mitäs kuuluu Viralan leirintäalueelle? Onko sellaista enää olemassakaan? Ei löydy paikasta nettisivuja ei mitään. Paikka on vissiin lahonnut ja homeessa, vai onko kateutta rattaissa. Miksei sitä pyöritetä? Onko jotakin sisäpiirin tietoa, jota paikasta pitäis tietää, niin haikailut unohtuis... ei sitä sit ainakaan kukaan ole ostanut.
Viralan leirintäalue
7
2876
Vastaukset
- ?????
eiköhän tuo ole myynnissä
- kuei
vuokrattavana, ilmoitus näkyy olevan Janakkalan kunnan sivuilla.
- mansikanpoimijoiden
kuei kirjoitti:
vuokrattavana, ilmoitus näkyy olevan Janakkalan kunnan sivuilla.
tulee majoituskeskus.
- iloinen uutinen
Heippa, lukekaapa hämeensanomia tai aamulehteä molemmissa on kirjoitus viralasta ja sen toiminta alkaa taas keväällä uudelleen.
- noviisi-vaunuilija
Viralan asioista voi tiedustella numerosta 040 4557959. Itse sain sieltä paljon tietoa ja kausipaikan varattua :) Tervetuloa "naapuriksi".
- Vaunuilija
noviisi-vaunuilija kirjoitti:
Viralan asioista voi tiedustella numerosta 040 4557959. Itse sain sieltä paljon tietoa ja kausipaikan varattua :) Tervetuloa "naapuriksi".
A-oikeudet, zumbaa, ohjelmaa mm. Ants in the Pants avajaisissa 11.6 ja kesän mittaan esiintyy esim. Pepe Ahlqvist. Päärakennus maalattu ja terassi rakennettu. Joten ei muuta kuin nokka kohti Viralaa!!!
- menossa
sivut ei vielä täysin valmiit, mutta täydentyy koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909