Vihaiset kissat

cats, cats

osaisiko kukaan selittää mitä tarkoittavat unet, joita olen nähnyt ajoittain jo useita vuosia. Unessani on tosi agressiivisia kissoja, jotka purevat minua ja pelkään niitä, taas viime yönä näin unta, jossa olin eräässsä rakannuksessa ja siellä oli monta kissaa, yksi niistä oli mennyt taskuuni ja kun laitoin käden sinne se puri minua .

12

9886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • winQeä

      Ehkä sinua on pienempänä purrut joku kissa? Nyt on tullut kissakammo?

      • cats,cats

        on purrut...jostain olen joskus lukenut, että kissaunet kertoo petollisesta ystävästä???


      • you dumbass!
        cats,cats kirjoitti:

        on purrut...jostain olen joskus lukenut, että kissaunet kertoo petollisesta ystävästä???

        mutta minäpä luin kerran aku ankasta että kuu on juustoa!!! onko se totta???

        vittu älä usko kaikkea paskaa mitä luet. idiootti.


    • parsa102

      Isosiskoni näkee samanlaista unta melkein joka yö!
      Se tarkoittaa huonoa onnea sinulle ja seuraavassa unessa näet vanhan kirjan ja kun aukaiset sen niin siellä lukee että "Suuret kissaeläimet on kuollut sukupuuttoon jo 20 vuotta sitten"
      sitten kuulet takaasi murinaa ja käännyt ja huomaat suuren kissa eläimen joka raapaisee sinua oikeaan käteen ja kun heräät siinä kodassa on kissan raapaisu jälki joka on tullut sinun lakanasta joka on rytyssä.


      T.Parsa102

      • not a cat lover

        Kysyjä on saanut näköjään vaan asiattomia vastauksia, se on tylsää.
        Minä näen myös nyt kissaunia, en tosiaan edes pidä kissoista, en omista kissaa, miksi?
        Unessani kissat ovat vallanneet taloni yläkerran, niitä on joka paikassa, sähisevät ja raapivat kun yritän mennä siihen kerrokseen?
        Mitä tarkoittaa?


      • not a catlover
        not a cat lover kirjoitti:

        Kysyjä on saanut näköjään vaan asiattomia vastauksia, se on tylsää.
        Minä näen myös nyt kissaunia, en tosiaan edes pidä kissoista, en omista kissaa, miksi?
        Unessani kissat ovat vallanneet taloni yläkerran, niitä on joka paikassa, sähisevät ja raapivat kun yritän mennä siihen kerrokseen?
        Mitä tarkoittaa?

        osaako kukaan tulkita näitä kissaunia? vihaisia kissoja?


      • kurrr

        Minulla on aina ollut kissoja, mutta harvoin näen kissaunia.
        Unikirjojen mukaan kissa on irrationaalinen, naisellinen unieläin, sekä miehillä että naisilla.
        "kissaa on mahdoton ymmärtää, ellet perehdy syvällisesti omaan kissamaisuuteesi"


    • Notos

      Kissat ilmentävät naisellista sukupuolisuutta ja viettielämää. Jokin tässä saa uneksijan pelkäämään omassa itsessään, ehkä vahvoja eroottisia tunteitaan ja vahingoittumista niiden kautta.
      Uneksija ei ole sovussa naisellisuutensa kanssa, tasapainoa ei vielä ole löytynyt.

      • ap.

        kiitos sinulle vastauksesta, pitää paikkansa:)


    • kissojaunissa

      Eräs työpaikkakiusatuksi joutunut , näki työhaastattelun jälkeen ( kyseiseen pascapaikkaan) varoittavan unen hyökkäävistä kissoista.
      Kun jätti työpaikan painajaiset loppuivat.

    • koetapåa.konsteja

      Aloittaja, onko sinulla yöllisiä kipuja, jotka sublimoit uneen? Kun itselläni oli kovasti särkyä, näin unia että jokin eläin roikkui minussa hampaillaan tai että minua työnnettiin kipeä olkapää edellä jonkinlaiseen puristimeen, unia oli monenlaisia ja vieläkin joskus vaikka olen saanut paljon helpotusta vaivaani. Minua on auttanut myös tarkempi unihygienia, eli huoneen tuuletus vilpoisaksi, leppoisaa venyttelyä ja syvähengittelyä sekä mielikuvaharjoituksia.

    • Uneksija78

      Itse olen nähnyt hyökkääviä/vihaisia/purevia kissoja (kissoja/tiikereitä yms) unissa nyt viikon ajan.. Tuo petollinen ystävä sopisi tilanteeseeni kyllä. Viikko sitten pitkäaikainen ystävä paljastui negatiivisessa mielessä toisenlaiseksi kuin olin aina luullut. Asia on vaivannut ja kummat kissaunet ovat tulleet kuvioon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe