toi 35,90 liittymä joka noustuaan? on 40 megaa. Hitainkin nopeus tulee olemaan 10 mb/s, sanotaan brosuurissa. Täs sanotaan että huhtikuussa voi vaihtaa liittymän uuteen ja että huippunopeuksiin tarvitaan uus modeemi mut ei kait tota 40 megasta varten tarvi uudempaa modeemia...xl-nopeus tulee olemaan 200 megaa... Tarkottaako toi nyt että hinnat pysyy samana mutta nopeudet nousee? Kai se tarkottaa...kivaa. Kiitti welho.
Laskun mukana tuli brosuuri, tänään.
Welhon nopeudet nousee
29
2472
Vastaukset
- EI NOUSE NOPEUDET!
ei ole olemassa 35,90 liittymää, se 35,90 on kk-maksu, siis liittymän kk-maksu on 35,90, niin ollen sulla on siis 5 Mbps liittymä (liittymän nopeus).
Toisekseen, mäkin sain eilen laskun eikä todellakaan ollut mitään tollasta tiedotetta mukana!!! Edes Welhon sivuilla ei ole mitään tietoa nopeuksien nousemisesta!
Laskun mukana tuli sen sijaan tiedote Hd-kanavista, jotka itseäni ei koske koska en ole kaapelissa vaan mulla Welhon ADSL-liittymä joten en pääse "nauttimaan" welhon kanavatarjonnasta ja siten ihmettelen että moinen tiedote ylipäätään mulle edes tuli.- 35,90 kk
ja tarkotin sillä tota 5megan liittymää. Welho info tuli laskun mukana ja siinä on uudet nopeudet: 10, 40, 110 ja 200M, alkaen huhtikuusta tai silloin saa tilata. Tuolta lisätietoa:
http://nopein.welho.fi/
Uudet laajakaistatuotteet ovat nykyasiakkaiden tilattavissa 7.4. alkaen
Anteeksi en aiemmin lukenut tuota paperia kunnolla, olisin laittanut linkin jo eilen. - ....................
35,90 kk kirjoitti:
ja tarkotin sillä tota 5megan liittymää. Welho info tuli laskun mukana ja siinä on uudet nopeudet: 10, 40, 110 ja 200M, alkaen huhtikuusta tai silloin saa tilata. Tuolta lisätietoa:
Anteeksi en aiemmin lukenut tuota paperia kunnolla, olisin laittanut linkin jo eilen.tuollaista infoa eilen laskun mukana, naapurillekaan jolla on kanssa Welhon ADSL niin ei tullut. Sen sijaan molemmille tuli täysin turha info jostain Welhon tarjoamista HD-kanavista, eihän ADSL-asiakkaat sellaisia kun ei saa mitään Welhon tv-kanaviakaan. Se Welhon IPTV ADSL-alueellekin on lopetettu tammikuussa.
miksi Welho sit laittaa mitä sattuu tiedotteita, laajakaistatiedotteita ei tuu ADSL-asiakkaille, mut sen sijaan noita kaapelitv-tiedotteita tulee vaikka me ei tehdä niillä yhtään mitään kun ei oo edes kaapelia tälle alueelle?
Ja koskeekohan toikin nopeuden nosto ainoastaan kaapelialueella olevia kaapelinetti-asiakkaita tai jotain valokuitu-asiakkaita? - kaapeli, ei
.................... kirjoitti:
tuollaista infoa eilen laskun mukana, naapurillekaan jolla on kanssa Welhon ADSL niin ei tullut. Sen sijaan molemmille tuli täysin turha info jostain Welhon tarjoamista HD-kanavista, eihän ADSL-asiakkaat sellaisia kun ei saa mitään Welhon tv-kanaviakaan. Se Welhon IPTV ADSL-alueellekin on lopetettu tammikuussa.
miksi Welho sit laittaa mitä sattuu tiedotteita, laajakaistatiedotteita ei tuu ADSL-asiakkaille, mut sen sijaan noita kaapelitv-tiedotteita tulee vaikka me ei tehdä niillä yhtään mitään kun ei oo edes kaapelia tälle alueelle?
