Ongelma on kuvien järjestämisessä. Kun kursorilla vetelen kansion kuvia uuteen esitysjärjestykseen niin siihenhän ne jäävät, ja löytyvät samassa uudessa järjestyksessä seuraavallakin kerralla, vaikka mitään talleta-komentoa en onnistunut käyttämään.
Mutta jos kopioin kansion jonnekin esim. muistitikulle, niin kuvat kopioituvat siinä vanhassa järjestyksessä eikä uudessa.
Miten pitäisi kansiota käskyttää, että järjestys paremmin ja pysyvämmin muuttuisi?
Kuvien järjestyksen muuttaminen
2
1404
Vastaukset
- Oopust
järjestämisessä ei taida olla paljoa muita vaihtoehtoja kuin ne, jotka sieltä valikosta löytyvät, Näytä=>Järjestä kuvakkeet=>Nimi, Koko, Tyyppi... mutta nehän ilmiselvästi jo tiesitkin.
Työkalut=>Kansion asetukset=>Näytä > Kansionäkymät, sillä voi nähtävästi määritellä kaikkien kansioitten esitystyyli, mutta päteekö se tikkuun ja päteekö se määrätyn järjestyksen muututtua raahailemalla... ?
Ehkä uudelleen nimeäminen siinä järjestyksessä kun ne olet itse järjestänyt, siis siten, että ensimmäinen on vaikka 001, toinen 002 tms... Silloin kansion järjestys Nimi järjestää ne.
Jos jollain ei ole parempa ideaa, jää seuraavaksi vaihtoehdoksi vain raahailla niitä sitten siinä tikullakin...- *.*
kuvamääriä nimetessä voi käyttää eräuudelleennimeämistä löytyy
monista ilmaisista kuvanhallintaohjelmista, lajittele esim. kuvan EXIF-tietojen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693