Muutama päivä sitten oli ohjelma tuosta Värtsilän Sortavalan matkaajista. Mukana oli toimittajan lisäksi Joensuussa asuva venäläinen juristi, joka pelastaa suomalaisia örveltäjiä miliisin putkasta.
Ainakin minua hävetti, kun katsoi näitä huonosti puettuja vodka-örveltäjiä pillunhakumatkalla Sortavalassa. Samaan aikaan siinä hotellin alakerrassa ovi hyvin käyttäytyviä-/ puettuja Pietarin lomalaisia syömässä ja yläkerrassa örveltivät huonostipuetut humalahakuiset suomalaiset kittaamassa vodkaa.
Värtsilän vodkaturistit
Kanssahäpeäjä..
3
524
Vastaukset
- grh...
jos pillua suomesta saa niin kyllä tatjaana antaa,vie rahat ja kaiken muunkin ja sergei kuittaa tilin ja ajaa mersulla.
tutustua henkilökohtaisesti venäjään ennenkuin alkaa arvostelemaan suomalaisten käyttäytymistä/pukeutumista siellä.
Kyllä venäläisistä löytyy huonosti pukeutuvia miehiä .Nahkatakki veryttelypuvun housut yhdistelmä.
Käytöstavat venäläisillä on kouluarvosanan mukaan 4.
25v neuvostoliittoa ja venäjää takana.- "karkelot"..??
Oliko porukka Piipunpihassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648173Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592532- 71866
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55813
- 25806
- 64802
- 12780
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68703