terve.
Meillä on viikon päästä eka ultra ja nyt neuvolan laskurin mukaan la on 5.9.
Onko teillä muuttunut laskettu aika, ja kuinka paljon ensimmäisen ultran jälkeen?
lasketun ajan siirtyminen
10
2644
Vastaukset
- huhtimami
olis muuttunut la 14.4. -> 12.4. ekan ultran perusteella. Parin päivän takia tuota alkuperäistä laskettua aikaa eli 14..4. ei muutettu.
- Näin.
Ekasta siirtyi laskettu aika 3 VIIKKOA. joka kuulemma tosi harvinaista, että noin paljon. Ja siis viikon 12 np-ultrassa muutettiin. Siis myöhäisemmäksi muutettiin.
Nyt tokasta olisi viikolla pitänyt muuttaa, mutativat muuttaneet , jotta päästiin samallä käynnillä vielä seulontoihin, kun ne pitäöisi vko 12 tehdä. ja meillä olisi tuolloin ollut muutoin vasta rv 11.
Mutta tämä kostautui nyt, vauva vastaa viikkoa pienempää kuin mitä viikkoa eletään, eli ois pitänyt siis siirtää, nyt tuon vuoksi käydään kontrolleissa loppuraskauden , nyt siis vko 34.
- rv 35+2
Mulla oli menkkojen mukaan laskettu aika 5.3. Ekassa ultrassa muuttui sitten 12.3. Elikkä viikolla meni eteenpäin. Esikoisen kohdalla aikanaan meni myös tasan viikolla eteenpäin laskettu aika. Vauva kuitenkin syntyi reilu kolme viikkoa aikaisemmin.
- ...
Mulla heitti päivällä. 8.7 oli laskurien mukaan ja ultra ilmoitti että 7.7. Ja mulla se vielä muutettiinkin, en kyllä tajua miksi kun vaan päivä oli eroa...
- ekassa ja tokassa
ultrassa 4 päivää molemmissa. Oli siis neljä päivää edellä. Ei muutettu la, koska vain muutaman päivän heitto. Itse epäilen hedelmöittymis ajan kohdan olleen juuri 3- 4 päivää ennen la koska kiertokin oli vähän lyhyempi, mutta ei kuulemma muuteta jos noin vähän heittää.
- ultrattu
mulla muuttivat sen neljä päivää..
neuvolan tätikin ihmetteli miksi muutti kunsuurempaa eroa ei ollut..
outoo.. näköjään sitten tapauskohtaista tuokin:)
- ...
Muuttui ekan ultran jälkeen 10 päivällä lähemmäksi. toisen ultran jälkeen laskettua aikaa ei tarvinnut muuttaa parin päivän takia.
- tällai
Minulla LA muutettiin muistaakseni rv 10 ultrassa jo, eli ennen nt-ultraa..
Kuukautisten mukaan laskettu aika oli 29.3, muuttiivat sen sitten 4.4.. 6 päivää on kuulemma se raja, jolloin laskettua aikaa muutetaan..Ja juuri se 6 päivää olikin eroa.. Tuossa raskauden alkuvaiheessa se kuuden päivän "takapakki" tuntui kyllä ärsyttävältä..
Kuitenkin sitten rakenneultran mukaan LA olis ollut 1.4
Ja lääkärikäynnillä rv 30 lasketuksi ajaksi olis tullut 28.3
Mutta edelleen 4.4 on se laskettu aika.. Siinä on pitäydytty.. Uskon itse, että vauva syntyy maaliskuun puolella.. :)- että näin
La kuukautisista 14.2,ekassa ultrassa (raskauden keston määritys) La siirtyi 5.3.
Np-ultrassa La siirtyi 25.2 ja sen mukaan menty loppuaika. Myös rakenneultran mukaan 25.2 on todennäköisin :).
Nähtäväksi jää milloin syntyy! - ä89
että näin kirjoitti:
La kuukautisista 14.2,ekassa ultrassa (raskauden keston määritys) La siirtyi 5.3.
Np-ultrassa La siirtyi 25.2 ja sen mukaan menty loppuaika. Myös rakenneultran mukaan 25.2 on todennäköisin :).
Nähtäväksi jää milloin syntyy!Mulla oli ensin kuukautisista la 1.3, mutta pitkien taistelujen jälkeen la on nyt 9.3. Kamala mitä vääntöä tuostakin asiasta sai käydä... Tarkka la selvisi vasta rakenneultrassa, kun kukaan ei ollu laittanu todennäköisintä la korttiin ja sitten kauhea sota alkoi siitä, että kuka on unohtanu laittaa. Ei ois minuun tarvinnu sitä kiukkua kätilön purkaa, mutta tulipahan sekin asia sitten selväksi, kun lääkäriin otti yhteyttä ja kysy, minkä mukaan mennään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841