Luulin löytäväni..

Jääsydän >

Avasin
oven tuon
ja luulin löytäväni
sinut,jota
etsin
mutta löysin vain
kangastuksen.

Joka ei puhunut
mitään.

18

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näitä kangastuksia näemme varmaan jokainen
      elämämme varrella, mutta ei kannata kuitenkaan
      luovuttaa. Usko huomiseen ja usko, että vielä
      se onni kohdallesi osuu.

      Pidin runosi tunnelmasta samaa kokeneena.

    • *laudi*

      Intohimon hetkiä..hellyyttä..
      rakkautta(ko)..
      Palasit..mutta siihen
      meni liian kauan, ja
      jäljellä oli kaikesta siitä
      kauniista.. Enää Kangastus.
      Olimme erillämme liian kauan..

      • Jääsydän >

        Kun luulet löytäväs

        lähteen
        löydätkin pelkän
        ojan.

        Mis vesi seisonut
        on
        kauan paikoillaan
        ja kärpäset
        vain pörrää ympärillä.

        On tuoksu veden tuon
        raikkaan poissa.

        Sä miksi lähdit pois ?


    • *saaga*

      nuo kummajaiset
      jotka kantaa
      meidät läpi
      synkkien hetkien
      aina oletamme
      no nyt se on juuri hän....

      • Jääsydän >

        Vihdoin löytää
        sen jolta sydän
        saa vastakaikua..

        Joka onkin sitten vain
        uutuuden tuoksua.

        Joka katoaa,
        kun
        kotiin pääsee..

        Kuin uusi nahkatakki..

        Vaikka
        se kyllä
        kestää kauemmin
        kuin nykyiset liitot.

        En ymmärrä
        ihmis suhteita enää?

        Ymmärrätkö sinä?


      • Armoton Jää
        Jääsydän > kirjoitti:

        Vihdoin löytää
        sen jolta sydän
        saa vastakaikua..

        Joka onkin sitten vain
        uutuuden tuoksua.

        Joka katoaa,
        kun
        kotiin pääsee..

        Kuin uusi nahkatakki..

        Vaikka
        se kyllä
        kestää kauemmin
        kuin nykyiset liitot.

        En ymmärrä
        ihmis suhteita enää?

        Ymmärrätkö sinä?

        Sun runot, Jääsydän, on tavattoman huonoja. Sinuna en kehtaisi kommentoida muiden parempien kirjoittajien tekstejä!

        Koita hillitä hybristäsi, taula!


      • Jääsydän >
        Armoton Jää kirjoitti:

        Sun runot, Jääsydän, on tavattoman huonoja. Sinuna en kehtaisi kommentoida muiden parempien kirjoittajien tekstejä!

        Koita hillitä hybristäsi, taula!

        Mut kun mä opinkin jo aika nuorena
        et en vertaa itseäni muihin !

        Iloa eloosi.


      • Isoo Antti
        Jääsydän > kirjoitti:

        Mut kun mä opinkin jo aika nuorena
        et en vertaa itseäni muihin !

        Iloa eloosi.

        Vielä kun oppisit olemaan arvostelematta muita.

        Eloa eloosi.


      • Armoton Jää kirjoitti:

        Sun runot, Jääsydän, on tavattoman huonoja. Sinuna en kehtaisi kommentoida muiden parempien kirjoittajien tekstejä!

        Koita hillitä hybristäsi, taula!

        en yhtään..
        tuotostasi..
        sivuilla näillä nää..

        miksi..
        miksi arvostelet siis..
        sä muiden tuotoksia..

        jos arvostelet..
        anna reilu palaute, mikä on hyvää mikä ei..
        Yksilöi epäkohdat..
        näin itse kukin kehitymme kirjoittajina..

        Eikös..

        :)


      • Isoo Antti kirjoitti:

        Vielä kun oppisit olemaan arvostelematta muita.

        Eloa eloosi.

        joten.. notta..

        en yhtään..
        tuotostas..
        oo näill sivuilla nähny notta oo..

        miksi..
        miksi sää arvostelet notta toiste..
        tota muiren tuotoksia..

        notta, jos arvostelet..
        ni anna reilu palaute, mikä on hyvää mikä ei..
        notta sillee niiku yksilöödä ne epäkohrat..
        ni ite kukin kehitymmä paremiks kirjoottajik..

        Eikös.. notta..

        ps. Jos olet Härmälääne ni vastaa reilusti, notta.. :)


    • oven tuon..
      harmaan..

      Seisoin siinä..
      katsoit minua..
      kuin tyhjyyttää..
      yritin tavoittaa..
      käsin koskettaa..

