Delta-auto

Miäskös

Onko totta että se on venäläinen firma?

10

1820

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • customer

mutta ei sieltä ainakaan asiakaspalvelua saa..

• Punainen Punto

Palvelua, nopeata kohteliasta ja kaikinpuolin asiallista! Tyytyväinen Punton ostaja!

• ++
        Punainen Punto kirjoitti:

Palvelua, nopeata kohteliasta ja kaikinpuolin asiallista! Tyytyväinen Punton ostaja!

Missä nopiaa ja kohteliasta palvelua käypä siellä huollossa untoinesi voipi näkemys hieman muuttua

• mika.33

Täysin ala-arvoista palvelua!!!!!

• Porista auto, häh?

Delta-auto on entinen Konela-auto. Konelan aikana osaomistusta oli Neuvostoliitolla. Nykyisellä Delta-autolla ei ole ainakaan kaupparekisterin mukaan venäläistä omistusta.
      Palvelusta sanon vain että auton osto sieltä viime kesänä ei onnistunut joten ostin toisesta firmasta. Ja rahasta ei ollut kiinni vaan siitä että myyjälle tuli lakisääteinen kahvitauko. Ja siinä kaupassa se oli niin pitkä että 20 minuutin odottelun jälkeen lähdin pois enkä enää sinne mene.

• deltafunclub

Deltassa vallitsee parhaan palvelun asenne koko Porissa. Huolto on ystävällistä, hyvin koulutettua, asiantuntevaa, asenteella kerralla kuntoon. Käykää katsomassa, minäkin kävin ja ostin siinä samalla KIA-merkkisen laatuauton

• toyota ja ajat pitkä

Kia on täyttä paskaa 7 vuoden takuulla, jonka ostaa vain köyhä rappio-alkoholisti jolla n maksuhäiriömerkintä. Ja kauppa tehdään tietysti 5 vuoden maksuajalla, koska köyhä.

• Porista auto, häh?

Minä yritin ostaa KIA Carnivalin kaikilla herkuilla ammattiajoon. En kuitenkaan taksiksi. En käytä enkä ole koskaan käyttänyt alkoholia muuhun kuin pesuaineeksi.
      Ostin sitten Mercedes Viano 3,0 l V6:n. Mittarissa on nyt 67.000 kilometriä ilman ainuttakaan vikaa. Olihan se kalliimpi kuin Carnival mutta kun ei myyty niin ei.
      Niin ja maksuhäiriöitä ei ole koskaan ollut enkä yhtään autoa elämäni aikana ole velaksi ostanut.
      Tämä tilausautoilu on minulle mieluinen harrastus ja työllistänkin sillä 2 henkilöä joilla ei ole yt-neuvottelupelkoa.
      Toyotaan en koske 5 metrin tervatulla kepilläkään. Yksi riitti.

• Scudo -08, 86000 km

Rauman Delta-autosta ostin muutama vuosi sitten Fiat Scudon. Myyjän kanssa homma toimi vallan hyvin, mutta huollon mies ei juuri muuta osannut kuin vittuilla, kun olisi ollut melko pienestä takuujutusta kyse. No, onneksi Fiatin edustus otettiin tuolta pois ja nyt pääsen Pelttarille huoltoon. Ainakin ensikokemuksen valossa Huittisissa homma toimii ja väki on myös huollossa ystävällistä. Ei enää ikinä Delta-autoon, vaikka koko henkilökunta vaihdettaisiin.

Muuten, Rauman Delta-autossa on korjattu pari kuukautta tuttavani Kia Picanton moottoria. Tällä hetkellä odotetaan uutta kampiakselia Koreasta, kun ensimmäiseksi toimitettu ei jostain syystä sopinutkaan. Aikaa kuluu, kun akseli tulee laivalla jossain merikontissa ja taitaa olla vielä välilastaus jossain Saksan satamassa. Hienoa, kun on autossa seitsemän vuoden takuu. Siitä näyttää melko suuri osa kuyluvan korjaamolla seisottamiseen.

• fiat-127.80

huolto toimii hyvin, ei moitittavaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      53
      1418
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      89
      960
    3. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      44
      757
    4. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      740
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      278
      696
    6. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      49
      569
    7. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      194
      558
    8. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      62
      528
    9. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      110
      517
    10. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      509
    Aihe