Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko mieshierojia

yhtään olemassa

Onko kukaan missään koskaan törmännyt mies-thaihierojaan?

Onko niitä Suomessa vai onko kaikki naisia?

Usein törmään tähän kysymykseen ja itsekin pohdiskelen sitä. Paikat kun ei ilmoita sellaisesta. Niitä on kuitenkin paljon Tghaimaassa ja meitä on monia, jotka mieluiten valitsevat mieshierojan.

7

4996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksityöläinen

      Heh, oletko todella niin tyhmä, ettet tiedä, etteivät thai-hierontapaikat ole mitään hierontapaikkoja. Esim. Turussa muutamat miespuoliset seksin suurkuluttajaystäväni ovat käyneet läpi lähes kaikki thai-paikat, ja jokaisessa sai seksiä. Jos sinne oikeasti eksyy joku urpo kyselemään pelkkää hierontaa, hänet ohjataan pihalle. Tavallista hierontaa saa vain silloin, jos työntekijät epäilevät poliisiksi. Miespuolisia thai-hierojia ei ole, koska seksityöläisistä 98% on naisia. Jos taas kaipailet miespuolista seksityöläistä, seuraa ilmoituksia esim. alan lehdistä ja netistä.

      • thaimaanmatkaaja

        Perinteinen aito thai hieronta on hierontaa, johon liittyy 100% orgasmitakuu. Sen suhteen olet oikeassa. Mm. homoseksuaaleille tehdään hieronta jossa thai poika hieroo mm. eturauhasen sisäkautta peräaukon penetraation yhteydessä. Thaihieronnan asikkaalla on myös oikeus valita hierojansa monesta vaihtoehdosta.

        Se, mitä se suomessa on, en tiedä, mutta epäilisin, että lähinnä irvikuva aidosta thaimaalaisesta thai-hieronnasta.


      • tyydytetty
        thaimaanmatkaaja kirjoitti:

        Perinteinen aito thai hieronta on hierontaa, johon liittyy 100% orgasmitakuu. Sen suhteen olet oikeassa. Mm. homoseksuaaleille tehdään hieronta jossa thai poika hieroo mm. eturauhasen sisäkautta peräaukon penetraation yhteydessä. Thaihieronnan asikkaalla on myös oikeus valita hierojansa monesta vaihtoehdosta.

        Se, mitä se suomessa on, en tiedä, mutta epäilisin, että lähinnä irvikuva aidosta thaimaalaisesta thai-hieronnasta.

        Itse olen 50 biseksuaalimies. Sain taivaallisen hierontakokemuksen Thaimaassa, jossa kävin öljyhieronnoissa. Menin tavallisiin hierontapaikkoihin ja tilasin pitkän öljyhieronnan. Valitsin mieshierojan. Hieronta teki niin hyvää että kova erktio tuli. Ekan kerran kalliissa hotellin hieronnassa pyysin hierojalta että hieroisi myös penikseni mutta ei suostunut vaan kohteliaasti kieltäytyi. Toisella kerralla mies katseli seisovaa kaluani ja kosketteli sitä ikäänkuin vahingossa. Asetteli pyyhkeen aina niin että kalu oli paljaana ! Olin ihan mielettömän kiihottunut mutta emme edenneet sen pidemmälle. Hän ei ehdottanut enkä minä tohtinut pyytää. Kolmannella kerralla sitten löysin pojan, jolta kysyin voiko hieroa myös intiimialueet. Vastaus oli myönteinen ja kokemus olikin unohtumaton. Ensin kokovartalohieronta öljyllä ja sitten välilihan ja nivuksien ja peräaukon ympäryksen hieronta, lopuksi peniksen hieronta laukeamiseen asti. Sanoisin että voimakkain orgasmini joka tuntui koko ruumiissa. Tässä palvelussa kävinkin sitten lopun matkaani. Maksoin 20 e/käynti ja hieroja vaikutti tyytyväiseltä. Tämmöistä palvelua kun Suomessa saisi, onko kellään muulla vastaavia kokemuksia mistä löytäisi moisen hierojan ? Voisiko tantrahieronta olla jotain vastaavaa ?


      • Se on upeaa!!
        tyydytetty kirjoitti:

