Millaisia mokia ja kommelluksia on sattunut lomalla? Itelle mulle on sattunut vaikka mitä. Viime lomalla perheen kanssa hotellissa mokasin sillai, että menin aamusaunaan itekseen ku vaimo ja lapset ei halunneet lähteä. Saunoin ja kävin uimassa ku hotellis oli pienehkö allas. Lähin uimasta ja menin suihkuhuoneeseen takas, kuulin et joku on suihkus, riisuin uikkarit, käännyin suihkuun päin ja huomasin et olin tullut naisten suihkun puolelle ja sellainen ihan kivan näköinen nainen hymyilee ja katselee mua. Meinas iskeä paniikki ja sain jotenkuten uikkarit jalkaan ja karkasin omalle puolelle. Perhana ku oli suihkujen ovet vierekkäin ja mulla ei ollut piilarit päässä niin ei tullut niin tarkkaan katottua.
Loma-moka
2
248
Vastaukset
- öö..öö..
Unohdin jo..
- Perheenäiti
Mä oon perheenäiti ja mulle kävi sillen, ku nuorin poika oli pieni, noin kahden vanha. Et oltiin ihan vaan täs mein omassa uimahallissa. Tää nuorin poika oli mun kaa saunassa ja isommat pojat oli isän knassa miestenpuolella. Niin eiköhän tää ville vallaton karkaa multa, ku olin sen suihkutellut ja itte suihkuun menossa ja karkaa tietysti suoraan halliin päin. Eikun äiti perään, että saan pojan kiinni ennen ku hukkuu altaaseen. Eikä siinä mitään uikkareita kerennyt pukea. Poika ehti altaan reunalle asti ennen kuin sain sen kiinni. Siinä sitä seisottiin alastomina altaan reunalla moelmmat varmaan puoli sekuntia ja kyllä hävetti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514