Onko totta että se on venäläinen firma?
Delta-auto
10
1816
Vastaukset
- customer
mutta ei sieltä ainakaan asiakaspalvelua saa..
- Punainen Punto
Palvelua, nopeata kohteliasta ja kaikinpuolin asiallista! Tyytyväinen Punton ostaja!
- ++
Punainen Punto kirjoitti:
Palvelua, nopeata kohteliasta ja kaikinpuolin asiallista! Tyytyväinen Punton ostaja!
Missä nopiaa ja kohteliasta palvelua käypä siellä huollossa untoinesi voipi näkemys hieman muuttua
- mika.33
Täysin ala-arvoista palvelua!!!!!
- Porista auto, häh?
Delta-auto on entinen Konela-auto. Konelan aikana osaomistusta oli Neuvostoliitolla. Nykyisellä Delta-autolla ei ole ainakaan kaupparekisterin mukaan venäläistä omistusta.
Palvelusta sanon vain että auton osto sieltä viime kesänä ei onnistunut joten ostin toisesta firmasta. Ja rahasta ei ollut kiinni vaan siitä että myyjälle tuli lakisääteinen kahvitauko. Ja siinä kaupassa se oli niin pitkä että 20 minuutin odottelun jälkeen lähdin pois enkä enää sinne mene.- deltafunclub
Deltassa vallitsee parhaan palvelun asenne koko Porissa. Huolto on ystävällistä, hyvin koulutettua, asiantuntevaa, asenteella kerralla kuntoon. Käykää katsomassa, minäkin kävin ja ostin siinä samalla KIA-merkkisen laatuauton
- toyota ja ajat pitkä
Kia on täyttä paskaa 7 vuoden takuulla, jonka ostaa vain köyhä rappio-alkoholisti jolla n maksuhäiriömerkintä. Ja kauppa tehdään tietysti 5 vuoden maksuajalla, koska köyhä.
- Porista auto, häh?
Minä yritin ostaa KIA Carnivalin kaikilla herkuilla ammattiajoon. En kuitenkaan taksiksi. En käytä enkä ole koskaan käyttänyt alkoholia muuhun kuin pesuaineeksi.
Ostin sitten Mercedes Viano 3,0 l V6:n. Mittarissa on nyt 67.000 kilometriä ilman ainuttakaan vikaa. Olihan se kalliimpi kuin Carnival mutta kun ei myyty niin ei.
Niin ja maksuhäiriöitä ei ole koskaan ollut enkä yhtään autoa elämäni aikana ole velaksi ostanut.
Tämä tilausautoilu on minulle mieluinen harrastus ja työllistänkin sillä 2 henkilöä joilla ei ole yt-neuvottelupelkoa.
Toyotaan en koske 5 metrin tervatulla kepilläkään. Yksi riitti.- Scudo -08, 86000 km
Rauman Delta-autosta ostin muutama vuosi sitten Fiat Scudon. Myyjän kanssa homma toimi vallan hyvin, mutta huollon mies ei juuri muuta osannut kuin vittuilla, kun olisi ollut melko pienestä takuujutusta kyse. No, onneksi Fiatin edustus otettiin tuolta pois ja nyt pääsen Pelttarille huoltoon. Ainakin ensikokemuksen valossa Huittisissa homma toimii ja väki on myös huollossa ystävällistä. Ei enää ikinä Delta-autoon, vaikka koko henkilökunta vaihdettaisiin.
Muuten, Rauman Delta-autossa on korjattu pari kuukautta tuttavani Kia Picanton moottoria. Tällä hetkellä odotetaan uutta kampiakselia Koreasta, kun ensimmäiseksi toimitettu ei jostain syystä sopinutkaan. Aikaa kuluu, kun akseli tulee laivalla jossain merikontissa ja taitaa olla vielä välilastaus jossain Saksan satamassa. Hienoa, kun on autossa seitsemän vuoden takuu. Siitä näyttää melko suuri osa kuyluvan korjaamolla seisottamiseen.
- fiat-127.80
huolto toimii hyvin, ei moitittavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446