vauvako??

pimpula1986

Heips.. oon ekakertaa täällä ja toivoisin, että joku osais jollain tapaa auttaa. Oon 23vuotias vauvasta pidempään haaveillu. Kihloissa mieheni kanssa ja meillä sakemanni=) kämppä on hyvä, miehelläni työt, MUTTA: mä valmistuin hevosalalta ja en ole kunnolla pystynyt töissä olemaan. (Nyt saikulla) Selässäni on väliveyn pullistuma sekä rappeutuma. Olin aijemmin jo raskaana, mutta päädyimme aborttiin, koska selkäni ei olisi kuulemma kestänyt synnytystä, saati vauvan hoitoa. Nyt olen kuntouttanut selkää ja luultavasti kun lihakset vahvistuu, niin vauva-asiatkin onnistuisivat. Mieheni haluaisi heti lapsen, minä myös. Onko kellään kokemuksia vanhemmuudesta sairauksien tms.. kanssa?? minun lapsuus on ollut aika rajua, josta edelleen johtuu erilaisia ahdistuneisuushäiriöitä/paniikkia/masennusta. Myös asentohuimaus on vaivannut minua aina. Käyn terapiassa juttelemassa josko löytyis syitä, mikä aiheuttaa pahan olon, ja terapeuttini on kannustanu minua jatkamaan normaalia elämää.
On vaan välillä niin hirveä ikävä sitä vauvaa joka minulla jo oli, tämä vauvakuume ei häviä millään ja kaipaan niin kovasti "vauva-arkea", omaa rakasta siihen syliin. Onko kenelläkään muilla sairauksia/ahdistuksia tms.. ja on perheellinen, ja ennenkaikkea mua kiinnostaa, miten olette jaksaneet arjen kanssa sitten? Minä haluan lapselleni hyvän ja turvallisen elämän jos joskus sellainen meille suodaan

1

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...................

pitää selvittää se että onko tilanne oikeasti selän suhteen parantunut, koska sen kuntohan on ollut todella, todella huono jos on sanottu ettei selkä kestä raskautta ja lapsen hoitoa..Luultavasti vahvistuu...niin luulo ei ole tiedon vääärti.
      Eli se asia nyt hoitoon ihan ensimmäiseksi ettei käy niin että joudutkin päätymään uudemman kerran keskeytykseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2490
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      55
      1806
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1204
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      299
      1067
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      992
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      903
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      884
    8. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      9
      797
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      47
      780
    10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      111
      775
    Aihe