onko kenelläkään kokemusta tuosta tai hyperiforce novasta? Auttaa masennukseen,ahdistukseen paniikkiin yms.Enkä halua kuullaa saarnaa kuinka "oikeat" lääkkeet olis parempia..Kokeiltu on ja huomattu ettei toimi kuin rauhottavat ja nyt oon mennyt ilman niitäkin ettei koukutu.E-pillereitä en käytä joten niiden tehon lasku ei haittaa..maksa on kunnossa enkä käytä alkoholiakaan niin se tuskin ylirasittuu. Asiallisia vastauksia kiitos=)
Mäkikuisma
2
569
Vastaukset
- hyväksi havaittua
Tuosta hyperiforce novasta en osaa sanoa, mutta kuisma on tuttu. Itse olen luontaishoitoalalla ja sanoisin, että kannattaa kokeilla luontaishoitoja, koska niistä ei ole koskaan ainakaan haittaa, vaan aina jotain pientä ellei suurtakin apua.
Suosittelisin homeopaatilla käyntiä. Hän osaa tulkita henkilöhohtaiset tarpeesi luontaistuotteiden osalta.
Täältä itsehoitoapua:
http://webshop.frantsilankehakukka.fi/category/12/kukkaterapia - vaikeuksien kautta
Itse kovin raskaita kokemuksia vuosia läpikäyneenä ja niistä hyvin selvityneenä haluaisin antaa omat selvitymiskeinot jakoon. Paniikkituntemuksiin auttaa lääkärin reseptillä saatava propranolol. hydrochlorid -valmiste eli Propral tai Ranoprin -tuotemerkit. Kyse on betasalpaajasta, joka vie paniikin fyysiset tuntemukset ja jännittäjän kauhut pois (sydämentykytys, hyperventilaatio) ja voi ottaa ennakolta jos tietää joutuvansa panikoivaan tilanteeseen, esim. esiintyminen. Se ei vaikuta psyykeen, ei turruta ei väsytä jne, tasaa vain verenpaineen.
Ostin aikoinaan mäkikuismaa yhden pakkauksen kokeeksi, kun en halunnut syödä mielialalääkkeitä. Ei mitään apua ja maksa-arvot kohosivat eivätkä millään tahtoneet laskea. Varoittelivat apteekissakin, että pitää lopettaa heti, jos mitään tuntemuksia tulee. Törkeän kallista, turha kokeilu. Eikä mitään takeita tehosta tai vaikutuksista. Voi rasittaa maksaa tai sitten ei.
Mielialalääkitystä (muttei omalla kohdallani mirtatsapiinia ainakaan, muuta kuin silloin kun mahdollisuus olla koko päivä toimettomana ja sängyssä, väsyttävä) sen verran että pääsee sängynpohjalta ja ulos, ulos... Liikuntaa joka toinen päivä vähintään, vahvaa b-vitamiinivalmisetta (jossa kaikki mahd.ryhmän vitamiinit sata-tuhatkertaisena ja foolihapot ja sinkit jne päälle, saa marketista, myös omega 3 on tärkeä aivoille). Liikunta, tarpeeksi pitkäkestoinen on parasta lääkettä! Se käynnistää kehon omat mielialalääkkeet ja hyvänolontunteen. Jos haluat vielä lisätehoa, käy avannossa! Avannossa unohtuu kaikki vaikeudet ja euforian tunne on mahtava jälkeen päin kun kylmä laittaa kehon hormonit liikkeeseen. Lisäksi jotkut ovat saaneet hyvää apua ahdistukseensa Bio-Carnosin-valmisteesta. Se on vahva antioksidantti ja auttaa moneen eikä ole mitään sivuvaikutuksia eikä rasita maksaa. Otapa itse ko.tuotteesta tarkemmin selvää.
Mieliala saadaan kohoamaan aivan näinkin ja alakulo karkotettua, mikäli kyseessä ei ole sairaalahoitoa vaativa masennus. Jos sinulla on jotain selvittämättömiä juttuja ja tunnelukkoja elämässäsi, niin ne saattavat oireilla pitkän ajan kuluttuakin. Ne täytyisi sinun saada purkaa myös jonkun kanssa että voit elää vanhoista jutuista vapaana. Elämä on liian arvokasta, että sitä kannattaa tuhlata masennuksiin vanhojen asioiden hallitessa nykyisyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372