mitä maksaa se karvojen poisto (sääristä) sokerisitruunamömmöllä? Sellainen tahmea klimppi mitä kuin hangataan ihoon. Onko joku kokeillut? Toimiiko se suomalaisiin karvoihin?
Karvojen poisto tahmealla sokerilla
39
1453
Vastaukset
- Esther
ihan hyvin. Parhaiten kuitenkin lähtee karvat ihan normikoneella. Minulla oli muutaman kuukauden karvatuppo jäänyt peräreikään kiinni, mutta lähti hyvin pois. Häpykarvat poistan Mach Xcel 3:llä. Ei minkäänlaista ihottumaa ja Hammametin rannoilla olen esitellyt kolmioaluetta huoletta. Aina tarjotaan ilmaiset drinksut.
- persraot
kutiaa ja Ahmed odottaa! mm aaah OOOH mm MMMM
- vaginaali
soveltuuko Xcel 3 myös vaginakarvojen poistoon?
- tietäjä57
lähtee ihan hyvin ainakin jalkojen känsäkarvat. Minulla kasvaa känsän sisällä karva ja Pluralillä lähti pois. Peräpukamien sisäkarvat kannattaa poistaa Mach kolmosella, mutta jos peräaukossa on paakkuntuneita tuppoja, kannattaa vetää Pluralilla.
- tremake
pienet "pera pervot" on taas vauhdissa
- 44g
tremake kirjoitti:
pienet "pera pervot" on taas vauhdissa
tunisian matkailu tekee...
- fgd
myydään paikallisissa anaalibaareissa. Siellä rynkyttävät mahtimeisselillä!
- kurva mach
kohta tunkkuihin
- gigoloni
Adel nuoli kielellään kaikki häpykarvani puhtaiksi. Kohta tulossa Suomeen ja naimisiin!
- Adel Laden
Sina sattana munakoiso paska.
Mina Adel.Minulla kulla mahtimeissel,mutta vittuko sinul kuulu.
VEDA KATEEN!
- mitataallatapahtuu
Mitä vittua.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513735Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1182767Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6242405Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202087KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar852012Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo441731- 221693
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1431655Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971516- 281476