        Itse olen 50 biseksuaalimies. Sain taivaallisen hierontakokemuksen Thaimaassa, jossa kävin öljyhieronnoissa. Menin tavallisiin hierontapaikkoihin ja tilasin pitkän öljyhieronnan. Valitsin mieshierojan. Hieronta teki niin hyvää että kova erktio tuli. Ekan kerran kalliissa hotellin hieronnassa pyysin hierojalta että hieroisi myös penikseni mutta ei suostunut vaan kohteliaasti kieltäytyi. Toisella kerralla mies katseli seisovaa kaluani ja kosketteli sitä ikäänkuin vahingossa. Asetteli pyyhkeen aina niin että kalu oli paljaana ! Olin ihan mielettömän kiihottunut mutta emme edenneet sen pidemmälle. Hän ei ehdottanut enkä minä tohtinut pyytää. Kolmannella kerralla sitten löysin pojan, jolta kysyin voiko hieroa myös intiimialueet. Vastaus oli myönteinen ja kokemus olikin unohtumaton. Ensin kokovartalohieronta öljyllä ja sitten välilihan ja nivuksien ja peräaukon ympäryksen hieronta, lopuksi peniksen hieronta laukeamiseen asti. Sanoisin että voimakkain orgasmini joka tuntui koko ruumiissa. Tässä palvelussa kävinkin sitten lopun matkaani. Maksoin 20 e/käynti ja hieroja vaikutti tyytyväiseltä. Tämmöistä palvelua kun Suomessa saisi, onko kellään muulla vastaavia kokemuksia mistä löytäisi moisen hierojan ? Voisiko tantrahieronta olla jotain vastaavaa ?

        Ei täällä taida olla, mutta Thaimaassahan noita saa. Mikä on ihan hyvä juttu. Mutta jos täälläkin olisi, kyllä tilausta riittäisi, ja halukkaita! Täällä siitä toki maksettaisiin käypä Suomen hintataso.


      • Mies K
        tyydytetty kirjoitti:

        Itse olen 50 biseksuaalimies. Sain taivaallisen hierontakokemuksen Thaimaassa, jossa kävin öljyhieronnoissa. Menin tavallisiin hierontapaikkoihin ja tilasin pitkän öljyhieronnan. Valitsin mieshierojan. Hieronta teki niin hyvää että kova erktio tuli. Ekan kerran kalliissa hotellin hieronnassa pyysin hierojalta että hieroisi myös penikseni mutta ei suostunut vaan kohteliaasti kieltäytyi. Toisella kerralla mies katseli seisovaa kaluani ja kosketteli sitä ikäänkuin vahingossa. Asetteli pyyhkeen aina niin että kalu oli paljaana ! Olin ihan mielettömän kiihottunut mutta emme edenneet sen pidemmälle. Hän ei ehdottanut enkä minä tohtinut pyytää. Kolmannella kerralla sitten löysin pojan, jolta kysyin voiko hieroa myös intiimialueet. Vastaus oli myönteinen ja kokemus olikin unohtumaton. Ensin kokovartalohieronta öljyllä ja sitten välilihan ja nivuksien ja peräaukon ympäryksen hieronta, lopuksi peniksen hieronta laukeamiseen asti. Sanoisin että voimakkain orgasmini joka tuntui koko ruumiissa. Tässä palvelussa kävinkin sitten lopun matkaani. Maksoin 20 e/käynti ja hieroja vaikutti tyytyväiseltä. Tämmöistä palvelua kun Suomessa saisi, onko kellään muulla vastaavia kokemuksia mistä löytäisi moisen hierojan ? Voisiko tantrahieronta olla jotain vastaavaa ?

        Samanlaisia kokemuksia, tunne mahtava. lähetä postia: [email protected]


      • kokemuksen ääni
        Se on upeaa!! kirjoitti:

        Ei täällä taida olla, mutta Thaimaassahan noita saa. Mikä on ihan hyvä juttu. Mutta jos täälläkin olisi, kyllä tilausta riittäisi, ja halukkaita! Täällä siitä toki maksettaisiin käypä Suomen hintataso.

        Kyllä täällä Suomessakin on hyviä mieshierojia vaikka ovatkin Suomalaisia. Näin naisen näkökulmasta voin sanoa että kun olen muutaman kerran käynyt mieshierojalla niin on ihan mahtavaa. Senkuin makaa siinä ja nauttii ihanasta hieronnasta ja väkisin siinä aina alapääkin kostuu. Olenkin aina pyytänyt lopuksi alapään hieronnan siihen päälle. Helsingissä on muutama hyvä ja varsinkin vähän vanhemmat ovat erittäin kokeneita ja taitavia. Nuoremmat hierojat ovat jotenkin ujompia/arempia ja heiltä puuttuu kokemus.
        Ilmoittelevat tuolla treffipalstalla.


    • Anonyymi

      Thai hieronnasta en tiedä, mutta eroottista hierontaa olen saanut nuorelta malesialais pojalta suomessa. Tilasin hänet hotellihuoneeseeni helsingissä. Kaunis, hoikka ja pienikokoinen poika. Alussa selän hierontaa, joka nyt oli enemmänkin lääppimistä. Mutta sitten kun käännyin vuoteella selälleni, asettui poika päälleni makuulleen asettaen kullinsa suuhuni, samalla ottaen minulta suihin. Aivan ihana ja täydellinen asento. Poika paineli rytmikkäästi minua suihin, kun hieroin käsilläni hänen pieniä pakaroitaan. Mietin kummalta lentää ensin. No hänen imu sai minut laukeamaan, mutta sain kyllä maistaa touhutipat. Hieno kokemus, joka oli kyllä enemmän imuhoitoa kuin hierontaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe