Rakovalkealla istun
hiljaisuus
vain tulen räiske
korviini kantautuu
Mietteisiini vaivun
tulet rakkaani niin lähelle
Miten ihana on muistella
kesän hehkuvia
hetkiämme
piirtynyt kuin taru joutsenista
rakkauden pilveen
En unohda kesäämme
koskaan niin paljon
se merkitsee>
Rakovalkealla istun
hiljaisuus
vain tulen räiske
korviini kantautuu
Mietteisiini vaivun
tulet rakkaani niin lähelle
Miten ihana on muistella
kesän hehkuvia
hetkiämme
piirtynyt kuin taru joutsenista
rakkauden pilveen
En unohda kesäämme
koskaan niin paljon
se merkitsee>
Muisto
12
282
Vastaukset
- Jääsydän >
Jäikö levy päälle.? Yhteen kertaan ..oli kaunis ja hyvä.
On ilta rakovalkealla
liekkiin tuijotan...- *saaga*
Törpösti käy,kun luulee
olevansa oikein näppärä !!!!!!!!
anteeksi pyytää voin vain
yksi kerta olis hyvä
nyt mä ite sotken
kaikki
kiitos että ehkä ymmärrät ;) - Jääsydän >
*saaga* kirjoitti:
Törpösti käy,kun luulee
olevansa oikein näppärä !!!!!!!!
anteeksi pyytää voin vain
yksi kerta olis hyvä
nyt mä ite sotken
kaikki
kiitos että ehkä ymmärrät ;)Ajatushan oli tärkein.. Ja kyllä se levy jää joskus oikeassa elämässäkin päälle..
Olit kai niin muistojen euforiassa.. Kaunista päivää sulle sinne ! Pihkan tuoksuun..?
että tulee virheitä, mehän olemme ihmisiä !
Vaikka tekstisi onkin osin tuplaantunut,
ei se heikennä millään muotoa runosi haikeaa ja
kaunista kuvaa ja muistoa kesästä. Hetkistä, jotka
antoivat muistojesi helminauhaan monen monta
kirkasta helmeä. Pidä kiinni niistä, tarvitset niitä
tumminä päivinäsi.- *saaga*
Minäpäs se luulin
nero olevani
musiikkia otin liitteeksi
ja sitten runosein
musiikkia tullut ei
vain kaksi kertaa tekstiä
Näin elämänvirta
kuljettaa meitä
antaa tummuutta
mutta sitte unohtumattoman
ihanuuksia...
Kiitos ystäväni !!!
- runo64-1
... istun
metsä ylitseni kurkoittaa
vieden minulta tähtien meren
mutta nyt ei tarvita toiveita matkalleen laittaa
kun sinuun nojaudun
sydämeni haaveseen
rakkaaseen ...
sinä kannoit muistoa sydämessäsi
kunnes päätit antaa muidenkin päästä siitä osalliseksi
tarjoamalla sen lukuelämyksenä lukijoille.
hyvä upea saaga !!!- Jääsydän >
Lailla
kipunat sinkosi
sieluuni..
Sanasi nuo
niin kauniit...
Oli kuin
kosketus
takaa vuosien..
Kun rintaasi
nojata sain !
Ja yhdessä
katsella
taivasta tuota..
Ja tähtien
kaarta...
Niin tumman sinistä..
Tummempaa kuin
silmäsi nuo. - *saaga*
nuo kuultaa
mielen ja irroittaa
joskus kielen
Jokaisella meillä
on tiellämme
myös enkeleitä
antavat kauneuden
mielen joka
avautuu ja
runoseksi kukkii !!!
Olen iloinen että olet taas ruodussa täällä !!!! - *saaga*
mielen sopukoista
pulppuu muistoja
mieleen
niin minulla kuin sinulla
Muistoja lämpimiä
joilla joskus
mieli herkuttelee
Kiva että olet mukana taas
älä minnekkään katoakkaan - Jääsydän >
*saaga* kirjoitti:
nuo kuultaa
mielen ja irroittaa
joskus kielen
Jokaisella meillä
on tiellämme
myös enkeleitä
antavat kauneuden
mielen joka
avautuu ja
runoseksi kukkii !!!
Olen iloinen että olet taas ruodussa täällä !!!!Kiitos !
No aika "parantaa "
kai pikkuhiljaa
mutta "haava "
on vielä auki..
Kuusen pihka
ja
nuotio tuo
räiskyvä
Ja nokipannu..
Tuo mieleen muistoja
menneitä..
Ajalta onnelliselta
tuolta
kauan sitten eletyltä. - Jääsydän >
*saaga* kirjoitti:
mielen sopukoista
pulppuu muistoja
mieleen
niin minulla kuin sinulla
Muistoja lämpimiä
joilla joskus
mieli herkuttelee
Kiva että olet mukana taas
älä minnekkään katoakkaanMitä kaikkea
mieleen taltioituu..
Ja onneksi ne
huonot
muistot haapuu
ajan myötä
ja muistaa ne
lämpimät
aurinkoiset
kesät ja
päivät.
Missä pääskyt kirmaaavat
taivaalla ja
Sinikellot
kukkivat
pellolla
ja kaikki on hyvin!
Kiitos sinulle .Olet ihana !
Sinikellon soittoa uniisi kauniisiin
ja päiviin tuleviin. - *saaga*
olen yrittänyt
vastata sinulle jo useasti
mutta edellinen meni alas
kiitos käynnistäsi
kokeilen tuleeko nyt perille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437