Katri-Helena suruvuoden jälkeen "Katson aina kohti valoa" Upea haastattelu, kaunis kirjoitus.
Vastaukset 6
- t aivastelija
voi asioista tietenkin olla. näyttää nettimainokseen jo kriitikkojankin ilmestyneen. pitää kuitenkin ostaa lehti ihan mielenkiinnosta ja lukea.
http://www.eeva.fi/henkilot/katri-helena-hakeudun-aina-kohti-valoa- meitä on moneksi :)
Kommentteja tuosta Eeva-linkistä, mitä olette mieltä?:
"mikä on katri-helenan oman ajatusmaailman henkinen kasvu?
väistämättä tulee mieleen kyseisestä artistista, että tietoisesti tai tiedostamattaan asettaa itsensä muiden yläpuolelle. Hänelläkö on vastaus kaikkeen vastoinkäymisiinsä, jonka hän ammentaa omasta sisäisestä maailmastaan. Jos näin olisi tarkoitettu meille kaikille ihmisille ratkaista henkisellä kasvullamme omat kriisimme ja ongelmamme emme edes tarvitsisi toinen toisiamme.
uskomatonta miten suomalaiset uskovat kaiken hölynpölyn."
"nyt loppui Eeva-lehden lukeminen. Olen kurkkuani myöden täynnä aina näitä samoja naamoja kuvissa ja haastatteluissa ja tämä TAAS Katri-Helena tapetilla oli liikaa. Voiko tosiaan olla totta, että suomalaiset vuodesta toiseen lukee tämän kyseisen ihmisen analysointeja henkisestä maailmastaan ja siitä vielä ihan omastaan( mikä sitten lieneekään). Luin ensimmäisen vierailijan kirjoituksen ja olen samaa mieltä hänen kanssaan. Eikö nyt muita naamoja löydy artikkeleihin ja haastatteluihin?" - poika ja kahvikuppi
meitä on moneksi :) kirjoitti:
Kommentteja tuosta Eeva-linkistä, mitä olette mieltä?:
"mikä on katri-helenan oman ajatusmaailman henkinen kasvu?
väistämättä tulee mieleen kyseisestä artistista, että tietoisesti tai tiedostamattaan asettaa itsensä muiden yläpuolelle. Hänelläkö on vastaus kaikkeen vastoinkäymisiinsä, jonka hän ammentaa omasta sisäisestä maailmastaan. Jos näin olisi tarkoitettu meille kaikille ihmisille ratkaista henkisellä kasvullamme omat kriisimme ja ongelmamme emme edes tarvitsisi toinen toisiamme.
uskomatonta miten suomalaiset uskovat kaiken hölynpölyn."
"nyt loppui Eeva-lehden lukeminen. Olen kurkkuani myöden täynnä aina näitä samoja naamoja kuvissa ja haastatteluissa ja tämä TAAS Katri-Helena tapetilla oli liikaa. Voiko tosiaan olla totta, että suomalaiset vuodesta toiseen lukee tämän kyseisen ihmisen analysointeja henkisestä maailmastaan ja siitä vielä ihan omastaan( mikä sitten lieneekään). Luin ensimmäisen vierailijan kirjoituksen ja olen samaa mieltä hänen kanssaan. Eikö nyt muita naamoja löydy artikkeleihin ja haastatteluihin?"niin mihinkäs Katrin poika kuolikaan?
- tarinoita on..
poika ja kahvikuppi kirjoitti:
niin mihinkäs Katrin poika kuolikaan?
ole virallista tietoa, mutta monilla palstalla JK:n tunteneet kertoivat ( vihjaisivat) että ei tullut yllätyksenä. Mitä se sitten kertoo. Jossain lehdessä luki, että sydänkohtaukseen... Totta kai sydän sammuu monista syistä.
Olisiko taustalla ollut alkoholia tms...sellaisen käsityksen sai vihjailuista. Lapset elävät kuin haluavat ei heihin mikään neuvo enää auta, kun ovat aikuisia. - Kyllästyttää
tarinoita on.. kirjoitti:
ole virallista tietoa, mutta monilla palstalla JK:n tunteneet kertoivat ( vihjaisivat) että ei tullut yllätyksenä. Mitä se sitten kertoo. Jossain lehdessä luki, että sydänkohtaukseen... Totta kai sydän sammuu monista syistä.
Olisiko taustalla ollut alkoholia tms...sellaisen käsityksen sai vihjailuista. Lapset elävät kuin haluavat ei heihin mikään neuvo enää auta, kun ovat aikuisia.Katri mummo voisi jo lopettaa nämä lehtien palstoilla roikkumisen.
Narsistinen itsekeskeinen tyyli höystettynä kuluneilla fraaseilla ja teennäisellä henkisyydellä haastatteluissa. - KATRI-FANI
Kyllästyttää kirjoitti:
Katri mummo voisi jo lopettaa nämä lehtien palstoilla roikkumisen.
Narsistinen itsekeskeinen tyyli höystettynä kuluneilla fraaseilla ja teennäisellä henkisyydellä haastatteluissa.niitä haastatteluja on lukea??? ei mikään. Itse annan mennä ohi silmien ja korvien sellaisten artistien haastattelut ja esiintymiset joista en pidä, ei ne minua mitenkään vaivaa. Katsokoot ja lukekoot ne jotka tykkäävät, niin HELPPOA se on... Miksi kaikki pitää tehdä niin vaikeaksi, varmaan jokaisella on omissa asioissaan sen verran pohtimista, ettei tarvitsisi NATISTA tuollaisista jutuista. Valittajat: HANKKIKAA OMA ELÄMÄ (jos sitä ei vielä ole)....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1042255Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as411514Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381094Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321048- 101993
- 82866
- 80777
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53777Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain45768Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215764- 93739
- 52714
- 40686
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79658Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.28546- 55527
- 36495
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14490Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28482Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S25446