mitä maksaa se karvojen poisto (sääristä) sokerisitruunamömmöllä? Sellainen tahmea klimppi mitä kuin hangataan ihoon. Onko joku kokeillut? Toimiiko se suomalaisiin karvoihin?
Karvojen poisto tahmealla sokerilla
39
1425
Vastaukset
- Esther
ihan hyvin. Parhaiten kuitenkin lähtee karvat ihan normikoneella. Minulla oli muutaman kuukauden karvatuppo jäänyt peräreikään kiinni, mutta lähti hyvin pois. Häpykarvat poistan Mach Xcel 3:llä. Ei minkäänlaista ihottumaa ja Hammametin rannoilla olen esitellyt kolmioaluetta huoletta. Aina tarjotaan ilmaiset drinksut.
- persraot
kutiaa ja Ahmed odottaa! mm aaah OOOH mm MMMM
- vaginaali
soveltuuko Xcel 3 myös vaginakarvojen poistoon?
- tietäjä57
lähtee ihan hyvin ainakin jalkojen känsäkarvat. Minulla kasvaa känsän sisällä karva ja Pluralillä lähti pois. Peräpukamien sisäkarvat kannattaa poistaa Mach kolmosella, mutta jos peräaukossa on paakkuntuneita tuppoja, kannattaa vetää Pluralilla.
- tremake
pienet "pera pervot" on taas vauhdissa
- 44g
tremake kirjoitti:
pienet "pera pervot" on taas vauhdissa
tunisian matkailu tekee...
- fgd
myydään paikallisissa anaalibaareissa. Siellä rynkyttävät mahtimeisselillä!
- kurva mach
kohta tunkkuihin
- gigoloni
Adel nuoli kielellään kaikki häpykarvani puhtaiksi. Kohta tulossa Suomeen ja naimisiin!
- Adel Laden
Sina sattana munakoiso paska.
Mina Adel.Minulla kulla mahtimeissel,mutta vittuko sinul kuulu.
VEDA KATEEN!
- mitataallatapahtuu
Mitä vittua.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup584288Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262964Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432653Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652217Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4421833Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.731325- 621297
- 601195
- 2611087
- 45998