      Olitkin kangastus..
      et vastannut kysymyksiini..
      hävisit..
      kun avasin silmäni..

      Olen tässä..
      ota kädestäni kiinni..

      • Jääsydän >

        Pohojanmaalta ?

        Itse en kyllä ole.
        Tuttuja kyllä
        ja se murre
        on kaunista.

        Niin ovia monia
        avannut
        lienen
        ja ystävän luullut
        löytävän sieltä

        Lie ovi joskus ollut
        väärä ?
        tai ihminen sen takana
        kiero
        ei
        ystävä ole
        lain.

        Mut käteen
        lämpimään
        jos tarttua saa
        se aito
        on !

        Ei väärä!


      • Jääsydän > kirjoitti:

        Pohojanmaalta ?

        Itse en kyllä ole.
        Tuttuja kyllä
        ja se murre
        on kaunista.

        Niin ovia monia
        avannut
        lienen
        ja ystävän luullut
        löytävän sieltä

        Lie ovi joskus ollut
        väärä ?
        tai ihminen sen takana
        kiero
        ei
        ystävä ole
        lain.

        Mut käteen
        lämpimään
        jos tarttua saa
        se aito
        on !

        Ei väärä!

        suvun juuret notta..
        vissihin on..
        no tierä sitä..
        mut..

        Lukasin sun runos..
        lyhyestä virsi kaunis..
        notta..

        ovi on raollans..
        käy tupaha..
        notta..

        tierä sitä..
        kuka on kiero ja kuka ei..
        mä en oo..

        mul on lämmin käsi..
        tartu vaan siihen..
        mennähän yhres etiäpäin..
        notta..

        Sinä ja Minä..

        Vaik muut oliski erimieltä..
        notta..


      • Jääsydän >
        Haaveilija60 kirjoitti:

        suvun juuret notta..
        vissihin on..
        no tierä sitä..
        mut..

        Lukasin sun runos..
        lyhyestä virsi kaunis..
        notta..

        ovi on raollans..
        käy tupaha..
        notta..

        tierä sitä..
        kuka on kiero ja kuka ei..
        mä en oo..

        mul on lämmin käsi..
        tartu vaan siihen..
        mennähän yhres etiäpäin..
        notta..

        Sinä ja Minä..

        Vaik muut oliski erimieltä..
        notta..

        Aikuiset ihmiset
        tekee mitä tekee.

        Ei muilta kysellä
        tartte.

        Runojen
        kirjoittamiseen
        tai elämään
        yleensäkään.

        Yhres etiäppäin
        kuulosti niin
        hauskalta.

        Niimpä kun
        pääsisikin
        etiäpäin tuntuu
        et on jääny jumihi
        johonki
        lätäköhön...!.. :)


      • Jääsydän > kirjoitti:

        Aikuiset ihmiset
        tekee mitä tekee.

        Ei muilta kysellä
        tartte.

        Runojen
        kirjoittamiseen
        tai elämään
        yleensäkään.

        Yhres etiäppäin
        kuulosti niin
        hauskalta.

        Niimpä kun
        pääsisikin
        etiäpäin tuntuu
        et on jääny jumihi
        johonki
        lätäköhön...!.. :)

        jos apua tarttet..

        ni muista kysyä..

        tuun kökkähän..

        notta..


      • ed.
        Haaveilija60 kirjoitti:

        jos apua tarttet..

        ni muista kysyä..

        tuun kökkähän..

        notta..

        Kyllä.


    • Aidac

      Silloin, kun kapakat olivat vielä savuisia
      ja minun sydämeni nuori
      ja täynnä elämän tuskaa,
      kohtasin hänet....
      Enkelin ilman siipiä.

      Se, mitä hän etsi,
      oli hieman rehellisyyttä,
      hieman pyytettömyyttä
      ja pieni pala rakkautta.

      " Jos minulla olisi siivet,
      lentäisin maailam ääriin,
      sillä jossakin on oltava vielä
      hieman rehellisyyttä,
      hieman pyytettömyyttä
      ja pieni pala rakkautta."

      Niin sanoi minulle hän,
      enkeli ilman siipiä
      ja katsoi minua kauniilla,
      sinisillä enkelinsilmillään.

      Hän nojasi hetken rintaani vasten
      ja puristi sormiani.
      Toivoaan ei saa koskaan heittää.
      sanoi minulle hän.
      Enkeli ilman siipiä.

      ------

      Ja lensi pois.

      • Jääsydän >

        Olipa hieno sininen enkeli..Mutta ei kalleintaan saa kadottaa..Koskaan!
        sehän se juuri tärkeintä on
        Rakkaus
        pyyteettömyys
        ja rehellisyys.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe