EEVA-lehti helmikuu

eeroji

Katri-Helena suruvuoden jälkeen "Katson aina kohti valoa" Upea haastattelu, kaunis kirjoitus.

6

1350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t aivastelija
      • meitä on moneksi :)

        Kommentteja tuosta Eeva-linkistä, mitä olette mieltä?:

        "mikä on katri-helenan oman ajatusmaailman henkinen kasvu?
        väistämättä tulee mieleen kyseisestä artistista, että tietoisesti tai tiedostamattaan asettaa itsensä muiden yläpuolelle. Hänelläkö on vastaus kaikkeen vastoinkäymisiinsä, jonka hän ammentaa omasta sisäisestä maailmastaan. Jos näin olisi tarkoitettu meille kaikille ihmisille ratkaista henkisellä kasvullamme omat kriisimme ja ongelmamme emme edes tarvitsisi toinen toisiamme.
        uskomatonta miten suomalaiset uskovat kaiken hölynpölyn."

        "nyt loppui Eeva-lehden lukeminen. Olen kurkkuani myöden täynnä aina näitä samoja naamoja kuvissa ja haastatteluissa ja tämä TAAS Katri-Helena tapetilla oli liikaa. Voiko tosiaan olla totta, että suomalaiset vuodesta toiseen lukee tämän kyseisen ihmisen analysointeja henkisestä maailmastaan ja siitä vielä ihan omastaan( mikä sitten lieneekään). Luin ensimmäisen vierailijan kirjoituksen ja olen samaa mieltä hänen kanssaan. Eikö nyt muita naamoja löydy artikkeleihin ja haastatteluihin?"


      • poika ja kahvikuppi
        meitä on moneksi :) kirjoitti:

        Kommentteja tuosta Eeva-linkistä, mitä olette mieltä?:

        "mikä on katri-helenan oman ajatusmaailman henkinen kasvu?
        väistämättä tulee mieleen kyseisestä artistista, että tietoisesti tai tiedostamattaan asettaa itsensä muiden yläpuolelle. Hänelläkö on vastaus kaikkeen vastoinkäymisiinsä, jonka hän ammentaa omasta sisäisestä maailmastaan. Jos näin olisi tarkoitettu meille kaikille ihmisille ratkaista henkisellä kasvullamme omat kriisimme ja ongelmamme emme edes tarvitsisi toinen toisiamme.
        uskomatonta miten suomalaiset uskovat kaiken hölynpölyn."

        "nyt loppui Eeva-lehden lukeminen. Olen kurkkuani myöden täynnä aina näitä samoja naamoja kuvissa ja haastatteluissa ja tämä TAAS Katri-Helena tapetilla oli liikaa. Voiko tosiaan olla totta, että suomalaiset vuodesta toiseen lukee tämän kyseisen ihmisen analysointeja henkisestä maailmastaan ja siitä vielä ihan omastaan( mikä sitten lieneekään). Luin ensimmäisen vierailijan kirjoituksen ja olen samaa mieltä hänen kanssaan. Eikö nyt muita naamoja löydy artikkeleihin ja haastatteluihin?"

        niin mihinkäs Katrin poika kuolikaan?


      • tarinoita on..
        poika ja kahvikuppi kirjoitti:

        niin mihinkäs Katrin poika kuolikaan?

        ole virallista tietoa, mutta monilla palstalla JK:n tunteneet kertoivat ( vihjaisivat) että ei tullut yllätyksenä. Mitä se sitten kertoo. Jossain lehdessä luki, että sydänkohtaukseen... Totta kai sydän sammuu monista syistä.
        Olisiko taustalla ollut alkoholia tms...sellaisen käsityksen sai vihjailuista. Lapset elävät kuin haluavat ei heihin mikään neuvo enää auta, kun ovat aikuisia.


      • Kyllästyttää
        tarinoita on.. kirjoitti:

        ole virallista tietoa, mutta monilla palstalla JK:n tunteneet kertoivat ( vihjaisivat) että ei tullut yllätyksenä. Mitä se sitten kertoo. Jossain lehdessä luki, että sydänkohtaukseen... Totta kai sydän sammuu monista syistä.
        Olisiko taustalla ollut alkoholia tms...sellaisen käsityksen sai vihjailuista. Lapset elävät kuin haluavat ei heihin mikään neuvo enää auta, kun ovat aikuisia.

        Katri mummo voisi jo lopettaa nämä lehtien palstoilla roikkumisen.
        Narsistinen itsekeskeinen tyyli höystettynä kuluneilla fraaseilla ja teennäisellä henkisyydellä haastatteluissa.


      • KATRI-FANI
        Kyllästyttää kirjoitti:

        Katri mummo voisi jo lopettaa nämä lehtien palstoilla roikkumisen.
        Narsistinen itsekeskeinen tyyli höystettynä kuluneilla fraaseilla ja teennäisellä henkisyydellä haastatteluissa.

        niitä haastatteluja on lukea??? ei mikään. Itse annan mennä ohi silmien ja korvien sellaisten artistien haastattelut ja esiintymiset joista en pidä, ei ne minua mitenkään vaivaa. Katsokoot ja lukekoot ne jotka tykkäävät, niin HELPPOA se on... Miksi kaikki pitää tehdä niin vaikeaksi, varmaan jokaisella on omissa asioissaan sen verran pohtimista, ettei tarvitsisi NATISTA tuollaisista jutuista. Valittajat: HANKKIKAA OMA ELÄMÄ (jos sitä ei vielä ole)....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe