Löytyiskö jokaiselle tilaa
pitääkö joku pienen puolta
kuuleeko sitä kukaa
Kuuleeko sitä kukaa
lauluks - myrskyks -
kauan pitkään hiljaa ollu
Onko oikeus raastavanki
vieläkö sävelet pitää yhtä
ymmärtävätkö erilaisuuden
sen raivon hitaan tempon
Kestääkö korva kuulla
riittääkö nenäliinat
löytyykö kättä mistä kiinni pitää
Ollaan tornaadon alla
hajoaa korttitalot
vieläkö sävelet pitää yhtä
Vieläkö sävelet pitää yhtä
löytyykö säveltä jolla
ois tyynnyttävä käsi
Tulis aivan tyven
ei sois ykskää sävel
ei ykskää
Sävelet jälkensä jättäneet
alkaa hiljainen lämmin sade
sen alla olla
Vois laulun lopettaa
sävelet pitää yhtä
Pitäiskö sävelet yhtä
6
241
Vastaukset
Jokainen sävel on tärkeä, se pieninkin huilun ääni tai patarumpujen pauhu
Kaikki täydentää toisiaan, syntyy kokonaisuus, syntyy sävellys vailla vertaa..
Insturmentit keskustelee, väliin pauhaa väliin hiljaa valittaa, vaan aina, tukee kokonaisuutta
Kaunis sävelmä jää elämään,,, se muistetaan. :)
.."Sävelet jälkensä jättäneet
alkaa hiljainen lämmin sade
sen alla olla"
Jälleen nautin runostasi, Liisa, tässähän olisi vaikka päivän! :D
Mutta, syysyötä mukaillen, käydään kirjoittamassa jokunen sananen elämänkirjaamme,
toivotaan että sinne tulee jotain oikein hyvää! - Kuten sinnekin sinulle - tiedän - tulee. :)Koko luonto hymyilee, virittelee tulevan kevään, ens - säveleet.
Saada olla suuressa kaikkeudessa osana ja soida sitä pientä tarniaa.
MURUKULTA
Aurinko syleilee taas meitä, saamme pienin sormin näppäillä.
Sydämen ovet auki, lennä kiitokseni kuin lintu laula se laulu.
Ystävyyttä jokaiselle päivälle, hymyn kera kiitän vierailustas.
- Minanoita
Talven sävelistä
sen kauneimman
sen tyynnyttävimmän
sen sinulle haluan lahjaksi antaa..
Tykkäsin runostasi Liisa ja toivotan sinulle
mukavaa torstaita sinne missä sitten oletkin:))))Aivan pieni ja hento,
täydentämässä suurta ja mahtavaa.
Minänoita
Aurinkoista ja niin kaunista päivää täältä.
Lämmin kiitokseni sen luokses lähetän.
- Miekko
Tässä on jotain selittämätöntä tenhoa... ajattelin, että kommentoin sitten, kun keksin jotain järkevää sanottavaa. No, en ole keksinyt.. nautin vain tämän runon tunnelmasta, kaihosta ja sanojen juoksutuksesta.. hmm.. tämän äärellä levähtää niin kuin jonkun puron vierellä pysähtyy tuntemaan ja ajatuksiinsa vajoamaan.
Sielun syövereissä syntyneissä sävelissä.
Olla osana soolo osassa, se ilomoille soida.
Miekko
Sinulle lämmin kiitos, jos löysit itses sieltä, missä saa tilan "levähtää"
Aurinkoista alkanutta viikkoa, hymy tässä läsnä...Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