Ja koskeekohan toikin nopeuden nosto ainoastaan kaapelialueella olevia kaapelinetti-asiakkaita tai jotain valokuitu-asiakkaita?täällä valokuitua tietääkseni ole eikä ilmoitusta ole näkynyt että tulee joten luulen että toi on ihan tavallinen kaapeliyhteys mutta jos siinä ei erikseen mainita kaapeli niin luulis sen olevan myös adsl-modeemin, vaan en tiedä joten ehdottaisin että heität meiliä tai soitat welhoon ja kysyt koskeeko myös sinua/adsl-koteja nopeudenkorotus.
- --------------------
.................... kirjoitti:
tuollaista infoa eilen laskun mukana, naapurillekaan jolla on kanssa Welhon ADSL niin ei tullut. Sen sijaan molemmille tuli täysin turha info jostain Welhon tarjoamista HD-kanavista, eihän ADSL-asiakkaat sellaisia kun ei saa mitään Welhon tv-kanaviakaan. Se Welhon IPTV ADSL-alueellekin on lopetettu tammikuussa.
Ja koskeekohan toikin nopeuden nosto ainoastaan kaapelialueella olevia kaapelinetti-asiakkaita tai jotain valokuitu-asiakkaita?"tuli täysin turha info jostain Welhon tarjoamista HD-kanavista"
Tuo nyt pakataan automaattisesti joka laskun mukaan koneellisesti, tuskin niin hienoa systeemiä on käytössä joka erottelisi kaapeliverkon piirissä olevat vaan tiedotteet ovat kaikille samat. Kaikesta tekin valitatte.
Luuletteko, että joku ne laskut käsin pakkaisi ja katselee kuka on kaapelissa ja kuka ei. - pakkaako joku
-------------------- kirjoitti:
"tuli täysin turha info jostain Welhon tarjoamista HD-kanavista"
Tuo nyt pakataan automaattisesti joka laskun mukaan koneellisesti, tuskin niin hienoa systeemiä on käytössä joka erottelisi kaapeliverkon piirissä olevat vaan tiedotteet ovat kaikille samat. Kaikesta tekin valitatte.
Luuletteko, että joku ne laskut käsin pakkaisi ja katselee kuka on kaapelissa ja kuka ei.vai ei mutta meillehän tuli eri info, minulle nopeuden nostosta ja hänelle hd-kanavista. Voihan se olla että kone on vahingossa laittanut eri infot mutta vaikea sanoa.
- 13
35,90 kk kirjoitti:
Anteeksi en aiemmin lukenut tuota paperia kunnolla, olisin laittanut linkin jo eilen.Liittyykö nuo nopeudennostot vain ja ainoastaan Welhon kanavapaketteihin? Vai koskeeko myös pelkän kaistan tilaajia? Tyypillistä, ettei selkeästi kerrota.
- eli aloittajalla
13 kirjoitti:
Liittyykö nuo nopeudennostot vain ja ainoastaan Welhon kanavapaketteihin? Vai koskeeko myös pelkän kaistan tilaajia? Tyypillistä, ettei selkeästi kerrota.
on pelkkä laajakaista, ei kanavapaketteja, eikä siinä linkissä jonka laitoin ylempänä sanota mitään kanavapaketeista eikä tässä lippusessa joka tuli laskun mukana. Welho vain ilmeisesti siirtyy uusiin nopeuksiin ja niitä voi tilata 7.4 lähtien. Vanhojen asiakkaiden ei tarvitse tehdä mitään ellei halua nostaa/laskea nopeuttaan ja jos hankkii nopeimmat yhteydet niin hankkia uusi modeemi. Oma modeemini riittää tuohon 40 megaseen joten ei tarvi hankkia uutta ellei satu hajoamaan muuten vain.
- nykyasiakkaat voivat
13 kirjoitti:
Liittyykö nuo nopeudennostot vain ja ainoastaan Welhon kanavapaketteihin? Vai koskeeko myös pelkän kaistan tilaajia? Tyypillistä, ettei selkeästi kerrota.
tilata 7.4 alkaen ja tulevat sitten eivieläwelho-asiakkaille myöhemmin?, Niin kai...
- 13
eli aloittajalla kirjoitti:
on pelkkä laajakaista, ei kanavapaketteja, eikä siinä linkissä jonka laitoin ylempänä sanota mitään kanavapaketeista eikä tässä lippusessa joka tuli laskun mukana. Welho vain ilmeisesti siirtyy uusiin nopeuksiin ja niitä voi tilata 7.4 lähtien. Vanhojen asiakkaiden ei tarvitse tehdä mitään ellei halua nostaa/laskea nopeuttaan ja jos hankkii nopeimmat yhteydet niin hankkia uusi modeemi. Oma modeemini riittää tuohon 40 megaseen joten ei tarvi hankkia uutta ellei satu hajoamaan muuten vain.
Kuvassa kyllä on eri vaihtoehdoille merkinnät XL, L, M, S. Muualla Welhon "tiedotteissa" niillä viitataan juuri kanavapaketteihin.
- on vaan
13 kirjoitti:
Kuvassa kyllä on eri vaihtoehdoille merkinnät XL, L, M, S. Muualla Welhon "tiedotteissa" niillä viitataan juuri kanavapaketteihin.
sama konsepti laajakaistojen kanssa merkintöjen suhteen, mutta kyllä musta tuntuu siltä että jos pitäis hankkia myös kanavapaketti niin siitä mainittaisiin, näin olettaisin mutta kukas sen tietää...
- hhshhgsh
nykyasiakkaat voivat kirjoitti:
tilata 7.4 alkaen ja tulevat sitten eivieläwelho-asiakkaille myöhemmin?, Niin kai...
Mikä helvetti tässä nyt on niin vaikeeta tajuta?
Uusille asiakkaille tilaukset ovat jo alkaneet ja meille vanhoille tilaajille ne tulevat vasta 7.4. - 13
hhshhgsh kirjoitti:
Mikä helvetti tässä nyt on niin vaikeeta tajuta?
Uusille asiakkaille tilaukset ovat jo alkaneet ja meille vanhoille tilaajille ne tulevat vasta 7.4.Kannattaa pyytää tarjous. Jos et tee mitään, nopeus pysyy ennallaan; eli Welho tulkitsee, että olet tyytyväinen. Esim. vanhaan 5 megaseen tyytyvät maksavat saman kuin uudet 40 megasesta.
Saa nähdä tarjotaanko vanhoille asiakkaille uusi modeemi ilmaiseksi. Muuten pitää vaihtaa tilaajaa? - kolmepistenolla
13 kirjoitti:
Kannattaa pyytää tarjous. Jos et tee mitään, nopeus pysyy ennallaan; eli Welho tulkitsee, että olet tyytyväinen. Esim. vanhaan 5 megaseen tyytyvät maksavat saman kuin uudet 40 megasesta.
Saa nähdä tarjotaanko vanhoille asiakkaille uusi modeemi ilmaiseksi. Muuten pitää vaihtaa tilaajaa?40M liittymään ei käy enää vanha modeemi. Modeemin pitää olla Docsis 3.0. Saunis antaa modeemin ilmasiks jos teet sopparin. Sehän tässä itseänikin kiinnostaa että käykö tämän uuden modeemin systeemi yhteen vanhan 56M tukiaseman kanssa. Vastatkoon ken tietää.
- M
13 kirjoitti:
Kannattaa pyytää tarjous. Jos et tee mitään, nopeus pysyy ennallaan; eli Welho tulkitsee, että olet tyytyväinen. Esim. vanhaan 5 megaseen tyytyvät maksavat saman kuin uudet 40 megasesta.
Saa nähdä tarjotaanko vanhoille asiakkaille uusi modeemi ilmaiseksi. Muuten pitää vaihtaa tilaajaa?Welho vaihtaa sen modeemin ilmaikseksi. Mulla on modeemi vuodelta -07 ja pirtsakka asiakaspalvelutytsi sanoi että vaihto ei maksa mitään. Lähettävtä vielä sen uuden modeemin lähimpään postiin eli ei tarvii ku sanoa jees...
- 13
M kirjoitti:
Welho vaihtaa sen modeemin ilmaikseksi. Mulla on modeemi vuodelta -07 ja pirtsakka asiakaspalvelutytsi sanoi että vaihto ei maksa mitään. Lähettävtä vielä sen uuden modeemin lähimpään postiin eli ei tarvii ku sanoa jees...
Hyvä kuulla. Welho hoitaa asiakkaitaan hyvin. Ensin nostivat 1M yhteyden ilmaiseksi 2:en, sitten tarjous vuodeksi 5M:a 2M:n hinnalla ja nyt sopivasti 40M:an. Kaikki tuo ja hinta on noussut vain kympin. Lisänä vielä täydellinen pykimättömyys, aina mitatessa ollut tuon luvatun.
- Joonas6969969
13 kirjoitti:
Hyvä kuulla. Welho hoitaa asiakkaitaan hyvin. Ensin nostivat 1M yhteyden ilmaiseksi 2:en, sitten tarjous vuodeksi 5M:a 2M:n hinnalla ja nyt sopivasti 40M:an. Kaikki tuo ja hinta on noussut vain kympin. Lisänä vielä täydellinen pykimättömyys, aina mitatessa ollut tuon luvatun.
Welhon vanhana asiakkaana sai nauttia jatkuvista selittämättömistä katkoista kaapelilaajakaistassa. Viimeinen katko oli Welhon laajakaistan yhteyden katkaiseminen, kun jäi maksamatta vahingossa heidän kaapeli digiboxin MTV3:n kortinvuosi maksu. Ihmettelen vain että kaapelikanavat toimi, mutta netti meni poikki. Miten nämä kaksi tuotetta liittyvät toisiinsa? No ihan sama Suomi on vapaa maa jossa voi valita mistä palvelunsa ostaa.
- Päivi S
Eli itselläni on welhon 10mb liittymä. ollut jo pitkään. Hinta EI pudonnut ja nopeus EI noussut. Huomasin juuri eilen kuinka vanhaa asiakasta kusetetaan silmään (mulle ei ole tullut MITÄÄN brosuuria tahi lappusta laskun mukana missä tämä kerrottaisiin, netistä huomasin)
Eli luultavasti olisin maailman tappiin asti maksanut kiskurimaista 44,90 hintaa liittymästäni jollen olisi huomannut että hinnat ovat alentuneet.
Huomenna soitto Welholle ja katsotaan aleneeko hinta mainostetulle 24,90 tasolle vai vaihtuuko operaattori...- Jskss
Päivi,
Itse samassa tilanteessa ja laitoin meiliä Welholle, alla heidän vastauksensa:
Hei,
kaikki uudet liittymät ja niiden sopimukset ovat määräaikaisia sopimuksia. Siksi emme voi vaihtaa kenenkään liittymiä / hintoja automaattisesti. Mikäli haluat, voit päivittää nykyisen 10M liittymän 110M liittymään veloituksetta.
Ystävällisin terveisin
Welho asiakaspalvelu
--
Eli pitää vissiin irtisanoa vanha ja ottaa uusi sopimus, jotta hinta laskee. Saa nähä onnistuuko tällä tyylillä sähköpostiosotteiden säästö, nostan nimittäin haloon jos ei säästy.
Ja siis itselläkin lähtöisin tuolta 2000 luvun alusta, Welho 525kbps netti ja siitä noussut itsestään tähän 10M nettiin. Jos muistan, niin voin tänne vastata miten kävi, olen torstaina menossa tätä vaihtoa tekemään.
- Joonas - Vitutus Maksimeissa
Jskss kirjoitti:
Päivi,
Itse samassa tilanteessa ja laitoin meiliä Welholle, alla heidän vastauksensa:
Hei,
kaikki uudet liittymät ja niiden sopimukset ovat määräaikaisia sopimuksia. Siksi emme voi vaihtaa kenenkään liittymiä / hintoja automaattisesti. Mikäli haluat, voit päivittää nykyisen 10M liittymän 110M liittymään veloituksetta.
Ystävällisin terveisin
Welho asiakaspalvelu
--
Eli pitää vissiin irtisanoa vanha ja ottaa uusi sopimus, jotta hinta laskee. Saa nähä onnistuuko tällä tyylillä sähköpostiosotteiden säästö, nostan nimittäin haloon jos ei säästy.
Ja siis itselläkin lähtöisin tuolta 2000 luvun alusta, Welho 525kbps netti ja siitä noussut itsestään tähän 10M nettiin. Jos muistan, niin voin tänne vastata miten kävi, olen torstaina menossa tätä vaihtoa tekemään.
- Joonasjoo sama tilanne itellä. ollu tosi kauan Welho. ja nyt pitää otta väkisin vähintään 12kk soppari ja maksaa 30e muutosmaksua...
kyllä vituttaa taidan ottaa soneran. - Tyytyväinen asiakas
Vitutus Maksimeissa kirjoitti:
joo sama tilanne itellä. ollu tosi kauan Welho. ja nyt pitää otta väkisin vähintään 12kk soppari ja maksaa 30e muutosmaksua...
kyllä vituttaa taidan ottaa soneran.Noniin
Nyt tuli welholta maksumuistutus jossa kehoitetaan maksamaan S 10M tarjousjaksolla hintaa 44e/kk vaikka hinta Piti olla sen 24,9e. - welho since miekka&k
Tyytyväinen asiakas kirjoitti:
Noniin
Nyt tuli welholta maksumuistutus jossa kehoitetaan maksamaan S 10M tarjousjaksolla hintaa 44e/kk vaikka hinta Piti olla sen 24,9e.Oliko liian vaikeata muuttaa sopimus ???
Homma hoitui yhdellä puhelinsoitolla.
Vähän on kusetuksen makua sun jutuissa.... - ap
Itselläni vastaava tilanne:
Olen ollut jo pari vuotta Welhon asiakas, ensimmäinen sopimus oli puolentoista vuoden mittainen, jolloin ensimmäinen vuosi oli hintaan 24,90€/kk ja sen jälkeen puoli vuotta 35,90€/kk (nopeus 5mb).
Olen jo jonkin aikaa miettinyt, että hankkisin uuden tarjoushintaisen liittymän ja tänään vihdoin soitin Welholle ja ilmaisin vaihtohaluni. Ensin tarjottiin tuohon samaan 35,90€ hintaan 40mb laajakaistaa, mutta sanoin, että olen tyytyväinen nykyiseen nopeuteeni eli olisiko mahdollisuus saada halvempaa. No, seuraava tarjous oli 40mb 24kk sopimus hintaan 28,70€/kk. Edelleen kysyin onko hitaampia liittymiä halvemmalla ja vastaus oli, että 5mb 12kk sopimus olisi jotain hieman yli 24€/kk. Tässä vaiheessa sanoin, että olin Soneran tarjouksia katsellut ja siellä oli 10mb laajakaista 19,90€/kk ja tästä säikähtäneenä vastaus kuului: "oho, meillähän on täällä enää pari päivää voimassa oleva tarjous 10mb 17€/kk 24kk määräaikaisella sopimuksella!" ....että näin...
Itse olisin myös maksanut ylihintaa vaikka kuinka pitkään, kuinkahan moni edelleen tekee niin? Miten tämä on laillista?? Puhelimessa minulle vielä sanottiin, että 5mb laajakaistaa ei enää edes ole myynnissä (miksi sitä kuitenkin tarjottiin minulle?). Aaargh....
Muuten olen kuitenkin ollut tyytyväinen, netti ei ole pätkinyt ja asiakaspalvelu on ollut ystävällistä ja puheluihin vastattu suhteellisen nopeasti.
- surfffailija vaan
Minä olen asiakas vuodelta 2006 ja viime viikolla sain laskus mukana ao. tiedote-liitteen. Aikoinaan otin minimi-nopeuden, joka sitten nostettiin muistaakseni 1 M:ään ja vielä 2 m:ään, nostettiin automaattisesti ja hinta pysyi samana, mikä alin hinta.
Nyt minulla siis ollut Welho 2M hintaan 24,90 e/kk. Viime viikon laskun liitteessä vain ilmoitetaan, että 2 M nousee 10 M:ään! Ihmetteln kovin ja varsinkin totesin, etten tuollaista tarvitse, tiedotteenkin jo hukkasin. Sitten aloin ajatella, kuten tässä ketjussa. - Mitä meinaa, että sama hinta 2 M:lle ja 10 M:lle. Kuka tässä nyt on seonnut. Onko tässä nyt menossa jokin karkoitus, jotta kaikki pienet asiakkaat pois isojen alta. Meinaan nyt, että hitailla ajelevat tienposkeen lujaa menevät ovat jotakin. Eikö tosiaan ole mitään valinnanvaraa, että pieni nopeus ja pieni hinta? Hävytöntä.
Niinpä, tässä onkin hautunut minulla, että vaihdan Soneran liikkuvaan laajakaistaan n. 17 e/kk. Siitä olen kuullut hyvää, toimii kaikkialla. Minun tarve tosin on vain koti, joka Hesan keskustassa. Näin minä pääsen eroon joistakin johdoista ja varsinkin modeemipömpelistä, nuo kaikki rojut vievät pienessä tilassa turhaa tilaa ja pölynpesiä ovat. - Kiitos vain Welholla, näinpä minä osasin ratkaisun tehdä. Ei näin pieniä ja hitaita asiakkaita heillä enää tarvita. Selväx tuli.
Olenko ymmärtänyt oikein? Mitä kannattaa tehdä? Jos jollakin neuvon sana, otan vastaan.- 12
Kummallista, että nopeuden viisinkertaistaminen ei kelpaa ja vielä samaan hintaan.
Kohta olet liikkuvan laaja(öhöm)kaistasi kanssa kyselemässä, kun ei mikään toimi ja yhteys pätkii, sivun aukeaminen kestää sekunnin tai toista. - surfffailija vaan
12 kirjoitti:
Kummallista, että nopeuden viisinkertaistaminen ei kelpaa ja vielä samaan hintaan.
Kohta olet liikkuvan laaja(öhöm)kaistasi kanssa kyselemässä, kun ei mikään toimi ja yhteys pätkii, sivun aukeaminen kestää sekunnin tai toista.Eikä ole samaan hintaan?! Eiks laitteistoa tarvi uusia, siis modeemi (WLAN). Kyllä erillinen tilaus sitoumuksineen pitää Welhoon tehdä, häh!? Eivät nosta nop. paitsi tilauksesta.
En tarvitse tämän kummempaa, ymmärtääkö. Haluan 2 M edelleen, mutta 10 M sijaan kk-hinta alas.
- Mulla tosi hyvät kokemukset 'liikkuvista tikuista'. Halvempi/kk! - 12
surfffailija vaan kirjoitti:
Eikä ole samaan hintaan?! Eiks laitteistoa tarvi uusia, siis modeemi (WLAN). Kyllä erillinen tilaus sitoumuksineen pitää Welhoon tehdä, häh!? Eivät nosta nop. paitsi tilauksesta.
En tarvitse tämän kummempaa, ymmärtääkö. Haluan 2 M edelleen, mutta 10 M sijaan kk-hinta alas.
- Mulla tosi hyvät kokemukset 'liikkuvista tikuista'. Halvempi/kk!Paljonko eroa on vanhassa 24,90 € 2 M:n ja uudessa 24,90 € 10 M:n hinnassa? 10 M yhteys toimii vanhalla modeemillakin.
Omat sanasi: "Viime viikon laskun liitteessä vain ilmoitetaan, että 2 M nousee 10 M:ään!". En tiedä nouseeko ilman vuoden sopparia. Jos ei, niin voithan jatkaa maksamista 2 M yhteydestä samaan hintaan. Järkevää vai ei, se on sinun päätöksesi.
Polkupyöräkin on halvempi kuin moottoripyörä. Saattaa olla, että nettitikku riittää tarpeisiisi, ota kumminkin kokeiluun ennen päätöstä.
- ihan parasta
soitin äsken asiakaspalveluun ja vaihdoin 5 megasen (35e/kk) kymppiin (25e/kk). Kaikki hoitui parissa minuutissa, pisin osio puhelusta taisi olla jonottaminen n. 1 minuutti. 30e joutuu maksamaan palvelumaksua tai jotain, mutta sehän hyvittyy laskun pienenemisen kautta. Mitään uutta laitetta ei tarvi, kymppi pyörii vanhan 5 megan modeemilla. Kannattaa kattoo vanhasta laskusta asiakasnumero enne ku soittaa niin aspa saa tiedot äkkiä näkyviin.
En muistanut kysyä millon uus nopeus astuu voimaan, luulin että ehkä seuraavan laskun jälkeen tai aikasintaan ens viikolla, mutta kokeilin speedtestiä muutama minuutti puhelun jälkeen ja 10 megaa tärähti mittariin saman tien! :) Ei tarvinnut irrotella ees johtoja eikä sammutella konetta eikä mitään. Ei vois kyllä paljon paremmin pelittää.
No toisaalta en kyllä ehtinyt huomata paljon eroa vanhaan sen parin minuutin aikana jolloin ehdin käyttää uutta nopeutta ennen kuin testasin, mulle 5 megaakin oli tosi nopea, mutta vaihdoinkin lähinnä ton hinnan takia. Ehkä eron huomaa sitten pidemmässä käytössä latailuissa ym. Ja nyt kun tietää että tää on kymppi niin tuntuuhan tää tosi salamannopeelta. :) 12kk määräaika tuli nopeuden noston myötä, mikä mulle ei oo mikään ongelma, en aio lopettaa netin käyttöä seuraavan vuoden aikana.
Oon 3 vuotta ollu welhon asiakas ja on kyllä ollu hintansa väärti, varsinkin nyt kun hinta halpeni. Yhessä vaiheessa pari vuotta sitten oli pientä pätkimistä muutaman kerran joskus yöaikaan mutta sen jälkeen ollu täysin sujuvaa. - suhisevasihinä
Tässä yhteydessä kysyn tietäviltä, auttaako Welhon nopeuden nostaminen nyt siihenkin, ettei läppärini tuulettaa hyrräisi niin paljon ja niin helposti ? Olen joko vaihtamassa laajakaistafirmaa edullisempaan tai nostattamassa Welhon tarjoaman 2 M => 10 M:n määräaikaissopimukseen. Siis jos 'ajelen' 10 M:lla, mikä hoituu entiseen maksuun, niin saisinko avun koneeni jatkuvaan tuulettajan käymiseen ?
- Tämä olisi minulle nyt justiinsa tärkeä tietää, kiitos. Että niinku mistä asioista jatkuva tuulettimen käyminen johtuu? En ole kovin vahvoilla näissä, mutta kysyvä oppii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828