkossa. Kadehdin tätä naista! En kertakaikkiaan tohdi selittää oikeaa syytä monen kuukauden sairaslomalle! (oliskohan syynä turhan äijämaineinen ammatti ja pelko maineen menetyksestä) ...No on se sitä, mutta tämän rouvan/neidin julkinen esitys aiheutti itselle semmoisen tunteen että en ikipäivänä voisi suoriutua vastaavasta.
Lähimmäiset tietävät ja juuri äsken kerroin työkaverilleni joka on kärsinyt syövän,totesi että: Johan pommin tipautit! Niin hyvin olen vuosia taudin salannut oireineen,vaikka diagnoosin takia vasta puoli vuotta olen tiennyt virallisesti.
Se päivä lähenee että taudin joutuu myöntään jokaiselle (vastaantulijalle) tiedän sen "luissa ja ytimissä"
Onkohan muilla samanlaista ahdistavaa "odottavaa" oloa, että mikä päivä se on milloinka kerron kaikille ja taakka tippuu harteilta?
(Tulin juuri töistä,kaksi olutta olen juonut ms tautia rauhoittaakseni (myös mieltä) Tekstistä päätellen vois olla kovissakin promilleissa)
Taudin julkinen tunnustaminen.
1
444
Vastaukset 1
- ä i j ä
Oma dg reilu 2 vuotias. Omasta mielestä parempi ettei muut tiedäkkään (lähimmäisiä lukuunottamatta), kun ei oireitakaan paljoa ole, mitä nyt fatiikki (syys-, joulu, kaamos-, kevät-, kesäväsymys ;) ) En halua mitään säälikatseita ym. Kerron sitten kun pomo epäilee minun olevan päissään kun tasapaino ei toimi... jos niin käy.
Mäsästä tulee asiaan perehtymättömälle mieleen heti pyörätuoli, kuten myös itsellä kun kuulin dg:n.
Itse en pelkää äijäporukassa maineen menetystä, mutta sitä pelkään että asiasta aletaan juoruilemaan selän takana ja ruotimaan minun tulevaisuutta "liikuntakyvyttömänä".
Näitä eläkekeskusteluja ja eläkeiän nostoja on kuitenkin kiva seurata, koska itselläni taitaapi olla oikotie eläkkeelle... kunhan kunto säilyisi edes jonkinlaisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521063Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221040Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46725
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560