Muisto

*saaga*

Rakovalkealla istun

hiljaisuus

vain tulen räiske
korviini kantautuu

Mietteisiini vaivun
tulet rakkaani niin lähelle

Miten ihana on muistella
kesän hehkuvia
hetkiämme

piirtynyt kuin taru joutsenista
rakkauden pilveen

En unohda kesäämme
koskaan niin paljon
se merkitsee>
Rakovalkealla istun

hiljaisuus

vain tulen räiske
korviini kantautuu

Mietteisiini vaivun
tulet rakkaani niin lähelle

Miten ihana on muistella
kesän hehkuvia
hetkiämme

piirtynyt kuin taru joutsenista
rakkauden pilveen

En unohda kesäämme
koskaan niin paljon
se merkitsee>

12

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jääsydän >

      Jäikö levy päälle.? Yhteen kertaan ..oli kaunis ja hyvä.
      On ilta rakovalkealla
      liekkiin tuijotan...

      • *saaga*

        Törpösti käy,kun luulee
        olevansa oikein näppärä !!!!!!!!
        anteeksi pyytää voin vain
        yksi kerta olis hyvä
        nyt mä ite sotken
        kaikki

        kiitos että ehkä ymmärrät ;)


      • Jääsydän >
        *saaga* kirjoitti:

        Törpösti käy,kun luulee
        olevansa oikein näppärä !!!!!!!!
        anteeksi pyytää voin vain
        yksi kerta olis hyvä
        nyt mä ite sotken
        kaikki

        kiitos että ehkä ymmärrät ;)

        Ajatushan oli tärkein.. Ja kyllä se levy jää joskus oikeassa elämässäkin päälle..

        Olit kai niin muistojen euforiassa.. Kaunista päivää sulle sinne ! Pihkan tuoksuun..?


    • että tulee virheitä, mehän olemme ihmisiä !

      Vaikka tekstisi onkin osin tuplaantunut,
      ei se heikennä millään muotoa runosi haikeaa ja
      kaunista kuvaa ja muistoa kesästä. Hetkistä, jotka
      antoivat muistojesi helminauhaan monen monta
      kirkasta helmeä. Pidä kiinni niistä, tarvitset niitä
      tumminä päivinäsi.

      • *saaga*

        Minäpäs se luulin
        nero olevani
        musiikkia otin liitteeksi
        ja sitten runosein
        musiikkia tullut ei
        vain kaksi kertaa tekstiä

        Näin elämänvirta
        kuljettaa meitä
        antaa tummuutta
        mutta sitte unohtumattoman
        ihanuuksia...

        Kiitos ystäväni !!!


    • runo64-1

      ... istun
      metsä ylitseni kurkoittaa
      vieden minulta tähtien meren
      mutta nyt ei tarvita toiveita matkalleen laittaa
      kun sinuun nojaudun
      sydämeni haaveseen
      rakkaaseen ...

      sinä kannoit muistoa sydämessäsi
      kunnes päätit antaa muidenkin päästä siitä osalliseksi
      tarjoamalla sen lukuelämyksenä lukijoille.

      hyvä upea saaga !!!

      • Jääsydän >

        Lailla
        kipunat sinkosi
        sieluuni..

        Sanasi nuo
        niin kauniit...

        Oli kuin
        kosketus
        takaa vuosien..

        Kun rintaasi
        nojata sain !

        Ja yhdessä
        katsella
        taivasta tuota..

        Ja tähtien
        kaarta...

        Niin tumman sinistä..

        Tummempaa kuin
        silmäsi nuo.


      • *saaga*

        nuo kuultaa
        mielen ja irroittaa
        joskus kielen

        Jokaisella meillä
        on tiellämme
        myös enkeleitä

        antavat kauneuden
        mielen joka
        avautuu ja
        runoseksi kukkii !!!

        Olen iloinen että olet taas ruodussa täällä !!!!


      • *saaga*

        mielen sopukoista
        pulppuu muistoja
        mieleen
        niin minulla kuin sinulla

        Muistoja lämpimiä
        joilla joskus
        mieli herkuttelee

        Kiva että olet mukana taas
        älä minnekkään katoakkaan


      • Jääsydän >
        *saaga* kirjoitti:

        nuo kuultaa
        mielen ja irroittaa
        joskus kielen

        Jokaisella meillä
        on tiellämme
        myös enkeleitä

        antavat kauneuden
        mielen joka
        avautuu ja
        runoseksi kukkii !!!

        Olen iloinen että olet taas ruodussa täällä !!!!

        Kiitos !

        No aika "parantaa "
        kai pikkuhiljaa
        mutta "haava "
        on vielä auki..

        Kuusen pihka
        ja
        nuotio tuo
        räiskyvä
        Ja nokipannu..

        Tuo mieleen muistoja
        menneitä..

        Ajalta onnelliselta
        tuolta
        kauan sitten eletyltä.


      • Jääsydän >
        *saaga* kirjoitti:

        mielen sopukoista
        pulppuu muistoja
        mieleen
        niin minulla kuin sinulla

        Muistoja lämpimiä
        joilla joskus
        mieli herkuttelee

        Kiva että olet mukana taas
        älä minnekkään katoakkaan

        Mitä kaikkea
        mieleen taltioituu..

        Ja onneksi ne
        huonot
        muistot haapuu
        ajan myötä
        ja muistaa ne
        lämpimät
        aurinkoiset
        kesät ja
        päivät.

        Missä pääskyt kirmaaavat
        taivaalla ja
        Sinikellot
        kukkivat
        pellolla
        ja kaikki on hyvin!

        Kiitos sinulle .Olet ihana !
        Sinikellon soittoa uniisi kauniisiin
        ja päiviin tuleviin.


      • *saaga*

        olen yrittänyt
        vastata sinulle jo useasti
        mutta edellinen meni alas
        kiitos käynnistäsi
        kokeilen tuleeko nyt perille


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe