Vihaiset kissat

cats, cats

osaisiko kukaan selittää mitä tarkoittavat unet, joita olen nähnyt ajoittain jo useita vuosia. Unessani on tosi agressiivisia kissoja, jotka purevat minua ja pelkään niitä, taas viime yönä näin unta, jossa olin eräässsä rakannuksessa ja siellä oli monta kissaa, yksi niistä oli mennyt taskuuni ja kun laitoin käden sinne se puri minua .

12

11761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • winQeä

Ehkä sinua on pienempänä purrut joku kissa? Nyt on tullut kissakammo?

• cats,cats

on purrut...jostain olen joskus lukenut, että kissaunet kertoo petollisesta ystävästä???

• you dumbass!
        cats,cats kirjoitti:

on purrut...jostain olen joskus lukenut, että kissaunet kertoo petollisesta ystävästä???

mutta minäpä luin kerran aku ankasta että kuu on juustoa!!! onko se totta???

vittu älä usko kaikkea paskaa mitä luet. idiootti.

• parsa102

Isosiskoni näkee samanlaista unta melkein joka yö!
      Se tarkoittaa huonoa onnea sinulle ja seuraavassa unessa näet vanhan kirjan ja kun aukaiset sen niin siellä lukee että "Suuret kissaeläimet on kuollut sukupuuttoon jo 20 vuotta sitten"
      sitten kuulet takaasi murinaa ja käännyt ja huomaat suuren kissa eläimen joka raapaisee sinua oikeaan käteen ja kun heräät siinä kodassa on kissan raapaisu jälki joka on tullut sinun lakanasta joka on rytyssä.

T.Parsa102

• not a cat lover

Kysyjä on saanut näköjään vaan asiattomia vastauksia, se on tylsää.
        Minä näen myös nyt kissaunia, en tosiaan edes pidä kissoista, en omista kissaa, miksi?
        Unessani kissat ovat vallanneet taloni yläkerran, niitä on joka paikassa, sähisevät ja raapivat kun yritän mennä siihen kerrokseen?
        Mitä tarkoittaa?

• not a catlover
        not a cat lover kirjoitti:

Kysyjä on saanut näköjään vaan asiattomia vastauksia, se on tylsää.
        Minä näen myös nyt kissaunia, en tosiaan edes pidä kissoista, en omista kissaa, miksi?
        Unessani kissat ovat vallanneet taloni yläkerran, niitä on joka paikassa, sähisevät ja raapivat kun yritän mennä siihen kerrokseen?
        Mitä tarkoittaa?

osaako kukaan tulkita näitä kissaunia? vihaisia kissoja?

• kurrr

Minulla on aina ollut kissoja, mutta harvoin näen kissaunia.
        Unikirjojen mukaan kissa on irrationaalinen, naisellinen unieläin, sekä miehillä että naisilla.
        "kissaa on mahdoton ymmärtää, ellet perehdy syvällisesti omaan kissamaisuuteesi"

• Notos

Kissat ilmentävät naisellista sukupuolisuutta ja viettielämää. Jokin tässä saa uneksijan pelkäämään omassa itsessään, ehkä vahvoja eroottisia tunteitaan ja vahingoittumista niiden kautta.
      Uneksija ei ole sovussa naisellisuutensa kanssa, tasapainoa ei vielä ole löytynyt.

• ap.

kiitos sinulle vastauksesta, pitää paikkansa:)

• kissojaunissa

Eräs työpaikkakiusatuksi joutunut , näki työhaastattelun jälkeen ( kyseiseen pascapaikkaan) varoittavan unen hyökkäävistä kissoista.
      Kun jätti työpaikan painajaiset loppuivat.

• koetapåa.konsteja

Aloittaja, onko sinulla yöllisiä kipuja, jotka sublimoit uneen? Kun itselläni oli kovasti särkyä, näin unia että jokin eläin roikkui minussa hampaillaan tai että minua työnnettiin kipeä olkapää edellä jonkinlaiseen puristimeen, unia oli monenlaisia ja vieläkin joskus vaikka olen saanut paljon helpotusta vaivaani. Minua on auttanut myös tarkempi unihygienia, eli huoneen tuuletus vilpoisaksi, leppoisaa venyttelyä ja syvähengittelyä sekä mielikuvaharjoituksia.

• Uneksija78

Itse olen nähnyt hyökkääviä/vihaisia/purevia kissoja (kissoja/tiikereitä yms) unissa nyt viikon ajan.. Tuo petollinen ystävä sopisi tilanteeseeni kyllä. Viikko sitten pitkäaikainen ystävä paljastui negatiivisessa mielessä toisenlaiseksi kuin olin aina luullut. Asia on vaivannut ja kummat kissaunet ovat tulleet kuvioon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6135
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5930
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      185
      1077
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe